Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö työstäsi niin paljon, että jatkaisit töissä vaikka saisit parin miljoonan lottovoiton?

Vierailija
18.08.2024 |

Minä en. Sen aikaa jatkaisin ihan iloisesti töissä, kunnes miljoonat tulisi tilille, mutta en päivääkään siitä eteenpäin. Siitä hetkestä alkaisi uusi oma elämä.

Kommentit (113)

Vierailija
1/113 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten hakeutuisin sellaiseen työhön, jota tykkään tehdä ja ei tarvitse välittää huonosta palkasta. Ihan tekemättömästä on tylsä olla ja käy aika pitkäksi.

Vierailija
2/113 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän työstäni, mutta on tosi raskasta, eli työskentelen varhaiskasvatuksessa. Tekisin nykyisen määräaikaisen sopimukseni loppuun ja sen jälkeen yrittäisin saada sopimuksen vajaasta viikosta tai alkaisin tehdä ns keikkoja, samalla miettien mitähän tekisi tulevaisuudessa, jotain työtä haluaisin välillä ainakin tehdä.. En usko että itselleni olisi hyväksi samantien katkaista päivärutiineja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/113 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi päivääkään. Itse asiassa veljeäni lukuunottamatta tuttavapiirissäni ei ole yhtään ihmistä, joka pitää työstään.

Vierailija
4/113 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari miljoonaa on loppujen lopuksi aika vähän jos koko loppuelämä olisi sen varassa. Johan asumiseen + autoon menisi eka miljoona, toka riittäisi sitten n. 40 vuotta ja olen nyt 45 että kai sillä loppuelämä menisi juuri ja juuri.

Vierailija
5/113 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kyllä työstäni, mutta tuskin sitä jatkaisin. Ehkä perustaisin oman yrityksen ja tekisin töitä vain silloin kun huvittaa.

Vierailija
6/113 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi voittaa lotossa, koska en lottoa.

Vierailija
7/113 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ammattijuoppo. Kyllä jatkaisin ammatissani, vaikka rikastuisin.

Vierailija
8/113 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari miljoonaa on loppujen lopuksi aika vähän jos koko loppuelämä olisi sen varassa. Johan asumiseen + autoon menisi eka miljoona, toka riittäisi sitten n. 40 vuotta ja olen nyt 45 että kai sillä loppuelämä menisi juuri ja juuri.

Sijoittaisit 1,5 miljoonaa ja sitten nauttisit 3000 €/kk pääomatuloista (netto). Sillä 500t:lla saat lainat pois ja muut asiat järjestykseen.

Mutta joo, 3000 €/kk ei ole niin paljon, etteikö palkka toisi lisää elämänlaatua. Voisi etsiä jonkun mukavan työn, ehkä pyrkiä nelipäiväiseen työviikkoon.

Vierailija
9/113 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähdin, kun voitin 250 000 euroa. Kyllä sillä vuosikymmenen eleli ok:sti. Nautin työttömyysturvasta ja kämppäkin oli just ehditty maksaa pois.

Noin isolla summalla saisin järjestettyä loppuelämän kivasti työttömänä.

Vierailija
10/113 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti, jos vaikka saisin tehdä lyhennettyä työviikkoa. Lojumaan en ainakaan osaisi jäädä.

Vierailija
11/113 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelisin rahat tilille ja häipyisin heti

T. Myyjä

Vierailija
12/113 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, irtisanoutuisin sillä sekunnilla.

Vierailija
13/113 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tidellakaan vaan vaihtaisin vapaalle. Yksi elämähän meillä kaikilla täällä vain on.

Vierailija
14/113 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset kuvittelee, että työn vastakohta on jouten olo? Itsestähän se on kiinni ja koko maailma auki.

Vierailija
15/113 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi enää töitä. Harrastaisin ja nauttisin elämästäni täysipäiväisesti.

Vierailija
16/113 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pöljä. Kyllähän se pääoma myös tuottaa. Tarkoitus on elää sen pääoman tuotoilla eikä syödä koko pääomaa saman tien. 2 miljoonaa tuottoineen riittää järkevälle ihmiselle helposti koko elämäksi, jos ei haaveile pröystäilevästä elintasosta.

Vierailija
17/113 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset kuvittelee, että työn vastakohta on jouten olo? Itsestähän se on kiinni ja koko maailma auki.

En minäkään ymmärrä. Onko tosiaan työ "ainoa" elämän sisältö joillain.

Vierailija
18/113 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin jatkaa, mutta se vaatisi sen, että työnantajalle sopisi, että teen etänä jostain lämpimästä paikasta.

Vierailija
19/113 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi töitä toiselle enää sen jälkeen, vaurastuttaakseni ennen kaikkea häntä, vaan keksisin itse omat mielenkinnon kohteeni.

Vierailija
20/113 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Teen töitä 100% rahan takia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi