Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö työstäsi niin paljon, että jatkaisit töissä vaikka saisit parin miljoonan lottovoiton?

Vierailija
18.08.2024 |

Minä en. Sen aikaa jatkaisin ihan iloisesti töissä, kunnes miljoonat tulisi tilille, mutta en päivääkään siitä eteenpäin. Siitä hetkestä alkaisi uusi oma elämä.

Kommentit (113)

Vierailija
41/113 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä työstäni niin paljon, joten voisin helpostikin erota siitä moisen potin voittamisen jälkeen.

Vierailija
42/113 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin lopputilin jo ennen lottovoittoa ja lähdin opiskelemaan uutta ammattia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/113 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset kuvittelee, että työn vastakohta on jouten olo? Itsestähän se on kiinni ja koko maailma auki.

En minäkään ymmärrä. Onko tosiaan työ "ainoa" elämän sisältö joillain.

Minulle on. Ainoat sosiaaliset suhteeni ovat työkavereihin. Mitä minä kaikki päivät yksin kotona tekisin?

eri

Miksi sinun pitäisi olla yksin kotona? Etkö osaa mennä kotoasi muualle kuin töihin?

Vierailija
44/113 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin ulkomaille ja alkaisin koti-isäksi.

Vierailija
45/113 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten hakeutuisin sellaiseen työhön, jota tykkään tehdä ja ei tarvitse välittää huonosta palkasta. Ihan tekemättömästä on tylsä olla ja käy aika pitkäksi.

Eli teet eläkkeelläkin töitä, kun et muuta tekemistä keksi???

Vierailija
46/113 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisin työt välittömästi. Minä kkyllä keksin vaikka mitä mielekkäämpää ja kivempaa tekemistä!

Vierailija
47/113 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen musiikkia harrastuspohjalla.

Vierailija
48/113 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset kuvittelee, että työn vastakohta on jouten olo? Itsestähän se on kiinni ja koko maailma auki.

Minulle on. Ainoat sosiaaliset suhteeni ovat työkavereihin. Mitä minä kaikki päivät yksin kotona tekisin?

eri

Miksi sinun pitäisi olla yksin kotona? Etkö osaa mennä kotoasi muualle kuin töihin?

Osaan tietysti, mutta mitä minä yksin niissä paikoissa tekisin? 

Vierailija
49/113 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele, että moni masentuu ja menee muutenkin huonoon kuntoon jäätyään eläkkeelle. Ovat ilmeisesti näitä, jotka täälläkin kommentoivat, että tulisi tylsää kun ei olisi töitä ja pitäisi maata vain yksin kotona. Itse olen työtön ja minulla on erittäin harvoin tylsää. Tekemistä riittää vaikka millä mitalla. Ainut mikä rajoittaa on raha ja sekään ei rajoittaisi, jos tilille napsahtaisi 2 miljoonaa. 

Vierailija
50/113 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

No vaikka tutustuisit uusiin ihmisiin? Onko ihan mahdoton ajatus?

Vierailija
51/113 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Mitä sä meinaat eläkkeellä tehdä? Istua vuosikaudet yksin kotona?

Vierailija
52/113 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielelläni voisin jatkaa nykyisessä työssä, mutta ehkä mieluummin osa-aikaisena.

Vierailija
53/113 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla määrällä rahaa saa rahan tekemään jo itsessään yli suomalaisen mediaanipalkan verran vuodessa. Siis ilman että pääomaa kuluu yhtään.

Laittamalla pelkästään korkeakorkoiselle tilille miljoonan, saa pankista riippuen sille korkoa 40.000 - 43.000 euroa vuodessa. Jos laittaa puolitoista, on jo yli mediaanin tulot.

Jossain vaiheessa sitten vielä työeläkettä alkaa tippumaan tilille.

Eli en tekisi palkkatyötä päivääkään.

Harrastuksia, liikuntaa, ehkä sijoittamista myös muuallekin kuin tilille. Lämpimään talveksi jne. Ai jai..

Vierailija
54/113 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Elättelen toivoa, että vanhat kaverit suostuvat näkemään, kun lapset muuttavat pesästä. Eläkkeellä voisin kyllä käydä sijaistamassa.

Vierailija
55/113 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ansiosidonnaista saa, vaikka tilillä olisi 2 miljoonaa? Nostaisin sitä niin kauan kuin mahdollista ja lopun aikaa olisi ilman työttömyyskorvausta. Töihin en edes harkitisi meneväni. 

Vierailija
56/113 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanoutuisin välittömästi.

Vierailija
57/113 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan. 100k riittäisi kohdallani irtisanoutumiseen. 

Vierailija
58/113 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ on ihan hauskaa. Jatkuva kiire ei ole. Sitten kun ei ole kiire niin on pakollinen vapaapäivä.

Vierailija
59/113 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Eli istuisit yksin kotona. Ei ne vanhat kaverit enää sua muista, kun elämä on vienyt eteenpäin. Kun lapset lentää pesästä alkaa tulla lapsenlapsia jne. 

Vierailija
60/113 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään työstäni, mut näin lähellä eläkeikää jäisin jo pois työelämästä. Itseni tuntien hakeutuisin melko pian johonkin vapaaehtoistyöhön. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi