Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et vastaile juhlien suunnittelu (whatsapp) ryhmissä?

Vierailija
18.08.2024 |

Kyllä jaksaa hämmästyttää tämä epäkohteliaisuus. Oli kyseessä sitten polttarit, babyshowerit tai muut yllätysjuhlat, jotka vaatisi yhteistä ideointia niin 80% porukasta on vain hiljaa, käy lukemassa viestit mutta mihinkään kysymyksiin ei tule vastauksia tai edes niitä emojeilla reagointeja, mikä olisi vähintä mitä odottaa. Nyt olen taas yhdessä polttarisuunnitteluryhmässä, siellä on yli 10hlöä ja viestit pyörii noin 4 henkilön kesken. Eniten ovat olleet hiljaa morsiamen lapsuudenystävien tiivis porukka. Heistä kukaan ei ole kaaso vaan muutama "yksittäinen" kaveri, jotka johtaa tätä suunnittelua. 

Ja itsekään en välittäisi näistä yllätysjuhlista eikä suoraansanottuna kiinnostaisi yhtään miettiä ja nähdä vaivaa, mutta silti osallistun koska ystävä on tärkeä ja tuntuu että kaikki kuitenkin odottaa että he "saa" asiaankuuluvat yllätysjuhlat vaikka kukaan ei niiden järjestämisestä tykkää. 

Niin sinä joka et vastaile, voitko kertoa millä oikeudella voit olla hiljaa etkä sanoa mielipidettä siitä onko joku kellonaika tai hinta tai paikka hyvä juttu vai olisiko muita ideoita? Vai pitäisikö olettaa et hiljaisuus on myöntymisen merkki?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska siellä on yleensä 1-2 henkilöä jotka haluavat jyrätä omilla suunnitelmillaan kaikkien muiden yli. Lisäksi yleensä itseä ei edes kiinnosta, suunnitelkaa mitä suunnittelette.

Vierailija
22/30 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki käy mulle. Olen siksi hiljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun juhlien järjestely ei kiinnosta pätkääkään enkä muutenkaan edes tunne sinua joka ehdottelee ties mitä siellä innokkaana. Paikan päälle voin vaivautua päivänsankarin takia mutta siinä se.

Eikö tuo ole aika lapsellista? innokkaana viittaisi kateuteen. Ajatuksia yleisesti koska et varmasti ole ainoa. sivusta

Ei vaan jos joku innostuu vaikka kukkien värin vertailusta niin siihen ei kyllä musta saa kaveria, ei oo aikaa tuollaiseen näpertelyyn 

Vierailija
24/30 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta saisin syyn napista ja valittaa jälkikäteen. 

Vierailija
25/30 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän whatsappia vain harvoin. Mulle olisi helpompi päättää suunnittelupäivä ja jakaa siellä vaikka kaikille joku pieni tehtävä, mutta suurin osa ihmisistä haluaa näitä ryhmiä joihin sataa viestejä milloin sattuu. Katson viestit noin kerran viikossa jos on aikaa. En chattaile.

Vierailija
26/30 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä vastauksista selviää syy: Suuri osa ihmisistä on negatiivisia mielensäpahoittajia.

Vierailija
27/30 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen anti sosiaalinen. Introvertti ja en tykkää ihmisistä.

Vierailija
28/30 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlat on tyhmiä.

Vierailija
29/30 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun juhlien järjestely ei kiinnosta pätkääkään enkä muutenkaan edes tunne sinua joka ehdottelee ties mitä siellä innokkaana. Paikan päälle voin vaivautua päivänsankarin takia mutta siinä se.

Eikö tuo ole aika lapsellista? innokkaana viittaisi kateuteen. Ajatuksia yleisesti koska et varmasti ole ainoa. sivusta

Ei vaan jos joku innostuu vaikka kukkien värin vertailusta niin siihen ei kyllä musta saa kaveria, ei oo aikaa tuollaiseen näpertelyyn 

aijaa okei 😊

aihetta sivuten, minä taas olen tarkka väreistä siksi että sävyt viestivät eri asioita. Eri sävyt/värit herättävät myös eri tunteita. Tuli vain mieleen ei tärkeää 

Vierailija
30/30 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on mukavaa suunnitella juhlia, niinpä otan osaa tuollaisiin keskusteluihin. Ymmärrän kuitenkin, ettei kaikki ole luonteeltaan samanlaisia. Eikä siinä mielestäni ole mitään tuomittavaa. Ei ole pakko, jos ei halua.

Minä en ole luonteeltani yhtään tuollainen suunnittelija ja järjestelijä, inhoan sitä mutta mielestäni on vähän pakko nähdä se vaiva ystävän eteen. Ihmettelen jos osa ei näin ajattele. Ja tosiaan olen introvertti ja vähän erakkokin mutta mielestäni viestejä on niin helppo kirjoittaa tuntemattomille. Tuollainen suunnittelupalaveri, jota joku ehdotti, olisi painajainen itselle. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi