Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki komeat ja varakkaat miehet pettää-tilaisuus tekee miehistä varkaan

Vierailija
20.08.2024 |

Tätä on nyt kuultu joka tuutista, ne muka-onnellisetkin parisuhteet, kaikessa paljastuu että riittävän komea mies, tai varakas, niin varmuudella pettää. Moni nainen ei usko.

Nyt kun itse erosin vanhempana, päätin, etten komean kanssa ala mihinkään, mutta tavallisen näköinen mutta mukavalla luonteella varustettu saa mahdollisuuden :D

Kommentit (194)

Vierailija
121/194 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin sitä komeaa ja varakasta miestä vieläkin todennäköisemmin vieraisiin lakanoihin eksyy se ei-niin-komea ja varakas mies jolla harvemmin / ikinä käy flaksi.

Sille se on kerran elämässä- tilaisuus. Tuollainen komea ja varakas taas tietää jo kokemuksesta, ettei se ole sen arvoista mitä siinä menettää koska reikä kuin reikä.

Vierailija
122/194 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään suhde ei ole turvassa. 

Monet kerrat olen pyörinyt vaimojen laittamissa lakanoissa miehen kotona. Eivät eukot tiedä. Miehet pettää aina kun voivat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/194 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen naimisissa oleva, yli nelikymppinen nainen, mutta miehet eivät kunnioita avioliittoani, vaan yrittävät jatkuvasti suhteeseen kanssani. En ymmärrä, mikä ihmisiä oikein vaivaa..

Naimisissa oleva on miehille loistava potentiaalinen seksipartneri. Hänellä on elämä rakennettuna jonkun kanssa, eikä hän sitä hevillä romuta. Tällaisen ihmisen kun saa petiin, saa seksiä ilman mitään velvoitteita. Sitä hakevat varattuja yrittävät.

Osa hakee. Sitten on näitä, jotka tietävät että naisella asuntolaina maksettu, naisella iso, kallis auto jne. Kiinnostaa myös muut asiat kuin se seksi.

Vierailija
124/194 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Tavallinen kaljakessimies se pettää baariin päästyään. Pitää vielä testailla "markkina-arvoaan" kaikkien pubiruusujen kanssa. Komean miehen ei tarvii testailla, hän tietää arvonsa muutenkin.

Kyllä komeakin pettää, jos haluaa. Vaikka olisi kyllästynyt siihen, että naiset lääppii niin silti voi pettää, jos on narsistinen, huomiohakuinen. Tosi moni komea naimisissa oleva mies pettää, jos siihen tulee mahdollisuus. Lähes kaikki mallikomeat miehet flirttailevat muiden naisten kanssa ja jopa tyrkyttävät itseään kaltaiselleni ulkonäöltään tavisnaiselle.

Vierailija
125/194 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarjonta tarkoita samaa kuin pettäminen. Monikaan normaali komea tai kaunis ei jaksa koko elämäänsä innostua suuresta mahdollisesta tarjonnasta. 

No jos se innostus kestää vaikka vain 40 vuotta, niin kyllä siinäkin ajassa jo aika paljon ehtii.

Vierailija
126/194 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarjonta tarkoita samaa kuin pettäminen. Monikaan normaali komea tai kaunis ei jaksa koko elämäänsä innostua suuresta mahdollisesta tarjonnasta. 

Miten kertoa olevansa nainen ilman että kirjoittaa olevansa nainen.

Vierailija
127/194 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen teemana vieraissa naisissa käynti.

Nykyajan trendaava ilmiö yhä enenevissä määrin zeta-polvessa on miesten seksuaalinen kiinnostus omaan sukupuoleen. Miehellä hereroseks. tyttöystävä tai puoliso/vaimo, mutta kaksoiselämä tämän selän takana. Tulee kivuliasta jälkipuintia monelle parille vuosiksi jälkeenpäin, kun narahdetaan verekseltään. 

Nämä ovat vaikeita, monimutkaisia asioita.

Joo ihan totta. Itsekin olen avoliitossa naisen kanssa, mutta muut seksikumppanit on miehiä. 

Kyllä. Tätä se nykyään on. Huomaan aiheen olevan kuuma peruna, kun Tubessa pelkästään tälle aiheelle pyhitettyjä kanavia tullut vastaan jo vaikka miten monta. Naiset vaihtavat kokemuksiaan ja terapoivat toisiaan. Kuuntelin/lueskelin naisten tarinoita tämän kesän aikana: Jopa HIV:n saaneita petettyjen joukossa, kun aviomies käynyt holtittomasti vieraissa ilman asianmukaista suojaa sekä jättänyt testeissä käymisen kokonaan pois. Ei voi kuin päätään puistella. Turvaseksi, missä?

Vierailija
128/194 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän se on, että näissä ketjuissa alkaa aina heti ekalla sivulla inseleiksi ja homppeleiksi nimittely?

Vierailija
129/194 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet kerrat olen pyörinyt vaimojen laittamissa lakanoissa miehen kotona. Eivät eukot tiedä. Miehet pettää aina kun voivat. 

Eivät kaikki petä. Kokemuksesi kattavat vain petturit, koska heidän kanssaan olet tekemisissä.

Vierailija
130/194 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri toisin päin. Komea mies kerännyt naisia riittävästi jo nuorena eikä itsetunnossa ole ongelmia. Tavallinen ja keskinkertainen mies pettää kaikista varmimmin. Narsistit tietysti ei asia, he pettävät aina ulkonäöstä riippumatta. 

Tavis, joka saa tilaisuuden. 

Komea ja tavoiteltu mies on tottunut olemaan komea ja tavoiteltu. Osa toki elää haluamatta tai kykenemättä sitoutumaan, mutta jos kerran tarjolla on koko ajan uutta seuraa, sellainen, joka haluaa koko ajan uutta seuraa, ei usein edes sitoudu lainkaan tai vaihtaa kumppania vähän väliä. Normaalilla tunne-elämällä varustettu ihminen kuitenkin kaipaa pysyvää rakkautta eikä jatkuvaa uutta tavaraa. 

Vierailija
131/194 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo vain sinusta millaisissa piireissä pyörit. 

Vierailija
132/194 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomattoman kauniita, hyvärunkoisia naisia joka puolella, kun reissaan. Turha kuvitella, että oma vaimo ainut seksikumppani. Käyn vieraissa sekä maksullisessa aina ulkomaan keikoillani. Vieraan seksin turvin jaksan pysyä liitossani hyvänä isänä lapsilleni.

Viikon päästä reissuun taas.

Ikäni alle 40, ylempi korkeakoulututkinto 

Näitähän riittää. Selityksetkin valmiina. Lasten vuoksi petän, jotta jaksan olla hyvä isä. Olisivat edes rehellisiä, eivätkä sotkisi kakaroitaan tekemisiinsä. Olisi ihan hyvä tunnustaa itselleen, että on moraaliton kusipää. 

Vierailija
133/194 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Tavallinen kaljakessimies se pettää baariin päästyään. Pitää vielä testailla "markkina-arvoaan" kaikkien pubiruusujen kanssa. Komean miehen ei tarvii testailla, hän tietää arvonsa muutenkin.

Kyllä komeakin pettää, jos haluaa. Vaikka olisi kyllästynyt siihen, että naiset lääppii niin silti voi pettää, jos on narsistinen, huomiohakuinen. Tosi moni komea naimisissa oleva mies pettää, jos siihen tulee mahdollisuus. Lähes kaikki mallikomeat miehet flirttailevat muiden naisten kanssa ja jopa tyrkyttävät itseään kaltaiselleni ulkonäöltään tavisnaiselle.

Eihän luonnevika ole riippuvainen ulkonäöstä. Tietenkin pettämiseen taipuvainen pettää ulkonäöstä riippumatta ja narsisti on narsisti olipa kuinka ruma tai kaunis tahansa. 

Vierailija
134/194 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä kerran, jos naismaailmassa ei jollakulla ole menestystä, eikö silloin kannattaisi parantaa omaa tilannettaan, eikä istua käsi poskella säälimässä itseään? Nämä kirjoittajat kun tietävät hyvin, minkälaiset miehet miellyttävät naisia, niin mikä estää muuttumasta tavoitelluksi? Pituutta ei saa lisää, mutta monia asioita saa.

Juuri eilen käytiin pitkä keskustelu, miten yksi inkkeli oli alkanut käydä salilla parantaakseen deittailumenestystä. No arvatkaapa, mitä naiset olivat kommenttikentässä selittämässä?

Salilla käynti harvemmin parantaa deittailumenestystä. Henkisellä kasvulla saa parhaat tulokset, jos on ulkonäössä hävinnyt. Naisia ei kiinnosta lihakset, miehiä kiinnostaa. <

Sinä laihduit, se on se avainsana, ei salitreeni. Se on naisille ihan se ja sama onko laihduttu salilla vai sohvalla, kunhan ei ole laardipallo. 

Juu, uskottele vain itsellesi näin. Me muut kyllä tiedämme totuuden.

Vierailija
135/194 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kertoo, kuinka kaikki miehet ovat hänestä yksiavioiseen parisuhteeseen kykenemättömiä ja siksi hänestä naisten tulisi valita vaatimattoman näköisiä miehiä parisuhteisiin.

Itse taas olen naisena vain päättänyt elää ilman parisuhdetta, koska se on mukavaa ja draamatonta. 

Vierailija
136/194 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomattoman kauniita, hyvärunkoisia naisia joka puolella, kun reissaan. Turha kuvitella, että oma vaimo ainut seksikumppani. Käyn vieraissa sekä maksullisessa aina ulkomaan keikoillani. Vieraan seksin turvin jaksan pysyä liitossani hyvänä isänä lapsilleni.

Näitähän riittää. Selityksetkin valmiina. Lasten vuoksi petän, jotta jaksan olla hyvä isä. Olisivat edes rehellisiä, eivätkä sotkisi kakaroitaan tekemisiinsä. Olisi ihan hyvä tunnustaa itselleen, että on moraaliton kusipää. 

Ja myös tiedostaa sen, että vaikka minä olen, kaikki muutkin eivät ole moraalittomia kusipäitä. 

Vierailija
137/194 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vähän sama. Vaimon jalat meni lopullisesti ristiin viitisen vuotta sitten kun lapsiluku oli täynnä. Itse tarvitsen seksiä henkisen hyvinvointini tueksi. Hoidan homman diskreetisti maksullisilla, ihan kyllä kotimaassa. 

Vierailija
138/194 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää projisoiko, näin miehenä joku markkina-arvon testailu on ihan naurettavaa jo ajatuksenakin. Olen ollut naimisissa kohta 15 vuotta, samassa parisuhteessa yli 20 vuotta. En väitä ettei koskaan olisi ollut kiusauksia, mutta lähtökohtaisesti kun kaikki esimerkiksi nyt on hyvin niin en usko pettäväni. Tiedän varmuudella että tilaisuuksia olisi ollut. 

Minulla jotakuinkin samat vuodet kuin sinulla mutta olen ollut muiden naisten kanssa lähes aina kuin on tullut tilaisuus. Minulle se ei ole markkina-arvin testausta vaan pelkästään sen takia että haluan panna muitakin naisia kuin vaimoani. 

Öö miksi olet naimisissa, jos et ole halukas yksiavioisuuteen? Miltä tuntuu valehdella rakkaimmilleen ja elää kaksoiselämää?

Vierailija
139/194 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhde perustuu pelkkään ns. pettämiseen, niin eipä sillä pitkälle pötkitä.

Vierailija
140/194 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää projisoiko, näin miehenä joku markkina-arvon testailu on ihan naurettavaa jo ajatuksenakin. Olen ollut naimisissa kohta 15 vuotta, samassa parisuhteessa yli 20 vuotta. En väitä ettei koskaan olisi ollut kiusauksia, mutta lähtökohtaisesti kun kaikki esimerkiksi nyt on hyvin niin en usko pettäväni. Tiedän varmuudella että tilaisuuksia olisi ollut. 

Minulla jotakuinkin samat vuodet kuin sinulla mutta olen ollut muiden naisten kanssa lähes aina kuin on tullut tilaisuus. Minulle se ei ole markkina-arvin testausta vaan pelkästään sen takia että haluan panna muitakin naisia kuin vaimoani. 

Öö miksi olet naimisissa, jos et ole halukas yksiavioisuuteen? Miltä tuntuu valehdella rakkaimmilleen ja elää kaksoiselämää?

Ei se tuollaisesta ihmisestä miltään tunnu. Mittaat häntä nyt selkärankaa omaavan ihmisen mittareilla ja siinä menee heti lepikkoon. Vetoat omaantuntoon, mutta hänellä ei sitä ole.