Se olisi taas aika painella salille ennen työpäivää, jotta deittailu helpottuisi tulevaisuudessa
Vuoden päästä rasvaprosentti tarkoitus olla alle 15 (mies siis olen). Hirveästi tekee mieli alkaa dieetille, mutta pakko olisi saada lihasta ensin. Ei ole helppoa hommaa!
Kommentit (341)
Hyvännäköisenä naisena olen sitä mieltä, että jos ei saa naista omana itsenään sellaisena kuin on, ei saa muutenkaan. Prosentit ja kilot sinne tai tänne, muu ratkaisee. Tietysti rajansa kaikella.
Itse en tykkää, jos mies on kuivan kesän orava ja itseäni paljon pienempi, anteeksi vain. Mukava elämä saa näkyä ja siihen kuuluu liikunnan ja hyvän kunnon lisäksi hyvä ruoka ja monia muita nautintoja. Jotkut elää lihaksilleen, minä en vaan haluan pysyä hyvässä kunnossa, että voin nauttia elämästä pitkään. Jos toisella on kovin erilaiset elämäntavat, ei sovita yhteen. Siksi salimake ei kiinnosta.
Mulla se deittailu helpottui ihan vaan deittailemalla paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tarve naisilla on aina vähätellä ulkonäön arvoa? Johtuuko se siitä, ettei itse ole kaunis ja yrittää saada muut omalle tasolleen? Eikö siitä pitäisi olla vain iloinen, että joku alkaa tehdä konkreettisesti itselleen jotain, että saavuttaa toivomiaan asioita?
Miksi ap vähättelet älyn merkitystä?
Siksi, että tiedät tasosi mataluuden siinä suhteessa ja koska olet tiedostamattasi homo.
Teet itsestäsi miesten mieleistä lihaskasaa tyyliin Tom of Finlandin piirrokset.
Se on ok, eikä naiset sinua halua kun näkevät mikä oikeasti olet. Itse et valitettavasti tajua.
Näyttävätkö naisten ihannoimat Ryan Gosling ja Ryan Reynolds yms. Tom of Finland-piirroksilta? Eivät näytä, mutta käyvät rankasti salilla ja pitävät rasvat matalalla.
En edes tiedä keitä nuo ovat, enkä sekoita gradua tosielämään.
Jos kysellään ulkonäön mielkyttävyydestä, tulosta ei voi yleistää tosielämään. Ihminenhän on paljon muuta kuin pelkkä ulkonäkö.
Kuten todettu, ei sinulla pään sisäpuolella ole mitään kiinnostavaa.
Vierailija kirjoitti:
Turhaa työtä, valitettavasti, koska harva nainen pitää lihaksista. Mutta jos itse tykkäät, niin mikäs siinä.
Se on kyllä täysin varmaa, että jokaiselta naiselta saa lisäpisteitä hyvästä vartalosta, ellei nainen ole huonovartaloinen ja huonoitsetuntoinen ja sitten defenssinä vihaa hyväkuntoisia. Salaa toki hänkin ihailee. Enkä tarkoita mitään bull mentulaa, vaan esim. 100m juoksijan vartaloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä nähdä kuinka moni täällä asettaa älyn ja voimaharjoittelun vastakkain. Omien havaintojeni mukaan taas älykkäät ja menestyvät ihmiset ovat yleensä juuri niitä jotka liikkuvat monipuolisesti. Kai te ymmärrätte, kuinka tärkeä asia lihaskunto on yhtään kenellekään, joka harkitsee esimerkiksi ikääntyvänsä? Ei meidän nykyinen elämäntapamme valtaosalla riitä ylläpitämään sopivaa lihasmassaa ilman tietoista voimaharjoittelua.
No, ap ei ole menestyvä ja älykäs.
Siinä tapauksessa luulisi, ettei haittaa jos on edes hyvä kroppa
Haittaa se, jos se vie ajan itsensä kehittämiseltä henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaa työtä, valitettavasti, koska harva nainen pitää lihaksista. Mutta jos itse tykkäät, niin mikäs siinä.
Se on kyllä täysin varmaa, että jokaiselta naiselta saa lisäpisteitä hyvästä vartalosta, ellei nainen ole huonovartaloinen ja huonoitsetuntoinen ja sitten defenssinä vihaa hyväkuntoisia. Salaa toki hänkin ihailee. Enkä tarkoita mitään bull mentulaa, vaan esim. 100m juoksijan vartaloa.
Mitä sillä on väliä, jos ne peruspisteet puuttuvat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä nähdä kuinka moni täällä asettaa älyn ja voimaharjoittelun vastakkain. Omien havaintojeni mukaan taas älykkäät ja menestyvät ihmiset ovat yleensä juuri niitä jotka liikkuvat monipuolisesti. Kai te ymmärrätte, kuinka tärkeä asia lihaskunto on yhtään kenellekään, joka harkitsee esimerkiksi ikääntyvänsä? Ei meidän nykyinen elämäntapamme valtaosalla riitä ylläpitämään sopivaa lihasmassaa ilman tietoista voimaharjoittelua.
Meinaat että ap lukisi tänään filosofian merkkiteoksia, jos ei olisi menossa salille?
Ei taida olla kovin raskas työ sitten.
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköisenä naisena olen sitä mieltä, että jos ei saa naista omana itsenään sellaisena kuin on, ei saa muutenkaan. Prosentit ja kilot sinne tai tänne, muu ratkaisee. Tietysti rajansa kaikella.
Itse en tykkää, jos mies on kuivan kesän orava ja itseäni paljon pienempi, anteeksi vain. Mukava elämä saa näkyä ja siihen kuuluu liikunnan ja hyvän kunnon lisäksi hyvä ruoka ja monia muita nautintoja. Jotkut elää lihaksilleen, minä en vaan haluan pysyä hyvässä kunnossa, että voin nauttia elämästä pitkään. Jos toisella on kovin erilaiset elämäntavat, ei sovita yhteen. Siksi salimake ei kiinnosta.
Kyllä ulkonäkö jotain kertoo elämäntyylistä. Minusta sillä on paljonkin väliä. En ymmärrä, miksi pitäisi valita: joko kaikki muu tai ulkonäkö.
Olet ilmeisesti isohko nainen jos vähärasvainen, mutta vahva mies on automaattisesti sinua pienempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei erota omia kuvitelmiaan todellisuudesta, eikä näe omaa naisvihaansa.
Tosin eipä hän väittänytkään naisia deittailevansa. Freudilainen lipsahdus?
No eikö ap kirjoittanut, että pistää ensin itsensä kuntoon? Sitten deittailee? Kuulostaa minusta ihan järkevältä.
Moni muu deittailee jo lukioiässä samalla kun pitää itsensä kunnossa.
Oppii sosiaaliset normit ja käytöstavat siinä sivussa. Lihastreeni ei auta yhtään, jos ei jumalavita pään sisällä ole kuin kusta ja paskaa.
Näytä miltä näytät, tyhmyys palhastuu heti kun avaat suusi. Jos nyt edes saat sitä auki muuten kuin typeriä kliseitä pudotellaksesi.
Koko asenteesi naisia kohtaan on ällöttävä. Kuvittelet että olemne tyhmiä kaloja, joita kiinnostaa oikean näköinen uistin.
Voi luoja miten tyhmiä ihmisiä voi täällä jälleen kerran olla. Tarkoitan ap:ta ja hänen komppaajiaan. No, siinäpä menette rasvaprosenttejanne mittailemaan. Mutta se ei todellakaan ole syy-seuraussuhteessa siihen, että löytyykö naisseuraa. Siinäpä olette harhoissanne ja kirjoittelette tänne samoja avauksia vuosi toisensa jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset, miksette tykkää minusta? Mitä se haittaa, että oon tollo muhkurajuntti?
Yhyy, byhyy, tasot, laatikkoleuka, erottuvat lihakset, pelkkä peruskoulu.
Ja ap:n tavoite tehdä itselleen jotain on paha asia?
Motiivi on väärä. Jos kuvittelee voivansa vaikuttaa lihasjumpalla muihin ihmisiin, on hakoteillä. Sillä voi vaikuttaa vain itseensä.
Eli ap:lta puuttuvat rajat. Hän ei tajua erillisyyttään eikä kunnioita muiden rajoja. Hän on emotionaalisesti epäkypsä, huomiohakuinen ja todennäköisesti sosiopaattinen.
Selvä juttu. Kannustan kuitenkin kaikkia ap:n tavoin harrastamaan paljon liikuntaa ja käymään salilla loppuelämän. Niin naisia kuin miehiä.
Kannustan lukemaan paljon ja viettämään aikaa ihmisten seurassa. Se ehkäisee dementiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö ap kirjoittanut, että pistää ensin itsensä kuntoon? Sitten deittailee? Kuulostaa minusta ihan järkevältä.
Lihaksilla ei deittailla. Aivot hänellä reistaavat.
Hyvännäköisiä naisia deittaillaan.
Useimmat naiset deittailevat. Minäkin, vaikken tiettävästi mikään kaunotar ole. Yksin olin viimeksi ylioppilaskeväänäni v. 1984.
Sittemmin on ollut 2 avioliittoa ja nyt 1,5 vuotta kestänyt avoliitto.
Mikä ap:ssä on vikana kun ei osaa naisten kanssa olla ja syyksi on keksitty lihakset ja rasvan määrä?
Helpottuuko se vuorovaikutus mystisesti ja karkottuvatko omassa päässä haudotut pelot, kun lihasmassa kasvaa? Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaat että ap lukisi tänään filosofian merkk
Jos hän haluaa filosofiksi niin kyllä. Jos hän haluaa parisuhteen niin katsoisi videoita aiheesta tai lukisi self helpiä ja kehittäisi näin parisuhdetaitojaan ja tunneälyään.
Vierailija kirjoitti:
Rahka-Make Avarn Oy:stä päivää!
Olen maalaisjuntti Pohjanmaalta ja hakkaan työkseni puliukkoja. Hoidan heikkoa itsetuntoani viinalla ja steroideilla.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat naiset deittailevat. Minäkin, vaikken tiettävästi mikään kaunotar ole. Yksin olin viimeksi ylioppilaskeväänäni v. 1984.
Mikä ap:ssä on vikana kun ei osaa naisten kanssa o
Ap ajattelee, ettei hänen tarvitse tehdä muuta kuin treeniä ja naiset lähestyvät häntä kuola valuen. Ap:n ei tarvitse sanoa mitään, vaan nainen vie hänet pukuhuoneeseen panemaan. No, voihan sitä fantasioida kaikkea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ap:ssä on vikana kun ei osaa naisten kanssa o
Ulkonäkö ei riitä saamaan niitä ensitreffejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
<
Ei niihin taitoihin tarvita kirjoja. Riittää, että ylipäätään on ihmisten kanssa tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaat että ap lukisi tänään filosofian merkk
En meinaa ja sehän hänessä vikana onkin. Kaunis/komea ihminen ja tyhjä pää, yök. Se on paitsi ällöttävää, myös koomista. On noita nähty. Poikaporukoissa pullistekevat ja luulevat naisten kikattelun olevan ihastuksen merkki. Oikeasti se on myötähäpeää. Sekin sinänsä viihdyttävää hetken, tyyliin Pirjo, Luottomies, IT-porukka ja the Klovn.
JUu, hirmu älykästä mennä putoilemaan Matterhornilta.