Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittailen lihaksikasta miestä, tämä yllätti!

Vierailija
18.08.2024 |

Olen deittaillut keväästä saakka miestä joka harrastaa kehonrakennusta ja olen todella yllättynyt ja hämmentynyt siitä miten paljon huomiota ja erilaista kohtelua lihaksikas mies saa osakseen verrattuna tavalliseen mieheen! 

Vastaantulijat väistävät ja antavat hyvin tilaa, tuntemattomat tervehtivät tai tulevat juttelemaan. Usein miehet voivat jäädä tuijottamaan tai vilkuilevat, toiset ihaillen ja toiset happamina. Yleisimmin muut miehet kuitenkin osoittavat kunnioitusta miestä kohtaan ja kehuvat fysiikkaa jopa ääneen.

Miehen tuttavapiiriin kuuluu jokunen muukin kehonrakentaja, ja jos he liikkuvat yhdessä, niin ovat suorastaan koominen näky ja heitä kohdellaan kuin kuninkaallisia konsanaan.

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset välttävät roinaajia kuin ruttoa. Mutta se on totta että pitkä ja vahva nauttii sekä naisissa että miehiässä kunnioitusta. Jos on vielä leppoisa luonne (mitä ei roinapetterit ole) voi olla suosittu ja epäoikeudemukaista kyllä, kunnioitettu. Aina ei ansaitse sitä huomiota jonka osakseen saa

Käy itsekin salilla mutta en ole pitkä eikä voimakas. Kunnioitus pitää itse ansaita. 

Vierailija
82/99 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aloittaja, tiedätkö mitä adjektiivi koominen tarkoittaa? Selitätkö meille mitä luulet sen tarkoittavan? 

Koominen on jotain huvittavaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua yllätti myös miten pieni penis lihanrakentajalla on kokoonsa nähden

t. Ap

Vierailija
84/99 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt ei puhuttu vahvoista miehistä, vaan bodareista."

Millainen on vahva mies? Onko mitään dataa tai esimerkkiä?

Vierailija
85/99 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua yllätti myös miten pieni penis lihanrakentajalla on kokoonsa nähden

t. Ap

Voin kumota tämän myytin ;) Havaintojeni perusteella sanoisin että varustelu on kaiken kattavaa

T. alkuperäinen ap

Vierailija
86/99 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin paljon alapeukkuja?

Koska tämä on naisena-miehen omituinen kyhäelmä.

Entäpä jos ei olekaan? Miksi olisi? Eikö mielestäsi lihaksikas mies voisi kääntää katseita? vai mikä ongelma?

Eihän kukaan sitä olekaan kyseenalaistanut, etteikö lihaksikas mies kääntäisi katseita. Tämä on kuitenkin naisena-miehen aloitus.

Miksi olet tästä niin varma, kirjoituksen aloittajana olen kyllä aika hiton varma siitä että olen nainen :)

Vierailija
87/99 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Lihasmassan kasvaessa myös voima kasvaa."

Ei tosin loputtomiin. Voimanostaja on pienempi, mutta vahvempi kuin kehonrakentaja.

Totesinkin vain, että lihasmassan kasvaessa voima kasvaa. Tämä ei tarkoita, että nämä kaksi asiaa menevät yksi yhteen. Voima kasvaa myös hermotuksen parantuessa. Voimanostajan hermosto on harjoittelun seurauksena harjaantunut suorittamaan voimanostoliikkeet mahdollisimman tehokkaasti. Siksi hän pystyy näissä liikkeissä liikuttamaan suurempaa massaa (kg) kuin kehonrakentaja, jolla on suurempi lihasmassa kehossa. 

Vierailija
88/99 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
89/99 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep

Vierailija
90/99 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehesi ei väistä? ylimielistä toimintaa. Onhan se näky kun on steroideilla pumpatut lihakset.

Ei tarvi väistää, kun muut väistävät jo kaukaa ensin.

Kannattaisi vaan väistää. Jos joku päättääkin olla väistämättä ja kävelee sitä horppaläjääsi päin niin siltä repeää vähintään yksi lihas. Ne vappupallolihakset kun eivät ole kovin terveitä.

Vierailija
91/99 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikkaalla miehellä voi olla myös iso penis. Itse aina pysähdyn tällaisten kohdalle ja ehdotan seurustelua. Bodarit näyttävät hirveiltä pienissä uimahousuissaan jos pituutta on alla 185 ja penis alle 18. Mutta minä en keskitykään kääpiösarjalaisiin.

Vierailija
92/99 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisia kiihota bodarimiehet. Itsen olen 35v nainen ja treenaan kotikuntosalilla. Kiihotun miehistä joilla on tanssijan vartalo. Sellainen jäntevä, notkea, ketterästi liikkuva "latinorakastaja" tyyppi. Hän vie minut tanssiin ja sitten sänkyyn. Tanssiessa minä tunsin hänen hoikan vatsansa ja kovan erektionsa, joka painautuu tiukasti minua vasten. 

En ole koskaan kiihottunut bodaromiehistä. Mutta homomiehet (julkihomot ja kaappihomot) tuijottavat aina muiden miesten lihaksia ja kommentoivat niitä. Heteromies katselee naisia. 

Vierailija
93/99 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikkuus on gay. Tilaa saa monella tavalla, josta näyttävyys on yksi. Nopeasti liikkuminen toinen. Ihmiset eivät liiku kuin junat vaan kuin veneet ja ennakoiden antavat tilaa niille, jotka ovat isoja tai etenevät nopeasti.

Vierailija
94/99 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän nuo roinapetteri yms. puheet sikseen. Minulla oli avokkina todellinen hyvin varustettu lihaskimppu.

Minä en ole ihan heiveröisin (163/55) mutta hän nosti minut kuin höyhenen - seisaaltaan naiminen oli erityisen mukavaa, kun hän vain nosti syliinsä, laski kalunsa päälle ja nosteli pepusta kiinni pitäen.

Vierailija
95/99 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätän nuo roinapetteri yms. puheet sikseen. Minulla oli avokkina todellinen hyvin varustettu lihaskimppu.

Minä en ole ihan heiveröisin (163/55) mutta hän nosti minut kuin höyhenen - seisaaltaan naiminen oli erityisen mukavaa, kun hän vain nosti syliinsä, laski kalunsa päälle ja nosteli pepusta kiinni pitäen.

Ja sitten sinä Pertti heräsit ja olit taas kiljuripuloinut sänkysi täyteen.

Vierailija
96/99 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo lapsenpanosimulaatio. Ihanaa. 

97/99 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa mieleen tämä vanha Aku Ankka-jakso, missä Aku yrittää tulla lihaksikkaaksi tehdäkseen Iinekseen vaikutuksen.

https://inducks.org/story.php?c=W+WDC++69-02

Vierailija
98/99 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo lapsenpanosimulaatio. Ihanaa. 

Jaaha, joku kateellinen ilman k*rpää jäänyt nillittää...

Vierailija
99/99 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappien hinta on vasta sitten tulossa eteenkin jos mies on nuori. Kun on tauolla teillä ei makuuhuoneessa tehdä muuta kun nukutaan ja masennukset voivat olla aivan järkyttäviä. Kun kuuri päällä niin makuuhuoneessa ei sitten nukuta ja koko maailma on avoinna. Mieti tarkkaan haluatko elämäsi toisen napinvetämisen syklin mukaan suunnitella. Aineista ei pääse eroon ennennkun terveys on sillä mallilla että kuolema tai lopettaminen on jäljellä. Vaikka lopettaisikin niin kannattaa varautua että nappikallen kanssa ei lapsenlapsia näe yhdessä mikäli sellaisia muutenkaan nappien sivuvaikutusten vuoksi saa. Kammottavaa elämää roinaajan kanssa vaikka ulkona joku kohtelias olisikin ei ole hintansa väärti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi