Mistä elokuvasta et oikeastaan tykkää ollenkaan, vaikka ns. "pitäisi" tykätä?
Tarkoitan, että kaikki muut pitää ja kehuu. Minulla nämä inhokit ovat kaikki Mamma Mia- elokuvat. Yritin kerran katsoa, mutta en jaksanut viittä minuuttia sitä tekopirteää luritusta. Seuraavasta saan varmaan paljon miinuspisteitä, mutta Forrest Gump. En ymmärrä, mikä siinä elokuvassa on niin valtavan hienoa. Itse en tykännyt ollenkaan.
Kommentit (252)
Star wars, Bondit, Taru sormusten herrasta..
Kaikki Suomi juntti elokuvat ja sarjat
Kaikki ikivanhat
Ihmiset ylistää ihan liikaa vanhoja elokuvia ihan vaan sen takia että ne on yleensä ekoja omassa elokuva sarjassaan tai sitten muuten vaan klassikko elokuva
Mä en pysty samaistumaan niihin ollenkaan, siihen tapaan millä ne on tehty yms, vaikka oonki reilusti yli 30v
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Tuntemattomat sotilaat.
Propagandaelokuvia sodista mitä ei koskaan oikeasti voitettu
Forrest Gump kun lähinnä rebublikaanien kurinpalautusta syntynyt 4 heinäkuuta elokuvan jälkeen 60 luvusta?
On tosiaan olemassa elokuvia, joista kaikkien pitäisi tykätä, muuten on hirveä ihminen ja juntti. Minulla on Citizen Kane. Maailman tylsin elokuva.
Epäillyt, Uhrilampaat, takaa-ajettu.
Ei vaan toimi.
sorjonen - muraalimurhat. sarjasta pidin , leffa täyttä kuraa !
Star Wars, olen 70-luvun puolivälissä syntynyt ja eka leffahan valmistui kai 1977, ja elokuvasarjasta näköjään tuli kestohitti ihan näihin päiviin asti, niin minun varmaan "pitäisi" pitää tästä, mutta en vaan pidä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Suomi juntti elokuvat ja sarjat
Moi persu. #omakansaensin #isänmaallisuus
Leijonakuningas
Kummisetä 1-?
Titanic
Taru sormusten herrasta 1-??
Schindlerin lista ja Forrest Gump ... tulee paha mieli jo kun näkee ohjelmaluettelossa nuo nimet.
Hohto.
Ei tee yhtään kunniaa alkuperäiselle kirjalle ja vielä vähemmän siedän kun tuli ilmi miten Duvallia rääkättiin kuvauksissa.
La La Land, en tiedä miksi mutta yritys katsoa se on jäänyt aina ihan alkumetreille.
Little Miss Sunshine.
On myös jotain leffoja, jotka osuvat täysin siihen lokeroon, mistä yleensä pidän, mutta jokin ei vain toimi.
Kaikki Tuntemattomat sotilaat.