Mitä tehdä, mies ei halua puhua seksistä?
Hän kyllä haluaa seksiä, mutta ei kestä sitä, jos sanon, että jokin asia ei tunnu hyvältä tai sattuu. Hän joko lopettaa kokonaan tai heittäytyy passiiviseksi. Kun haluan jutella asiasta, mies väittää, että minä haluan vain olla oikeassa ja olen mielestäni oikeassa ja hän ihan paska. En ajattele niin. Haluan jutella ja yhdessä ratkaista, miten kannattaa toimia ja puhua siitä, mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei. Hän väittää kiven kovaan, että sitä minä tarkoitan. Miten etenisit asiassa?
Kommentit (145)
Sanoisin: että normaalit ihmiset kykenevät puhumaan ja pyytäisin anteeksi, että olen pitänyt häntä normaalina. Osoittaisin siis ulko-ovea
Tosin helppo sanoa, koska en pistäisi itseäni tuohon asemaan, että joutuisin moisia miettimään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, onko ne sattumiset sellaisia, että jää jälkiä tai tulee verta? Jos on, älä MISSÄÄN tapauksessa jatka suhdetta. Muutenkin suosittelisin lopettamaan.
Entä ovatko teot muuttuneet lievemmiksi vai pahemmiksi? Voiko se muka olla vahinkoa tai osaamattomuutta, en usko. Hän vain panee sinua, siinä voisi olla kuka tai mikä tahansa, olet hänen seksilelunsa.
Ei sentään. Olisin voinut selventää alussa, että kyse oli viimeksi siitä, että minua sattui tietyssä asennossa polveen (ei siis intiimipaikkoihin), jonka olin loukannut urheillessa. Olisin vaihtanut asentoa, mutta mies lopetti koko seksin. Tästä kun halusin puhua, hän hermostui. Hänestä ratkaisu oli se, että ei jatkettu, koska sattui. Hän ei siis halua satuttaa minua.
ap
En ymmärrä, mitä hermostumisen aihetta siinä on, jos toinen haluaa vaihtaa asentoa. Itse olen monta kertaa suorastaan hypännyt miehen alta pois, kun olen saanut jalkakrampin. Sitten vähän lihasten hierontaa ja homma jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettaako kuitenkin kun sattuu, vai suuttuuko jo heti siinä, kun ilmaiset sen. Ja yrittääkö uudestaan samaa, eli vaikka tietäisi että joku tietty asento sattuu, mutta silti haluaa sitä. Noissa tapauksissa jättäisin, kun ei selvästi välitä. Mutta jos kuitenkin lopettaa, eikä heti kilahda siitä, eikä yritä samaa uudestaan, voisi olla vielä toivoa. Vaikka hyvä olisi voida myös puhua.
Lopettaa kyllä aivan heti. Minä haluaisin puhua siitä, miten kannattaa tehdä, mutta mies ei halua puhua. Hän ottaa sen kritiikkinä.
ap
Hänen kanssaan varmasti joutuu useammin vastaaviin konflikteihin, myös muutoin kuin seksin suhteen, jos hän kerran on heti puolustuskannalla pienimmistäkin asioista, eikä halua puhua.
Kuinkas sitten isot asiat elämässä? Suuret vastoinkäymiset joista pitäisi selvitä yhdessä? Mahdolliset kriisit? Perheen perustaminen jne.
Minusta ei kannata jatkaa miehen kanssa, jonka kanssa ei ole keskusteluyhteyttä ja joka näkee kumppaninsa haastajana. Parisuhteessa pitäisi olla rinta rinnan (mieluummin selkä vasten selkää) eikä napit vastakkain.
Ei sentään. Olisin voinut selventää alussa, että kyse oli viimeksi siitä, että minua sattui tietyssä asennossa polveen (ei siis intiimipaikkoihin), jonka olin loukannut urheillessa. Olisin vaihtanut asentoa, mutta mies lopetti koko seksin. Tästä kun halusin puhua, hän hermostui. Hänestä ratkaisu oli se, että ei jatkettu, koska sattui. Hän ei siis halua satuttaa minua.
ap