Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä, mies ei halua puhua seksistä?

Vierailija
18.08.2024 |

Hän kyllä haluaa seksiä, mutta ei kestä sitä, jos sanon, että jokin asia ei tunnu hyvältä tai sattuu. Hän joko lopettaa kokonaan tai heittäytyy passiiviseksi. Kun haluan jutella asiasta, mies väittää, että minä haluan vain olla oikeassa ja olen mielestäni oikeassa ja hän ihan paska. En ajattele niin. Haluan jutella ja yhdessä ratkaista, miten kannattaa toimia ja puhua siitä, mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei. Hän väittää kiven kovaan, että sitä minä tarkoitan. Miten etenisit asiassa? 

Kommentit (145)

Vierailija
101/145 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on painostamista seksiin tai tiettyihin tekoihin, kur:stamista, lyömistä, "vahingossa" anaaliin, repeytymiä,verta, mustelmia, kuivaan yhtymistä, kivuliasta "pohjaan runttaamista" tms. olisi hyvä lähteä välittömästi.

Jos kosketus tuntuu kovakouraiselta herkissä paikoissa, mies suhtautuu orgasmiin (toisen osapuolen) välinpitämättömästi, esileikki on kehno, seksi vain sama minuutin akti, voisi joku kai jäädä katsomaan, tuleeko siitä jotain. Minä en.

Vierailija
102/145 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt oikein niele sitä että toksisten miesten toksisuus (välttämättä) olisi heidän äitiensä aiheuttamaa (sinunkaan kohdallasi). (Ja olen mies jos sillä nyt tässä on mitään merkitystä.) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/145 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt oikein niele sitä että toksisten miesten toksisuus (välttämättä) olisi heidän äitiensä aiheuttamaa (sinunkaan kohdallasi). (Ja olen mies jos sillä nyt tässä on mitään merkitystä.) 

Molemmilla alkoholistiäidit ja miesten käytös erittäin haitallista (jättävät jälkeensä ihmisiä, joille syntynyt mielenterveysongelma heidän vuokseen).

Vierailija
104/145 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkulapsen tasolla tunnetaidot siis. En katselisi loputtomiin jos ei kykene muuttumaan.

Miksi naisen ei tarvi tulla tässä asiassa vastaan jos miehen pitää muuttua kuitenkin että

seksi luistaa paremmin NAISEN mielestä, ei miehen mielestä tai yhteisessä mielessä ?

kuullostaa että se nainen on myös lapsi 12 v.

Oikeasti? Oletko sitä mieltä, että naisen pitäisi hyväksyä se, jos mies satuttaa? Eikä usko että joku asia sattuu? Mikä siinä on yhteistä?

Saako nainen sitten mielestäsi satuttaa miestä ja sanoa, että ei haittaa, tämä on yhteisessä mielessä?

Monesti miehet ymmärtävät vasta konkreettisella esimerkillä, joten tuo voisi jopa toimia.

Vierailija
105/145 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohjaa mies tekemään asioita mistä pidät seksissä ja vahvista niitä. Ohjaa lempeästi vaikka siirtämällä miehen kättä tai kieltä oikeaan paikkaan tai pois kipeästä paikasta ja näytä elein, kun hän tekee oikein .  Jos miehellä on vaikka kookas penis , sinulle liian suuri , älä suostu asentoihin missä aina sattuu. Jos peppuseksi aina sattuu, siihen ei pidä suostua ollenkaan. Älä latista miehen itsetuntoa seksissä luettelemalla virheitä vaan kehu, kun tekee oikein ja näytä aidosti kun nautit. 

Hoh hoijaa. Osa miehistä haluaa alistaa naista ja haluaa, että naiseen sattuu tai ei välitä siitä, että sattuu. Ei kannata alkaa opettaa aikuista ihmistä, jos lähtötaso on olematon. Ob aina mahdollisuus, että hän jopa nauttii kuullessaan epämukavuudesta ja tilanteen paraneminen on muutenkin epätodennäköistä. Vaihtamalla paranee.

Seksuaaliväkivaltaan alistumi

Tästä syystä menen sänkyyn pian tutustumisen alkuvaiheessa ja testaan miehen sängyssä. Jos hän aidosti kuuntelee ja lukee mistä nautin , niin suhde voi syvetä. Kovakourainen rynkyttäjä menee luiskaan. 

Vierailija
106/145 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohjaa mies tekemään asioita mistä pidät seksissä ja vahvista niitä. Ohjaa lempeästi vaikka siirtämällä miehen kättä tai kieltä oikeaan paikkaan tai pois kipeästä paikasta ja näytä elein, kun hän tekee oikein .  Jos miehellä on vaikka kookas penis , sinulle liian suuri , älä suostu asentoihin missä aina sattuu. Jos peppuseksi aina sattuu, siihen ei pidä suostua ollenkaan. Älä latista miehen itsetuntoa seksissä luettelemalla virheitä vaan kehu, kun tekee oikein ja näytä aidosti kun nautit. 

Hoh hoijaa. Osa miehistä haluaa alistaa naista ja haluaa, että naiseen sattuu tai ei välitä siitä, että sattuu. Ei kannata alkaa opettaa aikuista ihmistä, jos lähtötaso on olematon. Ob aina mahdollisuus, että hän jopa nauttii kuullessaan epämukavuudesta ja tilanteen paraneminen on muutenkin epätodennäköistä. Vaihtamal

Tästä syystä menen sänkyyn pian tutustumisen alkuvaiheessa ja testaan miehen sängyssä. Jos hän aidosti kuuntelee ja lukee mistä nautin , niin suhde voi syvetä. Kovakourainen rynkyttäjä menee luiskaan. 

Kiva sulle. Itse en pysty antamaan kehoani koeajoon.

Vierailija
107/145 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: 

"Sinusta on siis ihan normisettiä joutua satutetuksi seksissä?"

Ei ole, enkä ole sanonut niin. Menen tässä jopa pitemmälle kuin sinä, minusta toisen satuttaminen on oikeutettua vain itseään tai toista puolustaessa. Pohdin asiaa ap:n tekstien kautta, kuten sinäkin.

En ole törmännyt lukuihin, joita esitit narsististen miesten määrästä parisuhteissa. Totta, pahoittelen rönsyä. Olin liian kärkäs tuomaan "vastapainoa" asioihin. Kiitos kun avasit kantaasi. En tarkoittanut vihjailla mitään diagnooseista sivuraiteella. Näemme maailman eri tavalla, tulkitsin sen traumasta johtuvaksi. 

Omista rajoista ja tarpeista pitää huolehtia, toisen rajoja kunnioittaen. Ap:n tilannetta en ainakaan heti tulkinnut sellaiseksi kuin sinä. En siis automaatiolla tulkinnut miestä pahaksi, vaan mietin, että muu ongelma. Vaihtoehtoja on monia. Kaikki huomionarvoisia ja varmasti ap:lle tarpeellista mietittävää.

Vierailija
108/145 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoh hoijaa. Osa miehistä haluaa alistaa naista ja haluaa, että naiseen sattuu tai ei välitä siitä, että sattuu. Ei kannata alkaa opettaa aikuista ihmistä, jos lähtötaso on olematon. Ob aina mahdollisuus, että hän jopa nauttii kuullessaan epämukavuudesta ja tilanteen paraneminen on muutenkin epätodennäköistä. Vaihtamal

Riippumatta siitä missä tarkoituksessa pyrimme toisiimme tutustumaan, niin kyllä ennen fyysistä intiimiyttä minä katson selvittää olennaisia asioita verbaalisesti mahdollisimman laajasti; samalla selviää sekin onko kumppaniehdokkaalla valmiuksia kommunikointiin yleensäkään. 

Vierailija
109/145 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelisin kommunikoimaan ja välttäisin olemasta negatiivinen.

Vierailija
110/145 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi outo ajatus. Joku vetää sua turpiin niin opettelet kommunikoimaan ja olemaan olematta negatiivinen. Kun joku rikkoo toistuvasti pyöräsi, opettelet kommunikoimaan ja vältät negatiivisiutta.

Vierailija
111/145 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli samanlainen. Hän sanoi kyllä tietävänsä mitä tekee. Meillä helpotti, kun sanoin tarpeeksi monta kertaa, että vaikka hän todella etevä sängyssä onkin ja kaikki muut naiset siitä aina ovat tykänneetkin, niin minä tiedän kroppani ja tiedän koska minuun sattuu. Vain niilhin täytyy tehdä muutos. Nyt naimisissa 25 v ja sänkyhommat toimii.

Vierailija
112/145 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti? Oletko sitä mieltä, että naisen pitäisi hyväksyä se, jos mies satuttaa? Eikä usko että joku asia sattuu? Mikä siinä on yhteistä?

Saako nainen sitten mielestäsi satuttaa miestä ja sanoa, että ei haittaa, tämä on yhteisessä mielessä?

Kulttuurillisesti miehen nautinto on pyhää kuten naisen kärsimys. (kaiken se kestää, kaiken se kärsii, rakkaus.. Ja rakkaushan on enemmän naisille markkinoitu ja sosiaalistettu) 

Meistä jokainen muuttaa omilla toimillaan kulttuuria. On jokaisen vastuulla olla hyväksymättä kosketusta joka satuttaa, vetää tiukat rajat. Myös Apn tulee vetää rajat ja kertoa miehelle, etten enää suostu siihen että satutat minua. Että lähden suhteesta jos vielä satutat minua. Kun mies seuraavan kerran häntä satuttaa, hänen tulee oikeasti lähteä suhteesta.(Tämä ei ole Apn syyllistämistä tilanteesta, vaan tämä on rajojen vetämistä! ) 

Meidät on sosiaalistettu naisen ja miehen malleihin, mitä mies vaatii ja haluaa, mitä naisen tulee sietää ja kestää. Puhe on liian usein turhaa, teot ratkaisevat. 

Eri 

Vierailija
113/145 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

= purisin hammasta ja ajattelisin isänmaata?

Miettikää hetki näitä kommenttejanne. Mies ei piittaa, että naiseen sattuu ja naisen tulee vältellä negatiivisuutta! 

Vierailija
114/145 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksi ei ota toimiakseen, niin ei se parisuhde kyllä jaksa kantaa. Mulla oli exän kanssa tilanne, missä seksin piti olla aina samanlaista vaniljaa. Kaikki vähänkin erilainen oli muka outoa ja/tai sattui tai mitä nyt vain. Ja jos hänelle sanoi, että ole sinä domina, anna sitä piiskaa ja läpsi niitä kepeksiä, niin ei. Hän ei "saa siitä mitään". No jonkun aikaa suhde kesti kyllä, kun muuten oli hyviä juttuja, mutta reilun puolen vuoden kohdalla vihelsin pelin poikki. Mä olen nelikymppinen mies ja vetänyt sitä lähäriä hellästi ihan riittävän monta vuotta. Ei vaan saa siitä enää mitään irti. Päädyttiin jatkamaan teitämme eri reittejä.

Vierailija
115/145 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on painostamista seksiin tai tiettyihin tekoihin, kur:stamista, lyömistä, "vahingossa" anaaliin, repeytymiä,verta, mustelmia, kuivaan yhtymistä, kivuliasta "pohjaan runttaamista" tms. olisi hyvä lähteä välittömästi.

Jos kosketus tuntuu kovakouraiselta herkissä paikoissa, mies suhtautuu orgasmiin (toisen osapuolen) välinpitämättömästi, esileikki on kehno, seksi vain sama minuutin akti, voisi joku kai jäädä katsomaan, tuleeko siitä jotain. Minä en.

Erittäin hyvin muotoiltu. Lisäisin tähän vielä täysin olemattoman esi- ja jälkileikin, eli pöksyt pois ja hommiin ja laukeamisen jälkeen pompataan ylös vuoteesta suoraan suihkuun-tyylin, johon itse liian usein edellisessä suhteessani törmäsin ja annoin palautetta, turhaan. Mies ei halunnut oppia.  Syystäkin ex. 

Vierailija
116/145 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos seksi ei ota toimiakseen, niin ei se parisuhde kyllä jaksa kantaa. Mulla oli exän kanssa tilanne, missä seksin piti olla aina samanlaista vaniljaa. Kaikki vähänkin erilainen oli muka outoa ja/tai sattui tai mitä nyt vain. Ja jos hänelle sanoi, että ole sinä domina, anna sitä piiskaa ja läpsi niitä kepeksiä, niin ei. Hän ei "saa siitä mitään". No jonkun aikaa suhde kesti kyllä, kun muuten oli hyviä juttuja, mutta reilun puolen vuoden kohdalla vihelsin pelin poikki. Mä olen nelikymppinen mies ja vetänyt sitä lähäriä hellästi ihan riittävän monta vuotta. Ei vaan saa siitä enää mitään irti. Päädyttiin jatkamaan teitämme eri reittejä.

Seksuaalinen yhteensopivuus on iso osa suhdetta. Aika harva haluaa seksin sattuvan. Seksissä haetaan nautintoa. 

Vierailija
117/145 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sinä yrität syyttää ap:ta miehen kommunikaatio-ongelmista sekä halusta satuttaa ap:ta seksuaalisesti."

