Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tiedä haluaako olla kanssani?!?

Vierailija
18.08.2024 |

Olen todella järkyttynyt ja loukkaantunut. Ollaan oltu melkein 10v yhdessä ja naimisissa, elämä on tasaista. Ollaan toki riidelty ja aina sovittu, juteltu asiat halki jne. Meillä on 2 lasta, 5v ja 2v. 

Äsken ihmettelin, kun mies oli niin outo ennen saunaa. Ja ollut pari päivää hiljainen, sanoi nukkuneensa huonosti. Sai sitten kakisteltua ulos, että ei tiedä voiko olla mun kanssa onnellinen tai haluaako viettää loppuelämänsä mun kanssa????

Meinasin kuolla siihen paikkaan, mies oli jotenkin helpottunut mutta surullinen, itse sanoin vaan että ok, jutellaan huomenna uusilla silmillä ja oon paniikin partaalla makkarissa. Haluan, että mies tulee halaamaan ja lohduttamaan, mutta voisi myös painua muualle kerran ei tiedä edes haluaako olla kanssani. Seksielämä ja kaikki toimii, eli tämä tuli kyllä täysin puun takaa. 

Kommentit (116)

Vierailija
1/116 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mietitään kovasti että kyllä vai ei, niin se vastaus on ei.

Vierailija
2/116 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietäähän, ei halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/116 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kyllä noita kannattaa miettiä jossain vaiheessa, yleensä siinä neljänkympin päällä. Harva meistä oikeasti haluaa junnata saman tyypin kanssa koko ikää. Jos eroatte, ehdotan että pidät huolen, ettet joudu yksin hoitamaan tenavia, vaan reilusti puoliksi vastuut.

Monisuhde on monille toimiva ratkaisu.

Vierailija
4/116 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, kyllä noita kannattaa miettiä jossain vaiheessa, yleensä siinä neljänkympin päällä. Harva meistä oikeasti haluaa junnata saman tyypin kanssa koko ikää. Jos eroatte, ehdotan että pidät huolen, ettet joudu yksin hoitamaan tenavia, vaan reilusti puoliksi vastuut.

Voisiko lie olla lähestyvä neljänkympin kriisi. 

Mies vielä itse on se romanttisempi meistä, joka odotti että ollaan keinutuoleissa yhdessä ja hän halusi enemmän lapsia Tuntuu huijatulta ja siltä, että vaikka hän sanoisi haluavansa niin miten voin tämän unohtaa?

Vierailija
5/116 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kävi minulle. Taustalta paljastuikin sitten salasuhde. Puun takaa tuli minullekkin.

Vierailija
6/116 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ja seksi, minkälaisen ihmissuhteen olet pystynyt tarjoamaan?

Vierailija
7/116 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies vielä itse on se romanttisempi meistä, joka odotti että ollaan keinutuoleissa yhdessä ja hän halusi enemmän lapsia Tuntuu huijatulta ja siltä, että vaikka hän sanoisi haluavansa niin miten voin tämän unohtaa?

Entä jos ottaisit rakkauden ja luottamuksen osoituksena sen, että hän uskaltaa puhua epäilyksistään?

Kyllähän meillä kaikilla on silloin tällöin epäilyksiä siitä, olemmeko valinneet oikein puolison, ammatin, asuinpaikan... 

Miksi näistä ei voisi puhua, ilman että se johtaa auttamattomaan tuhoon? Omasta mielestäni voi, mutta tiedän toki, että normaalissa heterosuhteessa puhuminen ei yleensä ole mahdollista.

Vierailija
8/116 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehän olette jo olleet yhdessä. Ehkä se riittää miehellesi. Todennäköisesti hänellä on toinen. Mutta lasten takia hänen on hoidettava vastuunsa. Ehdota että hän ryhtyy lähivanhemmaksi. Ei mitään raastavaa vuoroviikkosysteemiä vaan lapset miehelle ja ap tapaa niitä joka toinen viikonloppu. Eikö se olisi reilua?

Fay Weldon: Naispaholaisen elämä ja rakkaudet.

Vierailija
9/116 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle miehen sitten pitäisi noista ajatuksistaan ja tunteistaan puhua, jos ei sinulle?

Hyvähän se on puhua, niin tiedätte molemmat missä mennään eikä kumpikaan tee hätiköityjä ratkaisuja.

Vierailija
10/116 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies täräytti samalla tavalla yhtäkkiä kesken arkipäivän. Mutta sanoi suoraan, ettei rakasta ja haluaa ehdottomasti avioeron. Eron mahdollisuudesta ei oltu ikinä puhuttu, eikä ikinä oikeen ees riidelty, pientä normaalia suhteeseen kuuluvaa kinaa oli. Ja avioliitto oli kestäny 14 vuotta.

Vierailija
11/116 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kävi minulle. Taustalta paljastuikin sitten salasuhde. Puun takaa tuli minullekkin.

Sama täällä! Mies töksäytti haluavansa eron ja paljastui, että oli jo salarakaski hommattu. Siinä se sit oliki.

Vierailija
12/116 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva veikkaus, että miehelläsi on toinen nainen.

Hän ei pystynyt nyt pudottamaan koko pommia syliisi, eli sitä faktaa, että haluaa avioeron.

Tää oli tämmönen lempee romautus aluksi ja kohta on tiedossa kylmää kyytiä.

Varaudu toisen naisen olemassa oloon, nää on niin nähty, että on 100 % todennäköisyys, että sun miehellä on jo toinen. Eivät välttämättä ole edenneet sänkyyn asti vielä, mutta kiikarissa on taatusti jo toinen.

Vierailija
13/116 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ottaisit rakkauden ja luottamuksen osoituksena sen, että hän uskaltaa puhua epäilyksistään?

Kyllähän meillä kaikilla on silloin tällöin epäilyksiä siitä, olemmeko

Onhan tuollaisen kuuleminen pitkässä suhteessa tosiaan kuin lämmin halaus :D

Vierailija
14/116 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on aika hyvä merkki, että hän sai sen kakistettua pihalle. On sentään jonkinlainen luottamus vielä olemassa. Tosiaan sitten vähän levättyänne puhutte siitä enemmän, jos nyt kumpikaan pystytte edes nukkua.

Miehenä voin antaa omat veikkaukseni.

(1) Keski-iän kriisi. Tietoisuus siitä, että nyt olisi viimeiset ajat laittaa haisemaan, jos vielä eläessään haluaisi seksuaalista vaihtelua nuorehkojen ja viehättävien naisten kanssa. 

(2) Ihastuminen avioliiton ulkopuolelle.

(3) Yhteensopivuusongelmat teidän kahden välillä.

Oli syy mikä tahansa, niin kyllä teillä vielä toivoa on. Puhukaa asiasta ja anna miehellekin kunnon tuumausaikaa saada ajatuksensa läjään, jos kyse onkin jostain ohi menevästä häiriöstä.

Vierailija
15/116 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä tarkoittaa, kysy. Tulkitsen naisena niin että hän sanoi että haluaa erota jo ja ei halua olla kanssasi. Joku tökkäsi. Siis ei sun vika. Jos ei tiedä, niin ei halua olla. Mies yrittää sanoa vaan kiertoteitse ettei joku toimi tai tunteet katosi joskus. Riitoja ollut vai kommunikointi? Onko joku muu nainen jo kuvioissa vai pitääkö asunnot laittaa jo erilleen? Mitä aiot kysyä mieheltä, onko yksityiskohtia asiaan. Mikä arvomaailma hänellä on.

Vierailija
16/116 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halua olla ihmisen kanssa, joka ei halua olla kanssasi.

Vierailija
17/116 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah. Meillä alkoi ylettömällä moottoripyöräharrastuksella. Suunta alkoi olla sama ja ei enää ainoastaan viikonloppuisin. Aika pian poisti mahdollisuuden minulta nähdä sijaintinsa. Sitten alkoi myydä kotiamme ja yritti lähettää mut kaksin käsin matkoihini. Otin lakimiehen avuksi ja pidin pintani. Ja kas kummaa, uusi nainen asustaa siellä samoilla seuduilla jonne aina moottoripyöräili. Vaikka seurustelu alkoi muka vasta eromme jälkeen. Facebookista paljastui, että tämä nainen oli ollut jo miehen ystävän luona saunomassa ennen eroamme. Hmm.

Vierailija
18/116 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti se toinen nainen on hommattuna, koska moni mies pettää erityisesti naisen raskausaikana ja lasten ollessa pieniä ja teillä niitä on 2 vieläpä. Sentään ei alkanut kohdella sinua törkeästi kotona ja kiukutella lapsille.

Vierailija
19/116 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltä, onko jokin tietty asia, jonka pitäisi muuttua suhteessanne. Jos ei pysty erittelemään mitään konkreettista, niin sitten hän on jo henkisesti luovuttanut ja joko tietoisesti tai tiedostamattaan päättänyt erota.

Vierailija
20/116 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa olla vapaa. Ei se jaksa sitä perhe elämää enää jossa pitäis lapsia vahtia 10 vuotta ainakin vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan