Miksi olet kateellinen arvokellon omistajalle?
Kommentit (144)
Arvokellot on aina likaisella rahalla hankittuja joten en arvosta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla Casion joku 50€ malli joka hakee oikean ajan joka yö saksan atomikellon signaalista, on aina oikeassa, signaali kantaa eteläsuomeen oikein hyvin.
Onko se arvokello?
Vierailija kirjoitti:
Minkä hintaisen kellon sitten saa ostaa rehellisellä rahalla?
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä ole, vaan kovalla työllä.
Nimim. Kokemusta on.
Rannekello on pikkulapsilla ja vanhuksilla. Siinä on sellainen turvapainike, jota painetaan kun kaadutaan ja lonkka murtuu.
Ranta-Rolex, oletan. Ei kiinnosta kellot, katson ajan puhelimesta.
Persuilla vaikea päivä. Trump vastatuulessa, Kankaanpään idariterot käräjillä ja Keskusta ajaa persuista ohi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen sossupummi (rahat itse kelasossusta anottu) katsoo ajan puhelimesta. Arvokello ranteessa saattaisi antaa kelalle aihetta laskea tukia.
en edes tiedä mikä on arvokello, enkä tajuasi edes olla katellinen. vauvafiin taso ei taaskaan petä
En kyllä tiennyt, että joku on kateellinen mun kelloista tai siis että joku luulisi, että joku olisi niistä kateellinen. Mulla on hienot autot ja talotkin, mutta en ole koskaan ajatellut niistäkään, että joku on niistä kateellinen. En minäkään keksi mitään, mistä olisin jollekin toiselle, niin oudolta kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mekaaniset kellot ovat epäluotettavia ja pysähtyvät jos niitä ei koko ajan pidä ranteessa.
Kallista romua.
Se minkä kellokauppias unohtaa mainita on, että tarkinkin mekaaninen kello pitää asettaa uudelleen aikaan vähintään 10pv välein ellei halua että kello näyttää mitä sattuu.Lisäksi unohtavat mainita sen, että ostohinnan lisäksi pitää varautua huoltokustannuksiin. Ja että yksinkertainen magnetismi kuten käden pitäminen kaiuttimen päällä tai lentoaseman turvatarkastuksen laitteet voi sekoittaa kellon toiminnan.
Rolex tms muut vieterikellot vaativat säännöllistä huoltoa jonka voi tehdä vain virallinen huoltoliike ja huolto maksaa tyypillisesti 500-2000€.
Kvartsikellojen keksiminen teki mekaanisesta kellosta turhakkeen yhdessä yössä. Kvartsikellot ovat halvempia, tarkempia, luotettavampia, kevyempiä ja
Silti käytetystä Submarinerista maksetaan yli 10k€, kun taas käytetyt patterilelut kiikutetaan SER-jätteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen sossupummi (rahat itse kelasossusta anottu) katsoo ajan puhelimesta. Arvokello ranteessa saattaisi antaa kelalle aihetta laskea tukia.
Selvä. Eli tunnet vain roistoja ja sossupummeja?
Me muut tunnemme kyllä ihmisiä, jotka tekevät töitä, maksavat veronsa ja laskunsa. Ja osalla jää ylimääräistä rahaa, jonka voi sijoittaa muuhunkin kuin välttämättömyyksiin. Joillakin se voi olla hinnakas kello, toisella vaikka arvokas auto tms.
Ei kukaan minulle ole kateellinen ollut huomattavan arvokkaan kellokokoelmani takia. Sen sijaan lapsettomana sinkkuna oleminen menee monilla todella pahasti tunteisiin. En kyllä tajua sitäkään, enhän minäkään ala muiden valintoja arvostelemaan.
Haluaisin Rolex Daytona Platinumin.
Pitänee tyytyä Roloxiin.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin Rolex Daytona Platinumin.
Pitänee tyytyä Roloxiin.
Osta käytettynä. Eihän sitä peltistäkään versiosta saa kuin vuosikausien jonottamisen jälkeen.
Piratismia älköön tuettako.
Onhan ne arvokellot kyllä hienoja.
Olen säästänyt 10 vuotta arvokelloa varten. Enää 18 vuotta jäljellä.
Tarvitsen vinkkejä mikä olisi hienoin kello jonka saisi alle 1 000 eurolla?
Minulla Casion joku 50€ malli joka hakee oikean ajan joka yö saksan atomikellon signaalista, on aina oikeassa, signaali kantaa eteläsuomeen oikein hyvin.