Luepa uudestaan. Näin en ole kirjoittanut. On toki mahdollista, että ap:n mies on "kaikkimiehetsikasika", mutta yhtä mahdollisena pidän kommunikaatio-ongelmia. Ne ovat toistaiseksi vielä yleisin syy sille, että asiat eivät toimi. Yksikään terapeutti ei tekisi av:n tulkintaa parin kommentin perusteella. Parin väliset kommunikaatio-ongelmat ovat paljon tavallisempia. Mistä sait sen, että olisin ap:ta syytellyt? Siitä, että en syyttänyt miestä vaan yritin pohtia miksi?

Vierailija
118/145 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdota pariterapiaa ja jos ei suostu, erotkaa. Kommunikaatio on parisuhteen perusta. Ilman sitä ei ole paljon muutakaan. 

Jos jotain ulkopuolista apua tarvitaan, niin varmaankin seksuaaliterapeutti olisi paras tähän tilanteeseen. Ja mahdollisesti AP:n miehelle yksityisesti ainakin aluksi, kun hänen on vaikea puhua seksistä AP:n kanssa. Mutta tuskinpa hän suostuu terapeutillekaan puhumaan.

Ole eri. Tässä on elämän aikana tullut luettua nk seksuaaliterapeuttien ja parisuhdeasiantuntijoiden ohjeita ja haastatteluja kyseisistä ongelmatilanteista. Olen huomannut, että terapeutti melkein aina kehottaa naista suostumaan tekoihin, joita mies haluaa tehdä tällle. Siis naisen käsketään olla olla miehen seksitoiveiden kohteena, naisen omista tuntemuksis

Yhdestä kyllä sattuu jos ei ole kiihottunut. Todennäköisesti gynekologia ei tarvita kertomaan m. Tuollaisia itsestäänselvyyksiä.

Vierailija
119/145 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sinä yrität syyttää ap:ta miehen kommunikaatio-ongelmista sekä halusta satuttaa ap:ta seksuaalisesti."

Luepa uudestaan. Näin en ole kirjoittanut. On toki mahdollista, että ap:n mies on "kaikkimiehetsikasika", mutta yhtä mahdollisena pidän kommunikaatio-ongelmia. Ne ovat toistaiseksi vielä yleisin syy sille, että asiat eivät toimi. Yksikään terapeutti ei tekisi av:n tulkintaa parin kommentin perusteella. Parin väliset kommunikaatio-ongelmat ovat paljon tavallisempia. Mistä sait sen, että olisin ap:ta syytellyt? Siitä, että en syyttänyt miestä vaan yritin pohtia miksi? Ja ei, ei ole normaalia jos kerta toisensa jälkeen satuttaa samalla tavalla.  Tai pyrkii satuttamaan Ap ei sanonut ihan niin, joten? Ehkä hän kertoo myöhemmin lisää tai ei.

Vierailija
120/145 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas hyökätään miehen kimppuun. Käsketään jättämään sika.

Kaikki on miehen syytä ja mies on paska aina.

Seksiin tarvitaan kaksi ja mielellään niin, että molemmat on tyytyväisiä. Jos toinen ei suostu puhumaan, niin vetäköön lapaan. Mies on paska,jos ei suostu puhumaan jne. Hyvä seksi kantaa suhteessa pitkälle ja suhteessa seksi on molemmille se mitä oikein odottaa. Hyvä seksi on hyvä seksi ja sitä haluaa. Paska seksi on sitä, että silmät ristissä pitäs nyt sit taas venyy, että jokin asia pysyy kasassa, ja jos mies ei saa, niin loukkaannutaan.

Olin tollanen urpo. Kun vaimoni sanoi mitä haluaa, niin otin vähän aluksi loukkauksena. Ehkä se kolahti ns miehisyyteeni, että ai en osaa hommiani kunnolla.. No en osannut, kun asia tuli puheeksi mitä toinen haluaa. Mietin duunissa, etttä totta tosiaan, ehkä se vaimo onkin oikeassa. Niinpä juteltiin meidän jutuista ja mitä HÄN haluaa ja toivoo.. Niiinpä muutin kaiken. Enkä kyselly onko nyt ookoo. Alettiin vaan juttelee enemmänn meidän sänkypuuhista jne. Onneksi hän sanoi, koska se juttelu on muuttanut meitä täysin. Vaimoni jotenkin vapautui siitä täysin ja tekee juttuja mitä ei ennen tehnyt jne ja teen hänelle juttuja mitä en tehnyt. Koko touhu parani niin, että kyttäillään, koska lapset sammuu.

Toi juttelu paransi koko suhteen laadun muutenkin. Seksi on tärkeä osa suhdettta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme