Se olisi taas aika painella salille ennen työpäivää, jotta deittailu helpottuisi tulevaisuudessa
Vuoden päästä rasvaprosentti tarkoitus olla alle 15 (mies siis olen). Hirveästi tekee mieli alkaa dieetille, mutta pakko olisi saada lihasta ensin. Ei ole helppoa hommaa!
Kommentit (341)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus oli sikspäkkikunnossa ja nyt lähinnä dadbody enkä ole huomannut juurikaan vaikutusta deittailuun, ihan hyvin se on sujunut kropasta riippumatta.
Mä huomasin merkittävän parannuksen Tinderissä saamieni mätsien määrässä ja laadussa, kun lisäsin profiiliini kuvan, jossa pelaan lentopalloa rannalla ilman paitaa (minulla on näkyvät vatsalihakset ja ihan ok määrä lihasta).
Mutta siltikään ei flaksi käynyt, vaikka matchien määrä kasvoi?
Kuulostat aika happamalta 😉
Noup, vaan ihan realismia tässä mietin.
Mikä tarve naisilla on aina vähätellä ulkonäön arvoa? Johtuuko se siitä, ettei itse ole kaunis ja yrittää saada muut omalle tasolleen? Eikö siitä pitäisi olla vain iloinen, että joku alkaa tehdä konkreettisesti itselleen jotain, että saavuttaa toivomiaan asioita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus oli sikspäkkikunnossa ja nyt lähinnä dadbody enkä ole huomannut juurikaan vaikutusta deittailuun, ihan hyvin se on sujunut kropasta riippumatta.
Mä huomasin merkittävän parannuksen Tinderissä saamieni mätsien määrässä ja laadussa, kun lisäsin profiiliini kuvan, jossa pelaan lentopalloa rannalla ilman paitaa (minulla on näkyvät vatsalihakset ja ihan ok määrä lihasta).
No en käytä tinderiä mutta sen vähä mitä naisista tiedän niin ei välttämättä se paidaton olemus tuo lisää tykkäyksiä vaan se että olet ihmisten ilmoilla pitämässä hauskaa ja sulla on ilmeisesti ystäviäkin.
Juu, ja sen lisäksi se vartalo pitää olla kunnossa ja kaikki muukin hiuksista lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tarve naisilla on aina vähätellä ulkonäön arvoa? Johtuuko se siitä, ettei itse ole kaunis ja yrittää saada muut omalle tasolleen? Eikö siitä pitäisi olla vain iloinen, että joku alkaa tehdä konkreettisesti itselleen jotain, että saavuttaa toivomiaan asioita?
Ei tässä olla vähättelemässä ulkonäön arvoa. Tietysti ulkonäöllä on väliä. Mun mies on komea ja vähän ns. iskämahaa. Ja tykkään ihan hulluna:) Sen sijaan mitkään salimaket ei kiinnosta nyt eikä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
En tosiaan tiedä, monien naisten asenne tällä palstalla ihan yllättää. Minusta on jopa vastuutonta vähätellä terveiden elämäntapojen merkitystä. Harva Suomessa liikaa liikkuu. Lisäksi esimerkiksi vahvat pakaralihakset lisäävät aivojen verenkiertoa, ettei minkään älykkyydenkään takia kannata jättää treenaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset toivoo, että sama pätisi myös toisinpäin eli jos ne on säkkikunnossa niin niille riittäisi kysyntää yhtälailla. Siksi negat.
Aika päinvastoin ainakin omassa tuttavapiirissä. Vain se joka on itse pyöreämpi tykkää futareista, me sporttiset tykätään pitkistä ja raamikkaista miehistä ilman lihaksia. Näin oli nuorena, näin on edelleen. Ja tuo pyöreämpi on naimisissa futarin kanssa, ei ammattilainen kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tosiaan tiedä, monien naisten asenne tällä palstalla ihan yllättää. Minusta on jopa vastuutonta vähätellä terveiden elämäntapojen merkitystä. Harva Suomessa liikaa liikkuu. Lisäksi esimerkiksi vahvat pakaralihakset lisäävät aivojen verenkiertoa, ettei minkään älykkyydenkään takia kannata jättää treenaamatta.
Lihasten kasvattaminenhan on useimmiten terveyden vastakohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä olla vähättelemässä ulkonäön arvoa. Tietysti ulkonäöllä on väliä. Mun mies on komea ja vähän ns. iskämahaa. Ja tykkään ihan hulluna:) Sen sijaan mitkään salimaket ei kiinnosta nyt eikä koskaan.
Melkoinen ero iskämahan ja salimaken välillä. Silti, vyötärön ympärille kerääntyvä rasva ei ole viehättävää tai terveellistä.
Joo, toihan se on tärkeää, että pääsee deiteille, ei hyvää päivää mikä depiili!!
No jos aiot deittailla salimakeja niin mikäpä siinä. Suurin osa naisista arvostaa kuitekin esim. tyyliä, kulttuuria, sosiaalisia taitoja
Eniten vientiä on tutkitusti taiteilijoilla, sitten sosiaalisilla aloilla työskentelevillä ja vasta viimeiseksi teknisillä aloilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihasten kasvattaminenhan on useimmiten terveyden vastakohta.
Millä ihmeen perusteella? Aivan posketon väite.
Suomessa ei tosiaankaan ole mitään liian suurista lihaksista kärsivien miesten epidemiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salimake ei ole nyt se, mitä haen. Rasvaprosentti on se juttu, eikä isot lihakset. En ole kiinnostunut naisista, jotka haluavat iskämahaisen ruutupaidan, vaan hyvännäköisistä naisista. Ja tällöin myös miehen on syytä olla hyvännäköinen.
Älä unohda pohdiskella omaa elämääsi, lukea tärkeitä ihmissuhdekirjoja, olla järkähtämättömästi omalla elämänpolullasi, ja kohdella ihmisiä asianmukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Ap. Nämä valittajat ovat juuri niitä pitkätukka, rasvaletti, tuulen mukana lentäviä miehiä, joita kukaan itseään kunnioittava nainen ei halua.
Kyllä miehessä lihaksia pitää olla.
Niinpä ja naisessa rasvaa. Lihaisa ja lihava ne yhteen sopivat
Vierailija kirjoitti:
En minä ole vähätellyt ulkonäön arvoa, sanoinhan jo heti alkuun, että miehen ihannevartalo on samanlainen kuin Antiikin Diskobolos-patsaalla ilman lihaksia. Lihaksilla ei saa sellaista kehoa, se on hyvä tiedostaa.
Ja ihmettelen onko todella näin yksinkertaisia miehiä ketjussa, joiden mielestä ainoa tapa olla urheilullinen ja elää terveellisesti on käydä salilla kasvattamassa lihaksia? Kun se aika usein on pikemminkin päinvastoin eli siellä käytetään jopa kiellettyjä aineita.
Vierailija kirjoitti:
No jos aiot deittailla salimakeja niin mikäpä siinä. Suurin osa naisista arvostaa kuitekin esim. tyyliä, kulttuuria, sosiaalisia taitoja
Eniten vientiä on tutkitusti taiteilijoilla, sitten sosiaalisilla aloilla työskentelevillä ja vasta viimeiseksi teknisillä aloilla
Näiden välillä ei tarvitse valita. Älykäs ihminen ymmärtää esimerkiksi vanhenevansa ja sen, ettei työstään saa tarpeeksi liikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, toihan se on tärkeää, että pääsee deiteille, ei hyvää päivää mikä depiili!!
Kuinka vaan, mutta ei se ainakaan heikennä mahdollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Ennen työpäivää? Kello on yhdeksän. Minä palasin salilta jo kauan sitten.
Ap on joku portsari tai muu lihastyöläinen. Ei tee tietotyötä kun ei treenaa aivojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ole vähätellyt ulkonäön arvoa, sanoinhan jo heti alkuun, että miehen ihannevartalo on samanlainen kuin Antiikin Diskobolos-patsaalla ilman lihaksia. Lihaksilla ei saa sellaista kehoa, se on hyvä tiedostaa.
Ja ihmettelen onko todella näin yksinkertaisia miehiä ketjussa, joiden mielestä ainoa tapa olla urheilullinen ja elää terveellisesti on käydä salilla kasvattamassa lihaksia? Kun se aika usein on pikemminkin päinvastoin eli siellä käytetään jopa kiellettyjä aineita.
Et varmaankaan ole nyt ap:n kohderyhmää.
Hyvä Ap. Nämä valittajat ovat juuri niitä pitkätukka, rasvaletti, tuulen mukana lentäviä miehiä, joita kukaan itseään kunnioittava nainen ei halua.
Kyllä miehessä lihaksia pitää olla.