Ostan hedelmiä maljaan sisustuksen vuoksi - mies syö niitä vaikka kielletty
Ostan sisustukseen sopivia hedelmiä kauniiseen maljaan. Olen sanonut miehelle, että erikseen on laitettu ne syötäväksi tarkoitetut hedelmät ja sanottu useasti, mistä ne löytää. Lapset ymmärtävät ihan sujuvasti mikä hedelmä kuuluu sisustukseen, mutta mies ei vaan noi totella ja minusta tuntuu, että ihan tahallaan aina syö juuri ne minun sisustushedelmät.
En haluaisi luovuttaa ja palata leikkokukkiin, kun hedelmät tuovat ihanasti väriä talveen ja pidän niiden muotokielestä enemmän. Lisäksi ovat helppohoitoisempia ja ne voi syödä lopuksi kun alkavat nahkistua.
Miten saada mies ymmärtämään tämä yksinkertainen asia?
Kommentit (11)
Osta koristehedelmiä. Niitä löytyy muovisena, keraamisena tai lasista muotoiltuna, on koristeeksi tarkoitettuja kuivattuja hedelmiäkin olemassa. Tarpeeksi laajan valikoiman hankit, voit osan pitää kaapissa ja vaihdella niitä kulloisenkin sisustuksen mukaan.
Osta tekohedelmiä, niitä ei syö kukaan.
(joo, kerrankin vähän erilainen provo. Ei tääkään kyllä hyvä ollut)
Laita kookoksia kulhoon, on se vaan äijä jos siitä palan puraisee.
Vierailija kirjoitti:
Osta koristehedelmiä. Niitä löytyy muovisena, keraamisena tai lasista muotoiltuna, on koristeeksi tarkoitettuja kuivattuja hedelmiäkin olemassa. Tarpeeksi laajan valikoiman hankit, voit osan pitää kaapissa ja vaihdella niitä kulloisenkin sisustuksen mukaan.
Tämä, tulee halvemmaksikin Hedelmät maksaa ihan tajuttomasti juuri nyt.
Laita siihen hedelmäkoriin kansi ja munalukko ja pidä avain visusti itselläsi.
Kaikki hyvät provot on varmaan jo käytetty (moneen kertaan)....
Askartele-paskartele näyttöhedelmät ihan itte.
Meillä kans lapsena kotona sai syödä vain yhden hedelmän päivässä, loppunälkään piti ottaa voileipää. Mutta hedelmiä oli näytillä et voivat sitte vieraille näyttää että hyvin menee. No, ei menny...
Anna syödä. Ei niitä loputtomiin voi pitää, pilallehan ne menee.
Itse olisin tyytyväínen. Siinähän tulee vaihtelua asetelmiin päivittäin.
No nyt oli surkea.