Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisia stereotypiota liittäisit minuun? (Per Su)

Vierailija
19.08.2024 |

Veikkaan, että tämä ketju poistuu aika nopeasti, mutta jos sitä kerkeäisi muutaman vastauksen saada.

En tiedä mikä siinä on, jotkut taikasanat vai mikä, mutta kyseiseen puolueeseen liittyvät ketjut häviävät oli niiden sisältö sitten mitä tahansa.

Itse kysymys. Useimmissa vaaleissa äänestän kyseisen puolueen edustajia, mutta en ole minkään puolueen jäsen. Mitä stereotypiota liittäisit minuun?

Kommentit (107)

Vierailija
1/107 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä niistä steroista höpötät??

Vierailija
2/107 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä niistä steroista höpötät??

HIFI STEROT! Karvanopat poNppii!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/107 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vih ervasuri yrittää olla nokkela ja sitten vastaa itselleen🤪

Vierailija
4/107 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvat arvot, perinteitä kunnioittava, maa han muut tovastainen.

Vierailija
5/107 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju poistuvat, koska persujen trollitehdas vaikuttaa niin paljon tällä palstalla, että modet ovat aika tiukkoja persujen aloitusten suhteen. Persuissa on juuri tuo ikävä ongelma, että 98 % heistä pilaa loppujen kunnollisten maineen.

Man neilla tuo luku on 99 prosenttia. Revi siitä, man ne...

Vierailija
6/107 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin ei ole. Mene pois typerine ilmeinesi.

Vierailija
7/107 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patriootti, isänmaan ystävä, oma kansa ensin, rehellinen, valkoinen, työtä tekevä, omalla polttis-autolla ajeleva, Lihan/sekasyöjä ja hetero, perheellinen ja pari lasta. Kuvailin itseni mutta sopii myös aloitukseen !

Vierailija
8/107 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää minkäänlaisia. En äänestä perussuomalaisia (enkä ole muutamaan vuoteen oikeastaan muutoinkaan äänestänyt, koska inhoan kaikkia poliittisia puolueita), mutta tiedän, että siellä on tosi heterogeenista porukkaa. On niitä ihan oikeita reisistejä ja sitten on ihan tavallisia ihmisiä, jotka näkevät maahan muuton ongelmat. Kuulun jälkimmäiseen porukkaan, vaikken bersu olekaan. Just puhuttiin viikonloppuna ystäväni kanssa aiheesta. Hän on työssä, jossa näkee maahan muuton ongelmia hyvin konkreettisesti. Hän oli puhunut erään toisen ystävänsä kanssa aiheesta, ja jossain vaiheessa ystävä (he ovat tunteneet ihan junnusta) oli kiljaissut "mikä bersu susta on tullut", siis vihaisena.

Asioista on voitava keskustella. Keskustelua ei ole voitu asenneilmapiirin vuoksi käydä, ja kohta on Suomessakin samat ongelmat kuin vaikkapa Ruotsissa ja Britanniassa.

Vierailija
9/107 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patriootti, isänmaan ystävä, oma kansa ensin, rehellinen, valkoinen, työtä tekevä, omalla polttis-autolla ajeleva, Lihan/sekasyöjä ja hetero, perheellinen ja pari lasta. Kuvailin itseni mutta sopii myös aloitukseen !

Vitseille on oma ketju...

Vierailija
10/107 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Olen juuri se mitä aloituksessa kerronkin.

Olisi mukava kuulla niistä olettamuksista. Enkä ota itseeni, pitivät ne sitten paikkansa tai eivät.

Ainoa nöyrä toiveeni on, että ne olisivat vilpittömiä mielikuvia, eikä jotain mitä sanotaan, koska tiedetään sen ärsyttävän maksimaalisesti p e r s u j a.

Vierailija
11/107 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kasvissyöjä niin kuin puoluejohto, ateisti, puhut kieliä sujuvasti, sinulla on samaa sukupuolta oleva kumppani niin kuin mepillä.

Vierailija
12/107 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kasvissyöjä niin kuin puoluejohto, ateisti, puhut kieliä sujuvasti, sinulla on samaa sukupuolta oleva kumppani niin kuin mepillä.

Yksi noista piirteistä sopisi minuun, vaikka sinällään kyllä suhtaudun neutraalisti/positiivisesti niihin kaikkiin.

Olisin kyllä aika yllättynyt, jos tuo ominaisuusrypäs olisi joku yleisestikin p e r s u i h i n liitettävä mielikuva.

Vierailija
13/107 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vain pe - su?

Vierailija
14/107 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

👆

Vierailija
15/107 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vannoutunut lihansyöjä ja rasisti. Ajelee vanhalla diesel-autolla, asuu jossain Kihniössä, tekee hanttihommia sen minkä kaljanjuonnilta ehtii, eli aika vähän. Vihaa homoja ja ulkomaalaisia, erityisesti tummaihoisia.

Vierailija
16/107 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä minkä ikäinen olet. Jos olet nuori, olet varmaan ihan kiva tyyppi. 50/50-tsäänssit. Jos olet vanhempi, olet ehkä aika jyrkkä ja vihamielinen. 

Vierailija
17/107 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ennakkoluuloinen, mutta tiedostamaton. 

- Etuoikeutettu, mutta tiedostamaton

Vierailija
18/107 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä minkä ikäinen olet. Jos olet nuori, olet varmaan ihan kiva tyyppi. 50/50-tsäänssit. Jos olet vanhempi, olet ehkä aika jyrkkä ja vihamielinen. 

Minä olen juuri siinä maagisessa iässä, jota Piina-nainen kuvaili sanoin "Olen liian vanha ollakseni nuori ja liian nuori ollakseni vanha".

En tiedä mitä se tekee noille tsäänsseille, 25/75  ehkäpä...

Vierailija
19/107 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen juuri siinä maagisessa iässä, jota Piina-nainen kuvaili sanoin "Olen liian vanha ollakseni nuori ja liian nuori ollakseni vanha".

En tiedä mitä se tekee noille tsäänsseille, 25/75  ehkäpä...

Olisi pitänyt ehkä tarkentaa. Minulla on joku toistuva aivopieru, kun ajattelen itseäni vieläkin nuorena, vaikka tosiasiassa minäkin olen siinä taitekohdassa. Annan sinulle siis edelleen 50/50-tsäänssit. Omanikäiseni kyseistä puoluetta äänestävät ovat jotkut ihan hyviä ja fiksuja tyyppejä, ja jotkut vähän yksinkertaisia öyhöttäjiä. Ja niin se menee ihmisissä ylipäätään. Ei ole mitään puoluetta jonka kaikki kannattajat ovat mahtavia ja fiksuja tyyppejä. Vaikka joissain puolueissa selvästi kuvitellaan olevansa muita fiksumpia, mistä en pidä. 

Vierailija
20/107 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilaan itseni. M 57, res au, turbodiesel, kannatan kokonaisveroasteen laskemista, jokainen on omaonnensa seppä. Suhtaudun kriittisesti sääntelyyn, julkinen sektori on turn off. Kannatan republikaaneja ja Trumpia. Pidän Project 2025 hanketta tervetulleena.