Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Se olisi taas aika painella salille ennen työpäivää, jotta deittailu helpottuisi tulevaisuudessa

Vierailija
19.08.2024 |

Vuoden päästä rasvaprosentti tarkoitus olla alle 15 (mies siis olen). Hirveästi tekee mieli alkaa dieetille, mutta pakko olisi saada lihasta ensin. Ei ole helppoa hommaa!

Kommentit (341)

Vierailija
61/341 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tarve naisilla on aina vähätellä ulkonäön arvoa? Johtuuko se siitä, ettei itse ole kaunis ja yrittää saada muut omalle tasolleen? Eikö siitä pitäisi olla vain iloinen, että joku alkaa tehdä konkreettisesti itselleen jotain, että saavuttaa toivomiaan asioita?

Ei siinä mitään, minullakin on paljon harrastuksia mistä nautin suunnattomasti. En yritä kuitenkaan oikeuttaa tai sepittää niitä sillä, että tekisin niitä miesten vuoksi. Jos joku ilmoittaa menevänsä salille koska nauttii painavien asioiden nostelusta ja lihasten tuijottamisesta niin menkööt. Jos joku tekee sen houkutellakseen tai miellyttääkseen naisia, vähintä mitä naiset voivat tehdä, on huomauttaa että tuo ei muuten sitten houkuta naisia vaan miehiä

Vierailija
62/341 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä niillä lihaksilla tekee, jos pää on tyhjää täynnä ja sosiaaliset taidot nollassa?

Jos treenattu kroppa niin ei tarvi edes jutella mitään kun naiset lähestyy. 

Ja fiksut naiset kaikkoavat.

Vain siinä tapauksessa, että ovat kehopositiivisia. Vanhan sanonnan mukaanhan "terve sielu terveessä ruumiissa". Fiksut naiset kyllä arvostavat liikunnallisuutta ja lihaksia sekä pitävät itsestäänkin huolta. Sen tietysti voin uskoa miehenä, ettei kovin moni nainen mitään kehonrakentajan vartaloa arvosta, eikä pidäkään, mutta sellainen perusjäntevä vartalo salilla käymisen seurauksena on varmasti pelkästään positiivinen asia, vaikka palstanaisilla onkin aina käsittämätön tapa vähätellä salilla käyntiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/341 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tarve naisilla on aina vähätellä ulkonäön arvoa? Johtuuko se siitä, ettei itse ole kaunis ja yrittää saada muut omalle tasolleen? Eikö siitä pitäisi olla vain iloinen, että joku alkaa tehdä konkreettisesti itselleen jotain, että saavuttaa toivomiaan asioita?

En minä ole vähätellyt ulkonäön arvoa, sanoinhan jo heti alkuun, että miehen ihannevartalo on samanlainen kuin Antiikin Diskobolos-patsaalla ilman lihaksia. Lihaksilla ei saa sellaista kehoa, se on hyvä tiedostaa. 

Ja ihmettelen onko todella näin yksinkertaisia miehiä ketjussa, joiden mielestä ainoa tapa olla urheilullinen ja elää terveellisesti on käydä salilla kasvattamassa lihaksia? Kun se aika usein on pikemminkin päinvastoin eli siellä käytetään jopa kiellettyjä aineita.

Nehän eivät niitä kiellettyjä aineita väkisin tyrkytä, vaan valtaosa saleista on ihan normaaleja ryönättämiä liikuntakeskuksia. 

Ainoa tapa olla urheilullinen ja elää terveellisesti ei ole käydä juuri salilla, mutta kyllä se jonkinlaista lihaskuntoharjoittelua vaatii. 

Vierailija
64/341 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä olla vähättelemässä ulkonäön arvoa. Tietysti ulkonäöllä on väliä. Mun mies on komea ja vähän ns. iskämahaa. Ja tykkään ihan hulluna:) Sen sijaan mitkään salimaket ei kiinnosta nyt eikä koskaan.

Salimake ei ole nyt se, mitä haen. Rasvaprosentti on se juttu, eikä isot lihakset. En ole kiinnostunut naisista, jotka haluavat iskämahaisen ruutupaidan, vaan hyvännäköisistä naisista. Ja tällöin myös miehen on syytä olla hyvännäköinen.

Juu, ymmärrän, että yhdessä sitten söisitte rahkaa ja raejuustoa. Mutta meinaatko oikeasti, ettei sillä ole mitään merkitystä, että mitä sun päässä liikkuu? Yhteiskunnalliset mielipiteet asioista, asenteet ja arvot. On kyllä todella outoa, että vain ulkonäkö ratkaisee. Ei yhdessäolosta voi tulla mitään, jos mikään muu ei yhdistä kuin ulkonäön ihannointi.

