Miehet, minkälaista sisustusta haluatte nähdä uuden naisystävän kodissa?
Hiukka jotain ajatuksia. Värit, huonekaluja, mitä seinillä. Onko väliä?
Kommentit (49)
Itse ammutun hirven sarvet seinällä. Seinillä kuvia naisesta pyydystämiensä suurhaukien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karhuntalja seinällä, pari kivääriä (koristeita, ei toimivia), neonvalomainoksia, militariaa, sotamuistoja Lapista, pyöröhirsinen baaritiski, pölykapseleita, rekisterikilpiä, moottorinlohkosta tehty sohvapöytä, flipperi, jukeboksi ja sitä rataa.
Ihan mielenkiinnosta, miltä sinun ihannenaisesi näyttää?
Tällainen mieslapsi fantasoi kurvikkaasta silikonitissi bikinibeibestä,mutta todellisuudessa saa kumppanikseen psyykkisesti häiriintyneen linnassa istuneen nahkatakkisen motoristi ämmän,jolla on paksumpi parta kuin miehellä ja tatuointeja enemmän kuin keskiverto diilerillä.
Vierailija kirjoitti:
Japanilainen sisustus. :)
Itselläni on useita lasivitriinejä, joissa on taidetta (animefiguureja ja animepatsaita) esillä valojen alla. Kirjahylly täynnä mangaa. Ja gaming PC ja set up. Naisella pitäisi olla samanlainen sisustus. Muussa tapauksessa olen mielummin vapaaehtoisesti sinkku vela Suomessa asuessani. :) M28
Animerunkkari.
Harvat asiat naisessa kiinnostavat minua yhtä vähän, kuin minkälainen sisustus hänen kodissaan on.
Kyllä naisen kodin pitää olla naisellinen. Pitsiliina pöydällä ja saintpaulia siinä keskellä. Herkkiä kukka-aiheisia ristipistotöitä. Rimpsuverhot. Vessanpöntön edessä ihana pehmoinen vaaleanpunainen karvamatto.
Kunhan on suht siistiä, niin melkeinpä kaikki käy. Ei kuitenkaan liian siistiä.
Mukava sohva jossa köllötellä yhdessä ja katsella elokuvia ois aika bueno.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisen kodin pitää olla naisellinen. Pitsiliina pöydällä ja saintpaulia siinä keskellä. Herkkiä kukka-aiheisia ristipistotöitä. Rimpsuverhot. Vessanpöntön edessä ihana pehmoinen vaaleanpunainen karvamatto.
Säkö seukkaat vaan mummoikäisten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Karhuntalja seinällä, pari kivääriä (koristeita, ei toimivia), neonvalomainoksia, militariaa, sotamuistoja Lapista, pyöröhirsinen baaritiski, pölykapseleita, rekisterikilpiä, moottorinlohkosta tehty sohvapöytä, flipperi, jukeboksi ja sitä rataa.
Ja vessassa lukemistona Bilteman luettelo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japanilainen sisustus. :)
Itselläni on useita lasivitriinejä, joissa on taidetta (animefiguureja ja animepatsaita) esillä valojen alla. Kirjahylly täynnä mangaa. Ja gaming PC ja set up. Naisella pitäisi olla samanlainen sisustus. Muussa tapauksessa olen mielummin vapaaehtoisesti sinkku vela Suomessa asuessani. :) M28
Animerunkkari.
Kuka sinua on satuttanut, kun levität miesvihaa jollakin hikisellä foorumilla ja hyökkäät nuoren miehen kimppuun. Häpeä.
Vierailija kirjoitti:
Valtava, ruma muotokuva talon emännästä seinällä. Lahja joltain.
Tsot tsot, minun seinälläni oleva hiilipiirros minusta on katutaiteilijan piirtämä ulkomailla. Itse ihan maksoin siitä, ja se on mielestäni erittäin hyvä ja noin puolessa tunnissa tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säkö seukkaat vaan mummoikäisten kanssa?
Ne on ne puumat niin kuumia...
Pinkit lamput, paljon koristetyynyjä, pehmolelut sägyllä, paljon pieniä koriste-esineitä hyllyssä, pirtsakka paituli esillä ja Marilyn-juliste ja oma kuva jossain esillä on aina turn-on.
Vierailija kirjoitti:
Harvat asiat naisessa kiinnostavat minua yhtä vähän, kuin minkälainen sisustus hänen kodissaan on.
Se on totta. Mutta tarkkana saa olla että hänen sisustuksensa pysyy hänen kodissaan ja minun omassani.
Optimitilannetta ei ole syytä sotkea.
Vierailija kirjoitti:
Pitikö kirjoittaa "mummon kodin"?
Neutraalit, vaaleahkot sävyt. Mieluiten käytännölliset huonekalut ja minimaalisesti koriste-esineitä.
Ei ahtautta!
Vierailija kirjoitti:
Arvostaisin naista jolla on oma alastokuva seinällä ja mahdollisesti kirkkovene tarra vaikkapa jääkaapin ovessa!
Rosa Meriläinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtava, ruma muotokuva talon emännästä seinällä. Lahja joltain.
Tsot tsot, minun seinälläni oleva hiilipiirros minusta on katutaiteilijan piirtämä ulkomailla. Itse ihan maksoin siitä, ja se on mielestäni erittäin hyvä ja noin puolessa tunnissa tehty.
Turkissa tehty sarjatyö. Kuinka uniikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitikö kirjoittaa "mummon kodin"?
Mikä siinä on vaikea uskoa, että raavas mieskin nauttii aamupaskalla istuessaan pehmeästä vessanmatosta varpaissaan ja känsäisten käsiensä kuivaamisesta armaan naisensa itse nimikoimaan pyyhkeeseen?
Jaa, minä kun luulin, että miehiltä kysytään. Erehdyin, anteeksi.
Rasvamonttu olohuoneessa, musta reikäinen nahkasohva ja renkaista askarreltu sivupöytä.
MV nyt taas?