Ne jotka väittää, että euron Pirkka-voiteella saa saman lopputuloksen kuin kalliilla seerumilla
Eivät ole koskaan kokeilleetkaan kunnon tehoaineita sisältäviä kalliita uuden teknologian ihonhoitotuotteita. Minäkin luulin, ettei merkillä tai hinnalla ole väliä, kunnes sain testipakkauksen luksustuotteesta ja totesin olleeni täysin väärässä. Merkkiä en kerro, koska tämä ei ole mainos.
Kommentit (69)
Ostin Koreasta pilkkahintaan setin ns. parasta paikallista kosteusvoidetta ja seerumia. Merkkiä myydään Euroopassakin, mutta ei noita kyseisiä tuotteita. Täytyy sanoa, että parempaa saa hakea. Uskomattoman hyvä lopputulos. Harmittaa, etten ostanut säkkikaupalla varastoon.
Tietäjät tietää. Muut menkööt Pirkalla ja tervashampooilla.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on kosmetiikkateollisuuden sumutusta jolla vaan huijataan naisilta rahat pois.
Kaikista nuorekkaampana pysyy kun ei tunge iholleen yhtään mitään.
Vain naisilta? Miesten kosmetiikankäyttö lisääntyy nyt paljon nopeammin kuin naisten.
Vierailija kirjoitti:
Kaipa tässäkin on oleellisinta, että löytää ne omalle iholle sopivimmat tuotteet. Ei minullekaan mikään Pirkka-voide sovi, mutta ihan kohtuuhintaisista tuotteista olen löytänyt itselleni sopivan voiteen. Tärkeämpää oman ihoni hyvän kunnon kannalta on terveellinen ruokavalio ja riittävä uni. Väsyneenä ja stressaantuneena ihoni alkaa kukkimaan, eikä siihen auta mitkään huipputuotteetkaan silloin.
Joo, stressi, ilmansaasteet ja muut kemikaaliit (+ hormonit esim e-pillereistä), huono ravinto ja unenpuute tuhoaa ihon vaikka olisi mitkä voiteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on kosmetiikkateollisuuden sumutusta jolla vaan huijataan naisilta rahat pois.
Logiikka ontuu. Nykypäivän vanhukset eivät ole tunkemeet iholleen mitään. Keski-iässä he olivat kyllä vanhemman näköisiä kuin tämän päivän keski-ikäiset.
Auringon uv-säteily on kaikkein merkittävin ihon vanhentaja. Ero näkyy keski-iässä maajussin ja toimistotyötä tehneen välillä (kunhan jälkimmäinen ei ole muuten auringonpalvoja).
Mitä hyötyä siitä on että ei kerro mitä merkkiä käyttää, en tajua, meitä muitakin voisi ehkä kiinnostaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Logiikka ontuu. Nykypäivän vanhukset eivät ole tunkemeet iholleen mitään. Keski-iässä he olivat kyllä vanhemman näköisiä kuin tämän päivän keski-ikäiset.
Veikkaan aurinkoa syyksi? Aurinkosuoja(voide) on kai ainoa kosmetiikkatuote, jonka on todettu oikeasti ehkäisevän ryppyjä? eri
Vierailija kirjoitti:
Outo ketju. Ap on löytänyt avun iho-ongelmiin jostain tietystä tuotteesta, ja ketjussa yritetään a) vähätellä hänen kokemustaan b) saada hänet luopumaan ko tuotteesta. Antakaa nyt hyvät ihmiset toiselle vapaus toimia, kuten hän haluaa. Ei hän edes valita hinnasta.
Sanoisin, että sinulla on outo näkemys siihen mitä keskustelu on. Aloittaja esittää omaan kokemukseen perustuvan mielipiteen ja muut sitten kertovat oman mielipiteensä asiaan tai oman kokemuksensa. Se ei ole vähättälyä, eikä yksikään ole ketjussa yrittänyt saada aloittajaa luopumaan yhtään mistään. Eriävä mielipide ei ole loukkaus, vaan pelkästään eriävä mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Mistä muuten johtuu että ihmiset jotka käyttää ihonhoitotuotteita on aina ryppyisiä iholtaan ja taas ihmiset jotka ei koskaan ole käyttänyt mitään on siloposkia.
Ettei vaan jotain vedettäisiin nenästä.
Älä nyt viitsi. Naiivi kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyötyä siitä on että ei kerro mitä merkkiä käyttää, en tajua, meitä muitakin voisi ehkä kiinnostaa :D
Ajattelin, ettei kiinnosta, koska tällä palstalla valtaosa on todella sitä mieltä, että ihonhoitotuotteet on huijausta tai vesipesu ja sipaus tummelia riittää (ja iho on vielä satavuotiaanakin rypytön).
Bioeffect
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ostin Koreasta pilkkahintaan setin ns. parasta paikallista kosteusvoidetta ja seerumia. Merkkiä myydään Euroopassakin, mutta ei noita kyseisiä tuotteita. Täytyy sanoa, että parempaa saa hakea. Uskomattoman hyvä lopputulos. Harmittaa, etten ostanut säkkikaupalla varastoon.
Tietäjät tietää. Muut menkööt Pirkalla ja tervashampooilla.
No mä käytän korealaista kosmetiikkaa mutta mitä pidetään siellä parhaana? Beauty of Joseon? Sulwhasoo?
Pirkasta en tiedä mutta Liitin 50 sentin tökötit päihittää testeissä aina yrmylät.
En ole pirkkaa kokeillut, mutta olen saanut hyviä tuloksia the ordinaryn hapoilla ja retinolilla. Lisäksi rasvoina käytän normalin ivy -sarjaa. Silmänympärykset hoidan dermosilin voiteilla. Kaikki halpoja, mutta erittäin hyviä. Miksi maksaisin satasia jostain merkistä, kun saan yhtä hyvää alle kympillä?
Vierailija kirjoitti:
En ole pirkkaa kokeillut, mutta olen saanut hyviä tuloksia the ordinaryn hapoilla ja retinolilla. Lisäksi rasvoina käytän normalin ivy -sarjaa. Silmänympärykset hoidan dermosilin voiteilla. Kaikki halpoja, mutta erittäin hyviä. Miksi maksaisin satasia jostain merkistä, kun saan yhtä hyvää alle kympillä?
Koska se ei oikeasti ole yhtä hyvää.
Ap
Mä tykkään pirkan, nivean, lvn ja cienin tuotteista. Pesen kasvot micellipuhdistusgeelillä aamuin illoin. Jos oon käyttänyt meikkiä tai aurinkorasvaa, niin teen illalla kaksoispuhdistuksen eli Acon öljyputsari lisäksi. Saunassa kerta viikkoon teen ihonkuorinnan ja ravitsevan naamion. Minulla on käytössä kosteuttava seerumi, nivea creme ja pirkan tai lvn silmänympärysvoide iltaisin. Aamulla laitan pirkan suojakertoimellisen päivävoiteen ja cienin silmänympärysvoiteen. Kasvovetenä usein herbina tai lumene. Ihoni on kaunis ja hyväkuntoinen. Ilman hyvää hoitoa alkaa tulla näppyjä ja mustapäitä. Moni yllättyy, kun kuulee minkä ikäinen olen. Näytän kuulemma nuoremmalta.
Luulen, että ei sillä merkillä ole niin paljon väliä kuin sillä, että on oikeanlaiset päivittäiset ihonhoitorutiinit. Minulla nuo vie aamusta 5min aikaa ja illalla max 10min. Siis mukaanlukien hammaspesu ja hiusten kampaaminen. Eli n. 10-15min/vrk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo ketju. Ap on löytänyt avun iho-ongelmiin jostain tietystä tuotteesta, ja ketjussa yritetään a) vähätellä hänen kokemustaan b) saada hänet luopumaan ko tuotteesta. Antakaa nyt hyvät ihmiset toiselle vapaus toimia, kuten hän haluaa. Ei hän edes valita hinnasta.
Sanoisin, että sinulla on outo näkemys siihen mitä keskustelu on. Aloittaja esittää omaan kokemukseen perustuvan mielipiteen ja muut sitten kertovat oman mielipiteensä asiaan tai oman kokemuksensa. Se ei ole vähättälyä, eikä yksikään ole ketjussa yrittänyt saada aloittajaa luopumaan yhtään mistään. Eriävä mielipide ei ole loukkaus, vaan pelkästään eriävä mielipide.
Kannattaa tutustua, mitä manipulaatio on. Nämä seuraavat manipulatiivista kielenkäyttöä, jolla pyritään ajamaan omaa mielidetään:
- Kaikki on kosmetiikkateollisuuden sumutusta jolla vaan huijataan naisilta rahat pois. Kaikista nuorekkaampana pysyy kun ei tunge iholleen yhtään mitään.
- Markettivoiteella menty koko elämä ja erittäin sileä ja hyvä iho näin vanhanakin. Ehkä juuri siksi!?
- Ap ei ole kokeillut kuinka oikea ravinto saa ihon hehkumaan.
- Mistä muuten johtuu että ihmiset jotka käyttää ihonhoitotuotteita on aina ryppyisiä iholtaan ja taas ihmiset jotka ei koskaan ole käyttänyt mitään on siloposkia. Ettei vaan jotain vedettäisiin nenästä.
=> eri tavoilla pyritään herättämään ap:ssa häpeän tunne, jolloin ap tekisi erilaisia valintoja.
Mä vannon Koreakosmetiikan nimeen. Ei tarvi kuin katsoa aasialaisten naisten upeita ihoja niin tietää miksi. Lisäksi niitä valmistetaan niin valtavia määriä että hinnat ovat kohtuulliset. Eikä purnukoiden ulkonäköön panosteta liikaa lasia ja kimaltavaa tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Ja sanottakoon vielä, että olen käyttänyt aiemmin myös kosmetologilta ostettavaa Exuviancea (ei sama kuin kauppojen) ja Neoatrataa. Mutta ei mielestäni juurikaan parempia kuin Ordinary, Ivy ja Dermosil.
Lähetä rahaa minullekin! Paljonko voisit maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Mistä muuten johtuu että ihmiset jotka käyttää ihonhoitotuotteita on aina ryppyisiä iholtaan ja taas ihmiset jotka ei koskaan ole käyttänyt mitään on siloposkia.
Ihmiset, jotka meikkaavat käyttävät enemmän ihonhoitotuotteita? Väitetään, ettei nykyisistä meikeistä ole haittaa kunhan ne puhdistaa huolellisesti illalla, mutta itse en ole vakuuttunut asiasta. Katsokaa vaikka niiden, jotka ovat käyttäneet paljon raskasta meikkiä (kuten esim. juontajat tai näyttelijät) ihoja.