Vierailija
65/341 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ole vähätellyt ulkonäön arvoa, sanoinhan jo heti alkuun, että miehen ihannevartalo on samanlainen kuin Antiikin Diskobolos-patsaalla ilman lihaksia. Lihaksilla ei saa sellaista kehoa, se on hyvä tiedostaa. 

Ja ihmettelen onko todella näin yksinkertaisia miehiä ketjussa, joiden mielestä ainoa tapa olla urheilullinen ja elää terveellisesti on käydä salilla kasvattamassa lihaksia? Kun se aika usein on pikemminkin päinvastoin eli siellä käytetään jopa kiellettyjä aineita.

Et varmaankaan ole nyt ap:n kohderyhmää.

En todellakaan ole, se on totta.  

Vierailija
66/341 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epätoivoista miestä ei halua kukaan.

Eikä kukaan tarvitse sinun näköisten naisten neuvoja, jotka eivät ole kiinnoistuneita miehen ulkonäöstä. Ne naiset, joita miehet haluavat, ovat kiinnostuneita miehen ulkonäöstä.

Ulkonäössä kiinnostaa lähinnä genetiikka. Luuston jar akenteen tasapainoisuus, terveys, estetiikka. Päälle liimattu lihas ei sitä paranna

Vierailija
67/341 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä niillä lihaksilla tekee, jos pää on tyhjää täynnä ja sosiaaliset taidot nollassa?

Jos treenattu kroppa niin ei tarvi edes jutella mitään kun naiset lähestyy. 

Ja fiksut naiset kaikkoavat.

Vain siinä tapauksessa, että ovat kehopositiivisia. Vanhan sanonnan mukaanhan "terve sielu terveessä ruumiissa". Fiksut naiset kyllä arvostavat liikunnallisuutta ja lihaksia sekä pitävät itsestäänkin huolta. Sen tietysti voin uskoa miehenä, ettei kovin moni nainen mitään kehonrakentajan vartaloa arvosta, eikä pidäkään, mutta sellainen perusjäntevä vartalo salilla käymisen seurauksena on varmasti pelkästään positiivinen asia, vaikka palstanaisilla onkin aina käsittämätön tapa vähätellä salilla käyntiä.

Terveys on hyvä asia joo, mutta sen saavuttamiseen on paljon viisaampiakin keinoja, kuin urheilu. Ja painavien asioiden nostelu on urheilusta junttimaisinta

Vierailija
68/341 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap vähättelet älyn merkitystä?

Siksi, että tiedät tasosi mataluuden siinä suhteessa ja koska olet tiedostamattasi homo. 

Teet itsestäsi miesten mieleistä lihaskasaa tyyliin Tom of Finlandin piirrokset.

Se on ok, eikä naiset sinua halua kun näkevät  mikä oikeasti olet. Itse et valitettavasti tajua.

Vierailija
69/341 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä kukaan tarvitse sinun näköisten naisten neuvoja, jotka eivät ole kiinnoistuneita miehen ulkonäöstä. Ne naiset, joita miehet haluavat, ovat kiinnostuneita miehen ulkonäöstä.

Ulkonäössä kiinnostaa lähinnä genetiikka. Luuston jar akenteen tasapainoisuus, terveys, estetiikka. Päälle liimattu lihas ei sitä paranna

Päälle liimattu lihas? 

Vierailija
70/341 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että tiedät tasosi mataluuden siinä suhteessa ja koska olet tiedostamattasi homo. 

Teet itsestäsi miesten mieleistä lihaskasaa tyyliin Tom of Finlandin piirrokset.

Se on ok, eikä naiset sinua halua kun näkevät  mikä oikeasti olet. Itse et valitettavasti tajua.

Tämän on jo pakko olla trolli. Monella kiipeilijällä on tuo aloittajan rasvaprosentti sekä lihaksia, eivätkä todellakaan ole tyhmää porukkaa. 

Vierailija
71/341 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä kaikki kärjistetään. Ihmiset sanovat sitä ja tätä minunkin treenistäni, mutta en välitä inhottavista kommenteista. Treenaan aika optimaalisesti ja syön terveellisesti. Minun kaltaisellani ei kuulemma ole aivoja. Kummasti silti puhun useita kieliä ja soitan klassista pianoa, luen kirjallisuuden klassikoita ja pelaan shakkia. Jos he eivät halua edes tutustua, se ei ole minun vikani. Minähän olen 'aivoton boodari'. Pidän suun visusti kiinni ja tutustun vain mukaviin ja positiivisiin ihmisiin. 

M

Vierailija
72/341 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahka-Make Avarn Oy:stä päivää!

Olen maalaisjuntti Pohjanmaalta ja hakkaan työkseni puliukkoja. Hoidan heikkoa itsetuntoani viinalla ja steroideilla.

Vierailija
73/341 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä näin se ainakin omalla kohdalla on. Sitä en ole nuorempana tiedostanut tai vaatinut, mutta niin vain kävi. Mutta aivan nuoresta teinistä asti inhosin lihaksia ja kehittyi vastenmielisyys urheilijamiehiä kohtaan. Ehkä siksi, kun olin yleisurheiluvalmennuksessa ja noita tuli nähtyä ihan liikaa. Miesmaku kehittyi hyvin urheilijavastaiseksi, vaikkei kukaan urheilija mitään pahaa mulle tehnyt. En vain tykännyt eikä ollut mitään yhteistä. Mulle ei se urheilukaan ollut niin tärkeää, ennemmin tanssi.

Vierailija
74/341 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ymmärrän, että yhdessä sitten söisitte rahkaa ja raejuustoa. Mutta meinaatko oikeasti, ettei sillä ole mitään merkitystä, että mitä sun päässä liikkuu? Yhteiskunnalliset mielipiteet asioista, asenteet ja arvot. On kyllä todella outoa, että vain ulkonäkö ratkaisee. Ei yhdessäolosta voi tulla mitään, jos mikään muu ei yhdistä kuin ulkonäön ihannointi.

Ulkonäkö on se, mikä ratkaisee seksuaalisen kiinnostuksen. Siksi sillä on niin valtava merkitys.

Vierailija
75/341 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttävätkö naisten ihannoimat Ryan Gosling ja Ryan Reynolds yms. Tom of Finland-piirroksilta? Eivät näytä, mutta käyvät rankasti salilla ja pitävät rasvat matalalla.

Vierailija
76/341 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No lihaksilla tekee paljonkin. Itselleen hyvän olon, itsevarmuus kasvaa ja tuntee olevansa mies. Sen lisäksi deittailuelämä ottaa käännöksen ihan toiseen suuntaan.

Oisko kuitenkin fiksumpaa puolittaa se saliaika ja käyttää toinen puoli henkiseen kasvuun? Ei tarvitsisi deittailla, kun saisi hyvän pysyvän parisuhteen? Tai saisi parempia deittejä. Mikään ei ole pahempi yhdistelmä kuin tietämätön ja silti itsevarma ihminen.

Tuossa yksi esimerkki: 

https://youtube.com/shorts/6V3hTm1bfnA?si=6pjM4D9fdoBfCcaH

Vierailija
77/341 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, miksette tykkää minusta? Mitä se haittaa, että oon tollo muhkurajuntti?

Yhyy, byhyy, tasot, laatikkoleuka, erottuvat lihakset,  pelkkä peruskoulu.

Vierailija
78/341 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkö se totuus on? 

Itse olen hoikka, usein kauniiksi kehuttu liikkuva nainen. Seurustelin reippaasti ylipainoisen, vähän epäsiistin miehen kanssa. Hän sanoi, ettei hänen kropallaan saa naisia. Minä en kelvannut ja muut ei huolineet. Hän laihdutti ja kuntoili saadakseen naisia, mutta ei onnistunut missään näissä. En kyllä ihmettele, koska joi paljon ja söi kuitenkin pääasiassa roskaruokaa yms. 

Mies siis halusi naisen, jolle ei kelpaa ja joka on kiinnostunut ulkonäöstä, joka häneltä puuttuu. Ei hyvää päivää. Se ex on edelleen vuosien jälkeen yksin, minä vihdoinkin hyvässä parisuhteessa miehen kanssa,  joka ei ole yhtä pinnallinen. 

Vierailija
79/341 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen työpäivää? Kello on yhdeksän. Minä palasin salilta jo kauan sitten.

Iltavuoro alkaa klo 13.

Vuorotyötä tekevä mies ei ole kovin suosittua tavaraa tinderin lihatiskillä.  Ootko joku vuorolisillä muka hyvin tienaava duunari?

Vierailija
80/341 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö on se, mikä ratkaisee seksuaalisen kiinnostuksen. Siksi sillä on niin valtava merkitys.

Sinun kohdallasi, kun aivot puuttuvat. M.O.T.