Kaikki komeat ja varakkaat miehet pettää-tilaisuus tekee miehistä varkaan
Tätä on nyt kuultu joka tuutista, ne muka-onnellisetkin parisuhteet, kaikessa paljastuu että riittävän komea mies, tai varakas, niin varmuudella pettää. Moni nainen ei usko.
Nyt kun itse erosin vanhempana, päätin, etten komean kanssa ala mihinkään, mutta tavallisen näköinen mutta mukavalla luonteella varustettu saa mahdollisuuden :D
Kommentit (194)
Vierailija kirjoitti:
Mikähän se on, että näissä ketjuissa alkaa aina heti ekalla sivulla inseleiksi ja homppeleiksi nimittely?
Naisten ainoa "argumentti", kun ei ole mitään oikeaa sanottavaa niin alennutaan haukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomattoman kauniita, hyvärunkoisia naisia joka puolella, kun reissaan. Turha kuvitella, että oma vaimo ainut seksikumppani. Käyn vieraissa sekä maksullisessa aina ulkomaan keikoillani. Vieraan seksin turvin jaksan pysyä liitossani hyvänä isänä lapsilleni.
Viikon päästä reissuun taas.
Ikäni alle 40, ylempi korkeakoulututkinto
Näitähän riittää. Selityksetkin valmiina. Lasten vuoksi petän, jotta jaksan olla hyvä isä. Olisivat edes rehellisiä, eivätkä sotkisi kakaroitaan tekemisiinsä. Olisi ihan hyvä tunnustaa itselleen, että on moraaliton kusipää.
Vaimoni oli erittäin kaunis tavatessamme.
Edelleen kasvot kauniit ja oikein tyylikäs olemus vaatteet päällä, mutta kolmen raskauden myötä 15 kg jäi ja vartalo kaikin puolin kuin 60-vuotiaalla. Seksuaalisesti ei enää sytytä. Itselläni korkea lipido ja jossain se on tyydytettävä. En ole narsisti, olen korkean seksuaalivietin omaava mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomattoman kauniita, hyvärunkoisia naisia joka puolella, kun reissaan. Turha kuvitella, että oma vaimo ainut seksikumppani. Käyn vieraissa sekä maksullisessa aina ulkomaan keikoillani. Vieraan seksin turvin jaksan pysyä liitossani hyvänä isänä lapsilleni.
Mulla vähän sama. Vaimon jalat meni lopullisesti ristiin viitisen vuotta sitten kun lapsiluku oli täynnä. Itse tarvitsen seksiä henkisen hyvinvointini tueksi. Hoidan homman diskreetisti maksullisilla, ihan kyllä kotimaassa.
Sen sijaan, että hoitaisit avioliittosi kuntoon. Luuletko, että vaimosi on tyytyväinen tuollaiseen elämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen naimisissa oleva, yli nelikymppinen nainen, mutta miehet eivät kunnioita avioliittoani, vaan yrittävät jatkuvasti suhteeseen kanssani. En ymmärrä, mikä ihmisiä oikein vaivaa..
Naimisissa oleva on miehille loistava potentiaalinen seksipartneri. Hänellä on elämä rakennettuna jonkun kanssa, eikä hän sitä hevillä romuta. Tällaisen ihmisen kun saa petiin, saa seksiä ilman mitään velvoitteita. Sitä hakevat varattuja yrittävät.
Mun kokemuksen mukaan naiset ne vasta varattuja yrittävätkin. Jos haluan yhden yön seuraan, laitan baariin lähtiessä sormuksen sormeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla vähän sama. Vaimon jalat meni lopullisesti ristiin viitisen vuotta sitten kun lapsiluku oli täynnä. Itse tarvitsen seksiä henkisen hyvinvointini tueksi. Hoidan homman diskreetisti maksullisilla, ihan kyllä kotimaassa.
Sen sijaan, että hoitaisit avioliittosi kuntoon. Luuletko, että vaimosi on tyytyväinen tuollaiseen elämään?
Kyllä. Jos ei ole, niin sopii sitten avata suunsa. Kuten itsekin olen tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitähän riittää. Selityksetkin valmiina. Lasten vuoksi petän, jotta jaksan olla hyvä isä. Olisivat edes rehellisiä, eivätkä sotkisi kakaroitaan tekemisiinsä. Olisi ihan hyvä tunnustaa itselleen, että on moraaliton kusipää.
Vaimoni oli erittäin kaunis tavatessamme.
Edelleen kasvot kauniit ja oikein tyylikäs olemus vaatteet päällä, mutta kolmen raskauden myötä 15 kg jäi ja vartalo kaikin puolin kuin 60-vuotiaalla. S
Vaimosi elää rakkaudettomassa liitossa, jossa hänen seksuaalisilla tarpeillaan ja seksuaalisella hyvinvoinnillaan ei ole merkitystä, vain sinun tarpeillasi. Luisäkilot eivät tee kumppanista aseksuaalia. Aika kammottavaa toimintaa aviopuolisolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Jos ei ole, niin sopii sitten avata suun
Malliesimerkki ihmisestä, joka ei välitä muista kuin itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ainoa syy uskollisuuteen on se ettei ruma mies saa, niin ei sellaisella uskollisuudella ole MITÄÄN arvoa. Ei, emme edelleenkään ota rumaa miestä kun valinnanvaraa on.
Tuleeko tämä sinulle ihan uutisena, että ainoa syy uskollisuuteen miehellä on se, ettei mies saa toista naista?
Eli mies on luonteeltaan uskoton, eikä edes seksuaalisesti haluttava. Miksi ihmeessä haluaisin tuommoisen miehen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää projisoiko, näin miehenä joku markkina-arvon testailu on ihan naurettavaa jo ajatuksenakin. Olen ollut naimisissa kohta 15 vuotta, samassa parisuhteessa yli 20 vuotta. En väitä ettei koskaan olisi ollut kiusauksia, mutta lähtökohtaisesti kun kaikki esimerkiksi nyt on hyvin niin en usko pettäväni. Tiedän varmuudella että tilaisuuksia olisi ollut.
Minulla jotakuinkin samat vuodet kuin sinulla mutta olen ollut muiden naisten kanssa lähes aina kuin on tullut tilaisuus. Minulle se ei ole markkina-arvin testausta vaan pelkästään sen takia että haluan panna muitakin naisia kuin vaimoani.
Öö miksi olet naimisissa, jos et ole halukas yksiavioisuuteen? Miltä tuntuu valehdella rakkaimmilleen ja elää kaksoiselämää?
Olen naimisissa koska haluan ja kesti pitkään löytää niin ihana tyyppi. Rakastan vaimoani mutta haluan vaihtelua. En toimi naisten ehdoilla. Ei ole mitään vaikutusta suhteeseeni vaimon kanssa jos joskus panen jotain muuta naista. En koe että elän kaksoiselämää koska ei tosiaan näy arjessa millään lailla. Ei tunnu miltään koska on oikeuteni miehenä tehdä kuten parhaaksi näen ja haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri toisin päin. Komea mies kerännyt naisia riittävästi jo nuorena eikä itsetunnossa ole ongelmia. Tavallinen ja keskinkertainen mies pettää kaikista varmimmin. Narsistit tietysti ei asia, he pettävät aina ulkonäöstä riippumatta.
Missään kohtaa tätä tekstiä ei ollut mitään järkeä.
t. Ruma mies
Vierailija kirjoitti:
Joko kilttis alkaa kelvata vo suille?!
Hyi, ei koskaan.
Vierailija kirjoitti:
99% miehistä pettää. Olen tämän työelämässä nähnyt ja omalta mieheltäni kuullut. Tosin pettää naisetkin.
Joopati joo. Ja oma miehesi kuuluu tietty siihen yhteen prosenttiin, joka ei petä?
Jos se, että nainen pettää, johtuu aina siitä, että mies ei ole ollut riittävän haluttava... Eikö se, että mies pettää johdu sitten siitä, ettei nainen ollut riittävän haluttava?
"Vaimosi elää rakkaudettomassa liitossa, jossa hänen seksuaalisilla tarpeillaan ja seksuaalisella hyvinvoinnillaan ei ole merkitystä, vain sinun tarpeillasi. Luisäkilot eivät tee kumppanista aseksuaalia. Aika kammottavaa toimintaa aviopuolisolta."
Jos tuon olisi kirjoittanut nainen, oltaisiin taputtamassa ja huutamassa ettei seksi ole mikään perusoikeus tai edes tarpeellista liitossa.
Minun existä pahin oli se, joka oli rumin, köyhin ja lihavin. Komein ja varakkain kohteli minua parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Minun existä pahin oli se, joka oli rumin, köyhin ja lihavin. Komein ja varakkain kohteli minua parhaiten.
Mitä konferenssi ja työmatkoilla tapahtuu, se niille myös jää.
Vierailija kirjoitti:
Jos se, että nainen pettää, johtuu aina siitä, että mies ei ole ollut riittävän haluttava... Eikö se, että mies pettää johdu sitten siitä, ettei nainen ollut riittävän haluttava?
Pettäminen ei kummallakaan osapuolella johdu siitä, että kumppani ei olisi haluttava. Pettäminen on valinta, jossa liiton ongelmia ei vaivauduta korjaamaan, vaan otetaan itselle oikeus luopua vihkivalojen noudattamiisesta. Jos ei ole valmis olemaan todella naimisissa, tulee ottaa ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää projisoiko, näin miehenä joku markkina-arvon testailu on ihan naurettavaa jo ajatuksenakin. Olen ollut naimisissa kohta 15 vuotta, samassa parisuhteessa yli 20 vuotta. En väitä ettei koskaan olisi ollut kiusauksia, mutta lähtökohtaisesti kun kaikki esimerkiksi nyt on hyvin niin en usko pettäväni. Tiedän varmuudella että tilaisuuksia olisi ollut.
Minulla jotakuinkin samat vuodet kuin sinulla mutta olen ollut muiden naisten kanssa lähes aina kuin on tullut tilaisuus. Minulle se ei ole markkina-arvin testausta vaan pelkästään sen takia että haluan panna muitakin naisia kuin vaimoani.
Öö miksi olet naimisissa, jos et ole halukas yksiavioisuuteen? Miltä tuntuu valehdella rakkaimmilleen ja elää kaksoiselämää?
Olen naim
Naimisissaolo tarkoittaa sitoutumista siihen yhteen ihmiseen. Harrastat aviorikosta. Lisäksi olet harhainen suuruudenhullu kun luulet ettei normaalit käytössäännöt koske sinua koska sinulla on penis. Sinulla ei ole moraalia, mikä on aika pelottavaa.
Vierailija kirjoitti:
99% miehistä pettää. Olen tämän työelämässä nähnyt ja omalta mieheltäni kuullut. Tosin pettää naisetkin.
Ja 99% naisista.
Ilmiö ei ole missään nimessä uusi. Jo 90-luvulla nuorena poikana annoin persettä ukkomiehille, ja niitähän riitti. City-lehden deitti-ilmoihini tuli aina kymmeniä vastauksia naisen kanssa naimisissa olevilta miehiltä.
Mies vm. -73