Tajusin juuri nyt, kuinka yksinäinen ja surullinen olen kun minulla ei ole miestä
Se suru on tosi syvällä. Harrastuksissa toiset naiset puhuu miehistään ja mitä ovat tehneet jne. Olen kuin ulkopuoleinen.
Olen yrittänyt löytää kumppania jo 10 vuotta, mutta aina se tapailu on päättynyt.
Olen nyt ollut pidempään sinkku kuin naimisissa, kolme vuotta pidempään.
Löytyykö lohdutusta?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Mutta nainenhan on onnellisimmillaan sinkkuna? Sitähän täällä toitotetaan ja kun on oikein tutkimuksia tehty niin kait se ny sitten paikkaansa pitää.
Vai onko narratiivi muuttunut?
Ihminen ei ole sama kuin tilastot, joilla ihmisjoukkoa kuvataan.
Pliis, yritä edes.
Profiilit heti näkyvillä (korkeasti koulutettuja lapsettomia miehiä): https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=28972a5157048771a7f4071… JA tavikset: https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guys
Vierailija kirjoitti:
Mutta naiset haluavat olla yksin nykyään. Ainakin jos Me Naiset lehtiä lukee. Siellä sinkkuuta ihannoidaan sekä parisuhdetta demonisoidaan. Eli nauttikaa nyt vaan naiset yksin olostanne ilman miestä. Sen te olette ansainneet, kun olette vuosikausia miehiä haukkuneet julkisesti.
Aloittaja on kirjaimellisesti yksinäisyyttä poteva nainen, ja sinä tulet selittämään, että hän ei voi olla, koska lehdessä lukee toisin.
Älä ihmettele, miksi jäät yksin :E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta naiset haluavat olla yksin nykyään. Ainakin jos Me Naiset lehtiä lukee. Siellä sinkkuuta ihannoidaan sekä parisuhdetta demonisoidaan. Eli nauttikaa nyt vaan naiset yksin olostanne ilman miestä. Sen te olette ansainneet, kun olette vuosikausia miehiä haukkuneet julkisesti.
No toki mieluummin yksin kuin sinun kanssasi. Lue niitä naistenlehtiäs komerossasi vaan.
Sori vaan, mutta olen vanhempaa väkeä. Eli onnellisesti naimisissa sekä neljän lapsen isä. Ja vaimoni on kanssani samaa mieltä, että naiset ovat itse aiheuttaneet omat ongelmansa. Olemalla nirppanokkia joka asiassa, eikä mikään nykynaiselle tunnu enää kelpaavan. Aina vaan valitetaan sekä vaaditaan lisää. Mistäköhän muuten johtuu, että nuoret naiset voivat nykyään huonommin kuin koskaan ennen? Tästä on ihan tilastoja.
M 66
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on kirjaimellisesti yksinäisyyttä poteva nainen, ja sinä tulet selittämään, että hän ei voi olla, koska lehdessä lukee toisin.
Älä ihmettele, miksi jäät yksin :E
Tä? Minulla on jo lapsenlapsia... Olen onnellisesti naimisilla ollut 46v.
M 66
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin toki sinkkuna kuin huonossa suhteessa. Ei se estä silti haaveilemasta ja kaipaamasta hyvää suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toki mieluummin yksin kuin sinun kanssasi. Lue niitä naistenlehtiäs komerossasi vaan.
Sori vaan, mutta olen vanhempaa väkeä. Eli onnellisesti naimisissa sekä neljän lapsen isä. Ja vaimoni on kanssani samaa mieltä, että naiset ovat itse aiheuttaneet omat ongelmansa. Olemalla nirppanokkia joka asiassa, eikä mikään nykynaiselle tunnu enää kelpaavan. Aina vaan valitetaan sekä vaaditaan lisää. Mistäköhän muuten johtuu, että nuoret naiset voivat nykyään huonommin kuin koskaan ennen? Tästä on ihan tilastoja.
M 66
Vieläkö käppänällä seisoo?
Monet kyllä valittaa ihan muuten vaan, eivätkä edes oikeasti ole sitä mieltä että se kun Teppo jätti sukat lattialle oli maailman hirvein juttu.