Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäinen nainen. Istun puistossa sekä seuraan, kun kaikilla muilla on joku tai vähintään seuraa ja mä vain yksin. Olen surullinen...

Vierailija
18.08.2024 |

Olen 35-vuotias nainen, ja todella yksinäinen. Ei sisaruksia ei mitään yhteyttä sukulaisiin vanhemmat kuolleet, ei kavereita, olen sinkku. Haluaisin miesystävän, tai edes yhden kaverin. Olen jonkin verran käynyt yksin tapahtumissa, niissä on ollut vain kännistä lääppijämiestä ja seksinvonkaajaa. En ole kiinnostunut yhden yön jutuista. Haluaisin ihan selvin päin olevien kanssa jutella. No, vaikeaa on ketään löytää. Asun yksin Tampereella kaksiossani ja seinät alkaa kaatua päälle. Käyn salilla ja kaupassa. Siinä kaikki oikeastaan. Baarit ei kiinnosta. Selvinpäin ei kukaan kuitenkaan sano mulle mitään. Ihmiset kyllä hymyilee mulle. Mutta kukaan ei puhu mitään. En ole työelämässä nyt, niin ei kontakteja sitäkään kautta. Oon päivä päivältä yksinäisempi ja surkeampi. Joinain päivinä olen niin lamautunut että makaan vaan peiton alla. Miksi nousisin, kun tavallaan ei ole mitään. Olisiko jollakulla vinkkiä, Tampereella, missä yksinäinen ihminen voisi tutustua muihin, selvinpäin. Ja ideoita jotka eivät olisi kalliita koska rahaa ei ole paljoa käytettävissä.

Kommentit (233)

Vierailija
21/233 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali vali vali ja vielä kerran vali. Varmaan tämäkin on yhteiskunnan vika, jos AIKUINEN IHMINEN ei saa itseään niskasta kiinni ja lähtee kehittämään itseään ihmisenä. Toinen vaihtoehto on totuttelemaan olemaan yksin.

Vierailija
22/233 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo muutama, niin helpottaa hetkeksi. Niin ne muutkin.

Onni kulkekoon kauttasi. Siunausta ja sisäistä rauhaa. 🍺

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/233 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilkeitä ihmisiä taas liikkeellä. Tsemppiä ap. Seurakuntaan tosiaan menisin!

Kiitos kommentistasi.

Ap

Vierailija
24/233 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule tänne minun mökilleni Saimaan saareen. Olen tällä yksikseni ja selvin päin Sinua odottamassa. 

P.S. Saareen pääsee autolla useampaakin tietä,

Vierailija
25/233 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facessa on uusia ystäviä - Tampere, laita sinne julkaisu ja katsele muiden ilmoituksia, itse olen aikaisemmin asunut Tampereella ja sain ystävän juurikin tuon ryhmän kautta mikä on edelleen aktiivinen 😊

Vierailija
26/233 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti ap ei ole yksinäinen, ainakin miehen hän helposti saisi, jos vaan ei juoksisi chadien perässä koko ajan. Tässä kuva mitä tarkoitan!

https://cdn.discordapp.com/attachments/1230644651787292762/125345525358…;

Ei mulla muuta!

Niin, suomalaista naista kun olla ja voi!

Vierailija
27/233 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve. Asun mainitsemallasi alueella. Olen itse 34-vuotias mies. Päivät menevät töissä.

En välittäisi kovin tunnistettavasti itsestäni tähän kirjoittaa. Mutta mikäli haluat vaikka antaa sähköpostisi, niin voin kirjoittaa sinulle enemmän itsestäni.

Voidaan vaikka alkaa käydä lenkillä yhdessä. Se on kivaa.

Vierailija
28/233 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommentistasi.

Ap

Eipä kestä! Mulla samankaltaisia asioita elämäntilanteessa myös. Voin ennen tosi pahoin, mutta uskoontulon myötä alkoi ensimmäistä kertaa helpottaa. Aina on toivoa! 

N31

Vierailija
29/233 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olet aikuinen 35v nainen... Mitä sinä haluat meiltä kuulla? Olet itse vastuussa omasta elämästäsi.

T. N24

Vierailija
30/233 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella ilkeitä!

Mutta mä sanon että hienoa, että näpyttelit viestin tänne. 

Tiedän kyllä, että sun iässä ystävystyminen ei käy niin luonnostaan kuin vielä 5 vuotta nuorempana. Mutta kyllä sä olet nuori vieläkin! 

Olen myös varma siitä että sä löydät ystäviä. Samaa toivon itselleni. Tsemppiä meille molemmille

Vierailija
31/233 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terve. Asun mainitsemallasi alueella. Olen itse 34-vuotias mies. Päivät menevät töissä.

En välittäisi kovin tunnistettavasti itsestäni tähän kirjoittaa. Mutta mikäli haluat vaikka antaa sähköpostisi, niin voin kirjoittaa sinulle enemmän itsestäni.

Voidaan vaikka alkaa käydä lenkillä yhdessä. Se on kivaa.

Tässä taas näkyi kuinka vaikeeta se tutustuminen naisella on... 

Vierailija
32/233 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoittaudu työväenopiston kursseille! Siellä tapaat muita ihmisiä ja virkistyt. 

Tää on hyvä idea🍀

Vierailija
33/233 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäisin vielä, että ole varovainen ettet lähde kenen tahansa matkaan yksinäisyydestä johtuen <3 Se joskus vääristää omaa näkökykyä. 

Siunausta sinulle! Rukoilen puolestasi

N31

Vierailija
34/233 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vali vali vali ja vielä kerran vali. Varmaan tämäkin on yhteiskunnan vika, jos AIKUINEN IHMINEN ei saa itseään niskasta kiinni ja lähtee kehittämään itseään ihmisenä. Toinen vaihtoehto on totuttelemaan olemaan yksin.

Eiköhän moni ole kehittänyt itseään henkisesti ja muuten. Ihmisenäkin. Silti ei kaikille ole uraputkea ja ties mitä. Osa ei ehkä haluaisi suomalaista miestä (ne varattujakin), vaan sieltä missä on sinkkuja enemmän ulkomailla ja ei mitään epämääräistä porukkaa. Mutta kuka täältä nyt sinne menee, jos ei pääse.

Vierailija
35/233 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kun oot suhteessa miehen kaa, niin valitat et mies ei tee mitään ja elämä on perseestä. Alkaa se sinkkuus taas houkuttelemaan.

Niinpä! Palstamammat haukkuvat jatkuvasti miehiä sekä parisuhdetta. Ap:n pitäisi olla onnellinen, kun hän on vielä sinkku sekä lapseton. Työ- ja perhe-elämä se vasta perseestä olisikin ap:n kaltaiselle naiselle. En oikein usko, että ap jaksaisi pitkään katsoa miestä sekä huutavaa vauvaa, taaperoa tai lasta saman katon alla.

Vierailija
36/233 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyään kukaan täysijärkinen enää missään livenä uskalla tulla juttelemaan. Siellä tulevat vikittelemään vain ne pimeät seksinvonkaajat, joilla ei ole enää mitään menetettävää.

Asennat puhelimeen jonkun apin, kuten tinderin. Tee profiili jossa teet selväksi että etsit kavereita tai pitkää suhdetta.

Liketä miehiä makusi mukaan, kuitenkin muitakin kuin vain todella hyvännäköisiä alfoja. Semmoisia ihan kivojakin voi likettää

Juttele miehelle tarpeeksi kauan ennen kuin suostut tapaamaan, selvitä että osaa kirjoittaa ja on täyspäiset jutut yms. Selvitä suhdehistoria. Yms.

Kun tapaatte, nähkää julkisella paikalla. Jos on kiltti mies, ei hän uskalla tehdä aloitetta. On silti kiinnostunut. Jos mies käy lääppimään eikä usko eitä, lähde pois. Jos et pääse, huuda apua. Täysillä ja tosissaan. Siksi julkinen paikka.

Jututa miestä tunti-pari. Jos on kiva, niin taita treffien jälkeen viestiä ja sopikaa toiset treffit. Ne, tai viimeistään kolmannet voivat olla jo toisen luona.

Valmistaudu siihen, että joudut yleensä tekemään aloitteen suhteen viemisestä seuraavalle tasolle.

Ja kas kummaa, parisuhde on syntynyt.

Vierailija
37/233 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, olet aikuinen 35v nainen... Mitä sinä haluat meiltä kuulla? Olet itse vastuussa omasta elämästäsi.

T. N24

Mitä sä ikääsi tuohon tunnet, aikuinen (ilkeä) ihminen sinäkin olet. Kuole syöpään. 

Vierailija
38/233 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minkälaisia asioita sä tykkäät tehdä, tai olet tykännyt aiemmin tehdä? 

Voitko ottaa niistä kiinni uudelleen, jollain lailla?

Kunpa asuisin lähellä Tamperetta, niin voitais lähteä kahville vaikka. En tosin ikimaailmassa laittaisi sähköpostiosoitettani tälle trollipalstalle. Täällä on 75% häröpäitä, kuten kaikista ketjuista näkee.

Sääli ettei ole olemassa keskustelupalstaa normaaleille ihmisille.

Vierailija
39/233 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tule tänne minun mökilleni Saimaan saareen. Olen tällä yksikseni ja selvin päin Sinua odottamassa. 

P.S. Saareen pääsee autolla useampaakin tietä,

Tässä yksi asia, mitä ei missään nimessä pidä tehdä.

Lähteä jonnekin skuttaan tuntemattoman saareen. Tapaamiset ehdottomasti julkisella paikalla.

Vierailija
40/233 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksinäinen mies jolla samanlaisia ajatuksia kuin aloittamalla. Olen hieman vanhempi, 49 vuotias. Voisimmepa tavata AP (minulla on ihana koirakin!)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi