Ne jotka väittää, että euron Pirkka-voiteella saa saman lopputuloksen kuin kalliilla seerumilla
Eivät ole koskaan kokeilleetkaan kunnon tehoaineita sisältäviä kalliita uuden teknologian ihonhoitotuotteita. Minäkin luulin, ettei merkillä tai hinnalla ole väliä, kunnes sain testipakkauksen luksustuotteesta ja totesin olleeni täysin väärässä. Merkkiä en kerro, koska tämä ei ole mainos.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Mistä muuten johtuu että ihmiset jotka käyttää ihonhoitotuotteita on aina ryppyisiä iholtaan ja taas ihmiset jotka ei koskaan ole käyttänyt mitään on siloposkia.
Ettei vaan jotain vedettäisiin nenästä.
Tämä(kin) viesti täyttä palturia. Ei tällaisia yleistyksiä yksinkertaisesti voi tehdä. Sinä ehkä tunnet tällaisia ihmisiä mutta minäpä tunnen juuri toisinpäin. Ihoaan hoitavat ovat sata kertaa "paremman" näköisiä kuin hoitamattomat ystäväni ja tuttavani. Eli kumman henkilökohtainen kokemus on se ultimaattinen totuus, kun ne kerta ovat täysin päinvastaiset? (Vinkki: ei kummankaan.)
Jos ap:lla on atooppinen iho, se on ihan eri asia kuin esimerkiksi minun rasvainen iho, joka kaipaa lähinnä kuorintaa, kostetusta ja aurinkosuojaa. Ryppyjä ei juuri ole, kun iho on niin rasvainen. Näppyjä ehkäisen kuorinnalla ja kostetutuksella, sillä kuiva pintaiho menee tukkoon.
Käytössä: Ordinaryn lactic acid, Avenen kevyt päivävoide, Dermosilin yönaamio ja yövoide, Madaran silmänympärysvoide ja Vichyn +50 aurinkovoide. Ja näillä mennään vuoden ympäri ja iho on erittäin hyvässä kunnossa.
N45
Vierailija kirjoitti:
Hahaha :) Ap on markkinamiesten aivopesun uhri, joka uskoo saavansa ikuisen nuoruuden ökyhintaisilla rasvoilla.
Hyvä ja sileä iho on pitkälti geeneistä kiinni. Kävin ammattimeikkaajalla juhlia varten ja hän kehui kovasti ihoani, siinä kun ei ole mitään valittamista ja näyttää hyvin hoidetulta. Ihmettelin miten voi olla mahdollista kun olen vuosikausia rasvannut ihoani vain Lidlistä ostetuilla halvimmilla kasvorasvoilla. Sen lisäksi poltan myös röökiä ja ikääkin on jo lähemmäs 50 v.
Lidlillä on oikeesti hyviä ihonhoito tuotteita. Mun miehellä on ollu vaikka mitä kalliimpia kasvonpesuaineita ja kosteusvoiteita, mut viimeks kun sen kosteusvoide oli loppunu ja kävin vaan lidlissä niin toin ensihätään sieltä kasvovoiteen ja nyt mies ei enää halua muuta kun se on ollut hänestä ehdottomasti paras.
Mäkin kyllä vierestä oon katsonut että miehen iho ei nykyään koskaan oo kuiva niinkun ennen ja näyttää väriltään eloisammalta.
Vierailija kirjoitti:
Outo ketju. Ap on löytänyt avun iho-ongelmiin jostain tietystä tuotteesta, ja ketjussa yritetään a) vähätellä hänen kokemustaan b) saada hänet luopumaan ko tuotteesta. Antakaa nyt hyvät ihmiset toiselle vapaus toimia, kuten hän haluaa. Ei hän edes valita hinnasta.
Koska Suomessa aina ylpeillään vaatimattomuudella. Tärkeintä on ettei hoida itseään mitenkään, koska sehän olisi joutilaisuuden merkki. Tässä on kuule muutakin tekemistä kuin läträtä seerumia naamaan. Perunatkin pitää nostaa pellosta ja pihan kivet kiillottaa käsin. Eikä ole rahaa tuhlattavana sellaiseen, mikään ei saa maksaa koska köyhyydellä ja nöyryydellä ylpeily.
Ja sitten kuitenkin se rypyttömyys on hyvä asia mutta vain jos se tulee ns. itsestään - "äitimuorinikin oli vielä 90 veenä täysin rypytön, vaikka teki 80 vuotta ulkona töitä suorassa auringonpaisteessa, ei koskaan nukkunut 3 tuntia pidempään, eikä hoitanut ihoaan paitsi kun tuoretta lehmänlantaa vahingossa lensi kasvoille niin sitä sitten vähän levitti ihoa ravitsemaan". Vain tämä on sallittua, kaikki muu on turhuutta tai typerän haksahtamista markkinointilauseisiin.
Tämä on erittäin syvällä suomalaisessa kulttuurissa ja hämmästyin todella kun aloin viettää aikaa ranskalaisten ja ranskankielisten kanssa. Heille elämä on nautintoa, ei työtä. Voiteet saavat olla vaikka kalliitakin ja niitä saa levittää oikein ajan kanssa, jos siitä saa nautintoa. Illallinen kestää pitkään ja viinistä saa nauttia, aamulla nautitaan kauniista valosta kahvin äärellä, vaatteet ja korut saavat olla näyttäviä jne. Aivan uusi maailma aukesi minulle heidän kauttaan - ei olekaan pakko olla se nöyrin maan matonen (joka sitten ylpeilee sillä nöyryydellään eli ei se olekaan oikeaa nöyryyttä).
Ja joo, käytän keskihintaista seerumia (Mizon Snail Essence), koska nautin siitä ja ihoni tuntuu ja näyttää sen laittamisen jälkeen hyvältä.
Kolmen euron Niveaa olen käyttänyt vuosikaudet ja tämä on mielestäni ollut paras kasvovoiteeni. Ihoani kehutaan välillä. Kalliimmat voiteet eivät ole olleet yhtään parempia, pikemminkin päinvastoin. Joistakin kalliista ja hienoissa purkeissa olevista tuotteista voide on rullautunut kasvoissa kumisiksi madoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Hahaha :) Ap on markkinamiesten aivopesun uhri, joka uskoo saavansa ikuisen nuoruuden ökyhintaisilla rasvoilla.
Hyvä ja sileä iho on pitkälti geeneistä kiinni. Kävin ammattimeikkaajalla juhlia varten ja hän kehui kovasti ihoani, siinä kun ei ole mitään valittamista ja näyttää hyvin hoidetulta. Ihmettelin miten voi olla mahdollista kun olen vuosikausia rasvannut ihoani vain Lidlistä ostetuilla halvimmilla kasvorasvoilla. Sen lisäksi poltan myös röökiä ja ikääkin on jo lähemmäs 50 v.
Nimenomaan en ole, kun en näihin uskonut ennen kuin kokeilin. Ero on oikeasti merkittävä vaikka en ihan halvimpia pirkkoja ole edes käyttänyt. Ikuista nuoruutta en kuvittele saavani, mutta tasaisen värisen ja heleän ihon kyllä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kolmen euron Niveaa olen käyttänyt vuosikaudet ja tämä on mielestäni ollut paras kasvovoiteeni. Ihoani kehutaan välillä. Kalliimmat voiteet eivät ole olleet yhtään parempia, pikemminkin päinvastoin. Joistakin kalliista ja hienoissa purkeissa olevista tuotteista voide on rullautunut kasvoissa kumisiksi madoiksi.
Pitää osata katsoa myös sisältöä, pelkkä kallis hinta ei ole tae hyvästä tuotteesta.