Miksi olet kateellinen arvokellon omistajalle?
Kommentit (174)
Arvokellojen huollot maksaa mansikoita. Ei riitä, ettö sen kellon hinnan raapii kasaan. Eli en kadehdi.
Sijoitan ennemmin kuin ostan korukellon.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa "statusta" niin kannattaa ostaa auto. Mersun tunnistaa kaikki, mutta Rolexia ei käytännössä kukaan.
T. Rolexin omistaja
Jaa että sinä oletkin sellainen normo, jolla on autokin maksanut enemmän kuin kello :D
Vierailija kirjoitti:
En ole tänäänkään. Miksi sama typerä lapsellinen kysymys joka päivä?
En ole, enkä halua- onko tä kyseilijä näyttelijä Aku?
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsen vinkkejä mikä olisi hienoin kello jonka saisi alle 1 000 eurolla?
Jo 100
..500 e saa näyttäviä laatukelloja.
Vierailija kirjoitti:
Olisko palstalaisilla vinkkiä mikä olisi hyvä kello ns. ensimmäiseksi arvokelloksi?
Kello on huono sijoitus. Tonnien arvoisen kellon hinta voi olla muutaman vuoden käytön jälkeen 0e.
En käytä rannekelloja, en halpoja enkä kalliita joten mitä mä sellasella tekisin ja miksi mä kateellinen sellaisesta olisin?
Mulla on neljä mekaanista ns. arvokelloa, mm. yksi Patek, mutta en käytä niitä juuri koskaan. Käytän Garminin urheilukelloa.
En ole kateellinen. Itselläkin on arvokello, mutta en ole pitänyt sitä ranteessa enää 10 vuoteen.
Minulla oli tilaisuus omistaa aito mekaaninen rannekello. Möin sen koska en ole ollenkaan rannekelloihmisiä. Mekaanisena paristottomana ihmelaitteena se on itseasiassa ihmeellinen.
En ole enää kun ostin juuri ensimmäisen Patekin!