Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, minkälaista sisustusta haluatte nähdä uuden naisystävän kodissa?

Vierailija
19.08.2024 |

Hiukka jotain ajatuksia. Värit, huonekaluja, mitä seinillä. Onko väliä?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karhuntalja seinällä, pari kivääriä (koristeita, ei toimivia), neonvalomainoksia, militariaa, sotamuistoja Lapista, pyöröhirsinen baaritiski, pölykapseleita, rekisterikilpiä, moottorinlohkosta tehty sohvapöytä, flipperi, jukeboksi ja sitä rataa.

Ihan mielenkiinnosta, miltä sinun ihannenaisesi näyttää?

Et ymmärrä sarkasmia?

Vierailija
42/49 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista, miksikä uusi naisystävä on halunnut oman kotinsa sisustaa. Olen tarkka sisustamisesta ja tykkään paneutua siihen ja laitan merkille toisen kodin sisällön. En arvostele toisen kotia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karhuntalja seinällä, pari kivääriä (koristeita, ei toimivia), neonvalomainoksia, militariaa, sotamuistoja Lapista, pyöröhirsinen baaritiski, pölykapseleita, rekisterikilpiä, moottorinlohkosta tehty sohvapöytä, flipperi, jukeboksi ja sitä rataa.

Believe it or not puolet on aika mageeta jopa, esim jukeboksi. Vaatii vaan isomman kämpän. Pölykapseli not so cool. 

Vierailija
44/49 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuota...  jonkin mukavan sohvan televisiota vastapäätä. Sitten kyllä arvostan käytännällisyyttä muuten. Sen verran taiteellinen olen että nostan peukkuja jollekin valtavirrasta poikkeavalle, kunhan jokin järki vielä löytyy. Väreistä en osaa sanoa paljoa. Tarpeeksi kirkkaita lamppuja olisi hyvä olla kyllä.

Uu.. kirkkaat valot on täällä ehdoton ei.

N33

No sitten minä tihrustan silmilläni joka paikassa ja törmään... joka paikkaan. Ainakin keittiössä pitää saada olla kunnon valot jos siellä pitää tiskikoneet ladata ja muutakin tehdä, hmph.

Siihen valoputkeen vai mikälie on siinä tiskialtaan yläpuolella en kyllä suostu. Saat keksiä jotain muuta tilalle.

Vierailija
45/49 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ammutun hirven sarvet seinällä. Seinillä kuvia naisesta pyydystämiensä suurhaukien kanssa.

Käykö vaihtoehtoisesti sellanen seinälle ripustettava laulava kala?

Vierailija
46/49 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ammutun hirven sarvet seinällä. Seinillä kuvia naisesta pyydystämiensä suurhaukien kanssa.

Vain jos sinulla on myös esitellä täydellinen sarja Kuusamon vuosikertavieheitä.

Vierailija
47/49 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain jos sinulla on myös esitellä täydellinen sarja Kuusamon vuosikertavieheitä.

Tiiätkö oon ostanut näitä mun äidin miehelle jokusen vuoden ajan synttärilahjaksi 😂 ei ole edes vitsi. Ei tietysti täydellinen ole sarjakaan, mutta aika lähelle silti mielestäni!!

Vierailija
48/49 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sellaiselta kuulantyöntäjältä joka painii sen karhun hengiltä?

Vierailija
49/49 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sellaiselta kuulantyöntäjältä joka painii sen karhun hengiltä?

Voi olla myös kersantti Karoliina naisihanteena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän