Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittailen lihaksikasta miestä, tämä yllätti!

Vierailija
18.08.2024 |

Olen deittaillut keväästä saakka miestä joka harrastaa kehonrakennusta ja olen todella yllättynyt ja hämmentynyt siitä miten paljon huomiota ja erilaista kohtelua lihaksikas mies saa osakseen verrattuna tavalliseen mieheen! 

Vastaantulijat väistävät ja antavat hyvin tilaa, tuntemattomat tervehtivät tai tulevat juttelemaan. Usein miehet voivat jäädä tuijottamaan tai vilkuilevat, toiset ihaillen ja toiset happamina. Yleisimmin muut miehet kuitenkin osoittavat kunnioitusta miestä kohtaan ja kehuvat fysiikkaa jopa ääneen.

Miehen tuttavapiiriin kuuluu jokunen muukin kehonrakentaja, ja jos he liikkuvat yhdessä, niin ovat suorastaan koominen näky ja heitä kohdellaan kuin kuninkaallisia konsanaan.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset välttävät roinaajia kuin ruttoa. Mutta se on totta että pitkä ja vahva nauttii sekä naisissa että miehiässä kunnioitusta. Jos on vielä leppoisa luonne (mitä ei roinapetterit ole) voi olla suosittu ja epäoikeudemukaista kyllä, kunnioitettu. Aina ei ansaitse sitä huomiota jonka osakseen saa

Käy itsekin salilla mutta en ole pitkä eikä voimakas. Kunnioitus pitää itse ansaita. 

Vierailija
82/88 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aloittaja, tiedätkö mitä adjektiivi koominen tarkoittaa? Selitätkö meille mitä luulet sen tarkoittavan? 

Koominen on jotain huvittavaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua yllätti myös miten pieni penis lihanrakentajalla on kokoonsa nähden

t. Ap

Vierailija
84/88 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt ei puhuttu vahvoista miehistä, vaan bodareista."

Millainen on vahva mies? Onko mitään dataa tai esimerkkiä?

Vierailija
85/88 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua yllätti myös miten pieni penis lihanrakentajalla on kokoonsa nähden

t. Ap

Voin kumota tämän myytin ;) Havaintojeni perusteella sanoisin että varustelu on kaiken kattavaa

T. alkuperäinen ap

Vierailija
86/88 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin paljon alapeukkuja?

Koska tämä on naisena-miehen omituinen kyhäelmä.

Entäpä jos ei olekaan? Miksi olisi? Eikö mielestäsi lihaksikas mies voisi kääntää katseita? vai mikä ongelma?

Eihän kukaan sitä olekaan kyseenalaistanut, etteikö lihaksikas mies kääntäisi katseita. Tämä on kuitenkin naisena-miehen aloitus.

Miksi olet tästä niin varma, kirjoituksen aloittajana olen kyllä aika hiton varma siitä että olen nainen :)

Vierailija
87/88 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Lihasmassan kasvaessa myös voima kasvaa."

Ei tosin loputtomiin. Voimanostaja on pienempi, mutta vahvempi kuin kehonrakentaja.

Totesinkin vain, että lihasmassan kasvaessa voima kasvaa. Tämä ei tarkoita, että nämä kaksi asiaa menevät yksi yhteen. Voima kasvaa myös hermotuksen parantuessa. Voimanostajan hermosto on harjoittelun seurauksena harjaantunut suorittamaan voimanostoliikkeet mahdollisimman tehokkaasti. Siksi hän pystyy näissä liikkeissä liikuttamaan suurempaa massaa (kg) kuin kehonrakentaja, jolla on suurempi lihasmassa kehossa. 

Vierailija
88/88 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme