Julia on pienten kaksosten kotiäiti ja naimisissa. Julialla on kumppaninsa kanssa avoin suhde ja he ovat polyamorisi
Julia on pienten kaksosten kotiäiti ja naimisissa. Julialla on kumppaninsa kanssa avoin suhde ja he ovat polyamorisia.
Julialle ei suhteissaan ole sukupuolella väliä. Niinpä Naked Attractionissa hän saakin vastaansa laajasti erilaisia kehoja.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/bb651288-65cf-4e82-8a30-93d5508…
Kommentit (234)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen pölyamorinen. En jaksa siivota ja tykkään pienistä karvapalloista lattialla.
Siivouskammoisia on syrjitty pitkään, lisätkää meidät pride-lippuun vaikka pienen karvapalleron muodossa.
Minä olen polyimurinen, mulla on monta imuria. Tulisko meistä hyvä pari?
Luin tuon artikkelin. Mikäs siinä, kuka minä olen muita tuomitsemaan. Itselle tuollainen elämäntyyli ei taitaisi sopia, mutta muut tehkööt kuten haluaa. Se täytyy sanoa että tämä oli ensimmäinen tämän kaltainen ihminen joka näytti ihan ns normaalilta, sellaiselta nätiltä naiselta jonka voisi ohikulkiessa noteerata positiivisessa mielessä. Yleensä nuo ovat niin uskomattoman yliräikeitä tyyliltään ja usein aika rumiakin että mitään positiivista ei ole sanottavaa.
Nakke-Suomessa ihmiset näkee että on monenlaisia vartaloita ja monenlaisia tapoja toteuttaa lajityypillistä käyttäytymistä.
Jos ihminen tekee vapaaehtoisesti sitä mitä tekee ja se ei ole laitonta, niin mikäpä jottei, vaikka se jonkun mielestä ääliölle vaikuttaisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viha moniavioisia kohtaa kukoistaa edelleen.
On se vain niin vaikea tajuta, ettei moniavioisuus tarkoita useita kumppaneita eikä jatkuvaa vaihtuvuutta. Jotkut elävät yksin tai yhden kumppanin kanssa vuosikausia huolimatta ketään. Ikään kuin polyamorinen ei voisi olla hyvin nirso?
Tuntemani polyamoriset ovat myös korkeasti koulutettuja ja tukevasti työelämässä, eivätkä ole edes vasemmistolaisia. Mut ei se mitään, antaa ennakkoluulojen vain kukkia. Helpompi vain vihata jotain, mistä ei selvästi tiedä yhtään mitään.
En vihaa, halveksin.
Ei ole tervettä tuollainen halveksiminen. Itsensä kanssa sujut oleva ihminen ei halveksi toisia näiden erilaisuuden takia. Pelkohan näissä yleensä on taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pölyrakkaus=nain kaikkea mitä liikkuu, ennen nämä ihmiset kehtasivat edes normaalien ihmisten edessä hävetä, nyt nämä julistavat jossain turhan päiväisellä tv kanavalla elämänhallinnan puutettaan.
Sitä se on kun ei saa häpeällä kasvattaa, tekojaan pitää opettaa häpeämään.
Etpä sinäkään kovin kummallista kasvatusta ole saanut, kun ymmärrys on iilimadon tasolla. Miksi hemmetissä ihmisten pitäisi elää kuten sitä haluat? Et tietenkään ymmärrä hävetä itseäsi?
Osaan kyllä hävetä, itseäni en edelleenkään osaa hävetä, sitä ei minulle ole opetettu, mutta tekojani, jotka loukkaavat jotain toista ihmistä osaan hävetä. Kuten sitä, että menisin esittelemään seksiin harrastamistapojani valtakunnalliseen tv lähetykseen, asioita jotka loukkasivat läheisiäni.
Ja totta ymmärrykseni ihmisiä kohtaan, jotka tositv ohjelmissa esiintyvät on välillä iilimatoa alhaisempi tai oikeastaan ohjelmien tekijöitä kohtaan, jotka käyttävät kaiken maailman ressukoita hyväkseen rahasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pölyrakkaus=nain kaikkea mitä liikkuu, ennen nämä ihmiset kehtasivat edes normaalien ihmisten edessä hävetä, nyt nämä julistavat jossain turhan päiväisellä tv kanavalla elämänhallinnan puutettaan.
Sitä se on kun ei saa häpeällä kasvattaa, tekojaan pitää opettaa häpeämään.
Etpä sinäkään kovin kummallista kasvatusta ole saanut, kun ymmärrys on iilimadon tasolla. Miksi hemmetissä ihmisten pitäisi elää kuten sitä haluat? Et tietenkään ymmärrä hävetä itseäsi?
Osaan kyllä hävetä, itseäni en edelleenkään osaa hävetä, sitä ei minulle ole opetettu, mutta tekojani, jotka loukkaavat jotain toista ihmistä osaan hävetä. Kuten sitä, että menisin esittelemään seksiin harrastamistapojani valtakunnalliseen tv lähetykseen, asioita jotka loukkasivat läheisiäni.
<
Eli sua nyt hävettää, kun loukkasit tuntemattomia ihmisiä puhumalla näistä todella asiattomasti? Hyvä jos oot sen verran ees saanut tapakasvatusta.
Kun millään ei ole enää mitään väliä....
Miehetkään eivät ole enää puhtaasti miehiä; naisetkaan eivät ole enää puhtaasti naisia eivätkä lapsetkaan saa enää elää ns normaalia lasten elämää ...Sukupuoliakin on tarjolla jos jonkinlaisia. Isä, äiti ja lapsi/ lapset; perhe; sekin on ajettu alas jo aikoja sitten. Miehen ja naisen välinen parisuhde; sehän ei kuulu "tähän päivään"; seksisuhteita on nyt oltava useita, kaikenlaisia....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se vain niin vaikea tajuta, ettei moniavioisuus tarkoita useita kumppaneita eikä jatkuvaa vaihtuvuutta. Jotkut elävät yksin tai yhden kumppanin kanssa vuosikausia huolimatta ketään. Ikään kuin polyamorinen ei voisi olla hyvin nirso?
Tuntemani polyamoriset ovat myös korkeasti koulutettuja ja tukevasti työelämässä, eivätkä ole edes vasemmistolaisia. Mut ei se mitään, antaa ennakkoluulojen vain kukkia. Helpompi vain vihata jotain, mistä ei selvästi tiedä yhtään mitään.
En vihaa, halveksin.
Ei ole tervettä tuollainen halveksiminen. Itsensä kanssa sujut oleva ihminen ei halveksi toisia näiden erilaisuuden takia. Pelkohan näissä yleensä on taustalla.
Varmaan, pelko siitä että loukataan sitä toista osapuolta, onko hän oikeasti samaa mieltä vai kärsiiköhän, rakastetaanko tässä nyt kaikkia tasapuolisesti vai jääkö joku kuitenkin kolmanneksi pyöräksi ja tulee mustasukkaisuutta. Pelko mitä lapset joutuvat kokemaan kun muutaman vuoden kuluttua joku lällättää sun äiti hu@r@@ kaikkien kanssa.
Siksi halveksin mielessäni ihmisiä jotka tunkevat esittelemään erikoisuuksia telkkariin, eiköhän sitä ole maailman sivu ollut kaiken pettämistä.
No onneksi on verokirstu ääriään myöden täynnä, niin saadaan sitten hoidettua nämä "itseään etsineet", kun aika on kellosta kulunut ja käteen ei jäänyt kuin kasa spermaisia lakanoita.
49: Pitäisikö sun hakea apua? Kuulostaa siltä, että kiukustut asioista, joilla ei ole mitään vaikutusta sun elämään. Tuollainen vihaaminen ja halveksiminen ei ole tervettä, ja ainoa kärsijä olet sinä itse.
Vierailija kirjoitti:
No niin, tulihan se sieltä! Heti, kun näin uutisen pienten lasten äidistä NA:ssa, tiesin, että nyt rupee vauvapalstalla pas kanheitto. Eihän pienten lasten äiti SAA elää niinkuin haluaa!!
Taisit olla itse ensimmäinen, joka aloituksen jälkeen ottaa äitiyttä millään tavalla esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen pölyamorinen. En jaksa siivota ja tykkään pienistä karvapalloista lattialla.
Siivouskammoisia on syrjitty pitkään, lisätkää meidät pride-lippuun vaikka pienen karvapalleron muodossa.
Minä olen polyimurinen, mulla on monta imuria. Tulisko meistä hyvä pari?
Minä olen toluamorinen. Meistä ainakin tulisi <3 <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vihaa, halveksin.
Varmaan pelko siitä että loukataan sitä toista osapuolta, onko hän oikeasti samaa mieltä vai kärsiiköhän, rakastetaanko tässä nyt kaikkia tasapuolisesti vai jääkö joku kuitenkin kolmanneksi pyöräksi ja tulee mustasukkaisuutta. Pelko mitä lapset joutuvat kokemaan kun muutaman vuoden kuluttua joku lällättää sun äiti hu@r@@ kaikkien kanssa.Siksi halveksin mielessäni ihmisiä jotka tunkevat esittelemään erikoisuuksia telkkariin, eiköhän sitä ole maailman sivu ollut kaiken pettämistä.
No kun et siirrä eteenpäin tuota asennettasi ja opeta lapsiasi lällättelemään toisille, että näiden äiti hu@r@@, niin sillähän se ratkeaa.
Lapset eivät mielestäni kuulu tälläisiin yhtälöihin; muutenhan sitä omaa pimperoaan voi tarjota kelle hyvänsä, jos tosiaan siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
No niin, tulihan se sieltä! Heti, kun näin uutisen pienten lasten äidistä NA:ssa, tiesin, että nyt rupee vauvapalstalla pas kanheitto. Eihän pienten lasten äiti SAA elää niinkuin haluaa!!
Miksi saisi? Hän on äiti ja hänellä on vastuu käytöksestään, koska se heijastuu suoraan hänen lastensa mielenterveyteen. Tuliko tämä sinulle yllätyksenä? Ihan selvä, ettei tuollainen ihminen täysillä käy. Jos isäkin on samanlainen, niin lapsilla ei ole hääppöinen koti. Seksi on pääasia kaikessa ja menee kaiken edelle, näköjään myös lasten hyvinvoinnin edelle.
Vierailija kirjoitti:
Lapset eivät mielestäni kuulu tälläisiin yhtälöihin; muutenhan sitä omaa pimperoaan voi tarjota kelle hyvänsä, jos tosiaan siltä tuntuu.
Jotenkin outo ajatus, ettei polyamoristit sais ikinä hankkia lapsia. Miltä kaikilta muilta ihmisryhmiltä oisit valmis kiistämään vanhemmuuden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vihaa, halveksin.
Varm
Ei kai kukaan lähde tuollaiseen suhteeseen jos se aiheuttaa kärsimystä.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin se tarkoittaa useita kumppaneita. Jos sinulla ei ole kumppania tai vain yksi kumppani, niin et voi olla moniavioinen, ethän? Älä yritä selittää pois sitä, että kyseessä nimenomaan on se, että ne partnerit vaihtuu. Ja ihan työelämässä, hyvänen aika. Ja jos Suomessa onkin joku sarjarakastaja, joka äänestää kokoomusta, niin kyllä polyamoria ihan määritelmällisesti kuuluu siihen uuskommunistipakettiin, jossa ylipainoiset sinitukat pyörittää reppanoitten miesten haaremia. Ja se viha tulee siitä, että näissä sekopäittein kuvioissa on lapsia mukana.
Vierailija kirjoitti:
Eikö löytänyt uutta kumppania muuta kuin tämän tyhmän ohjelman kautta.
Eiköhän tässä se huomionhaku ole pääosassa kuitenkin. Jos sitä vaan naiskentelee ympäriinsä ihan siellä kotinurkilla, niin kukaan ei saa tietää, miten erikoinen ja spesiaali ihminen olet. Sehän se pahinta on.
Hieno ja esimerkillinen nainen joka uskaltaa olla sellainen kuin on.
On tukahduttavaa olla parisuhteessa ja harrastaa seksiä vain saman ihmisen kanssa.
Kuka typerys jaksaa samaa ruokaakaan syödä jatkuvasti?