Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittailen lihaksikasta miestä, tämä yllätti!

Vierailija
18.08.2024 |

Olen deittaillut keväästä saakka miestä joka harrastaa kehonrakennusta ja olen todella yllättynyt ja hämmentynyt siitä miten paljon huomiota ja erilaista kohtelua lihaksikas mies saa osakseen verrattuna tavalliseen mieheen! 

Vastaantulijat väistävät ja antavat hyvin tilaa, tuntemattomat tervehtivät tai tulevat juttelemaan. Usein miehet voivat jäädä tuijottamaan tai vilkuilevat, toiset ihaillen ja toiset happamina. Yleisimmin muut miehet kuitenkin osoittavat kunnioitusta miestä kohtaan ja kehuvat fysiikkaa jopa ääneen.

Miehen tuttavapiiriin kuuluu jokunen muukin kehonrakentaja, ja jos he liikkuvat yhdessä, niin ovat suorastaan koominen näky ja heitä kohdellaan kuin kuninkaallisia konsanaan.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa ap olla itse se lihaksikas mies.

Ap on mies, joka haaveilee tuollaisesta lihaksikkaasta miehestä.

Kyllä niitä lihaksikkaita miehiäkin on ihan oikeastikin olemassa, vaikka harvinaisia ovatkin.

Vierailija
22/88 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin paljon alapeukkuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tämä on naisena-miehen omituinen kyhäelmä.

Vierailija
24/88 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ap:n mies käyttää muita kuin salihousuja?

Vierailija
25/88 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koominen näky ovat varmasti, Michelin-ukkojen lauma.

Huvittaa jo mielikuvakin.

Ja ootko koskaan kuullut sanontaa "viisaampi väistää"?

Vierailija
26/88 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskeleekö paljon?

Vierailija
27/88 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo eivät osaa vaan puhua mistään muusta kuin treenaamisesta ja syömisestä, joten pudotus maan pinnalle on yleensä karu, kun suu aukeaa.

Vierailija
28/88 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessa meitä oli sekalainen porukka kavereita. Sakissa oli kaksi koriksen pelaajaa ja muutama jenkkifutari. Eli olivat pitkiä ja skrodeja nuoria miehiä.. Kyllä vaan heidän seurassaan sai kokea ihan outoja. ihmiset tosiaan tuntui kumartavan heitä. Jatkuvasti tuli kommenttia koosta tai treeniohjelmasta tai ihan mistä vaan.

Baariin ei tarvinnut hirveesti rahaa varata, kun he saivat paljon ilmaisia juomia. Harvemmin joivat, kun oli kisoja tai joku haastoi sitten jossain vaiheessa riitaa. Mulle maistui kyllä. Kiitos. ;)

Riidanhaastajat olivat sitten järjestäen pikku miehiä. Hinteliä 160 senttisiä. Sitten toinen ryhmä pikku porukkaa oli niitä, jotka halus enemmän isolta mieheltä. Semmoisia "ihailijoita" aina ilmesty yksi lähipöytään, hetken päästä niitä oli kaksi, sitten kolme... Lähipöydistä ne se sitten kerääntyi meidän pöytään ja alkoivat iskemisen. Yleensä siten kaltaiseni "muija" oli aina jotenkin uhka,, Enkä mä koskaan seurustellut kenenkään noiden kanssa, mutta monta kertaa sain aivan tarpeetonta p*skaa niskaani mustasukkaiselta pikkumieheltä.

Monet kerrat kysyin, että jos nyt jotenkin saatkin heistä jonkun poksautettua homoksi, niin meinaatko, että tuommoisen käytöksen jälkeen ottavat sut ilolla vastaan? Jännä juttu, että osa luuli ja jäi napottamaan siihen, kun kuvitteli saavansa isoa.

Vierailija
29/88 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että ap:n tarinoima tyyppi olisi yllättänyt keskustelutaidoilla ja syvällisyydellään. Mutta tää olikin joku lääkkeitä vetävän speden fantasia.

Vierailija
30/88 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehesi ei väistä? ylimielistä toimintaa. Onhan se näky kun on steroideilla pumpatut lihakset.

Ei tarvi väistää, kun muut väistävät jo kaukaa ensin.

Johtuisiko se siitä, että kun on greipit kainaloissa, niin se on ylileveä kuljetus. Vieläkö muuten kaikilla on kesällä musta t-paita ja paksu kultainen kaulaketju ja tanssilattialla se t-paita riisutaan ja sitä ryhdytään pyörittämään pään päällä? Vai menikö se tyyli jo ohi. Hupaisa alakulttuuri.

Vierailija
31/88 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo eivät osaa vaan puhua mistään muusta kuin treenaamisesta ja syömisestä, joten pudotus maan pinnalle on yleensä karu, kun suu aukeaa.

Voi miten väärässä oletkaan. Melkein sanoisin tuon kirjoittamasi perusteella että sinä et oma kovinkaan avaraa ajatusmaailmaa, joten miten on oman keskustelukykysi laita?

Vierailija
32/88 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tämä on naisena-miehen omituinen kyhäelmä.

Entäpä jos ei olekaan? Miksi olisi? Eikö mielestäsi lihaksikas mies voisi kääntää katseita? vai mikä ongelma?

Vierailija
33/88 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että ap:n tarinoima tyyppi olisi yllättänyt keskustelutaidoilla ja syvällisyydellään. Mutta tää olikin joku lääkkeitä vetävän speden fantasia.

Itse en ole ihan niin ennakkoluuloinen että tuollainen yllättää ;)

Vierailija
34/88 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tätä maata jo jonkin aikaa tallustettu, ja en ikinä ole nähnyt yhtäkään kunnolla lihaksikasta miestä

Vierailija
35/88 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tätä maata jo jonkin aikaa tallustettu, ja en ikinä ole nähnyt yhtäkään kunnolla lihaksikasta miestä

Eikö? Sulla on joko huono tuuri tai liian epärealistiset odotukset

Vierailija
36/88 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ylätti moisessa kuin pinnallisia juntteja ne kaikki on. Arvostelevat normaaleja miehiä jos kulkevat lyhyt hihaisissa et miten kehtaavat. Elämään ei mahdu muuta kuin treenaus, doupit jne kaikki yleensä alamittaisia koulukiusattuja katkeroituneita miehiä.

Vierailija
37/88 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin jäin nyt käsitykseen, että isot lihakset kiinnostavat ja herättävät huomiota lähinnä toisissa miehissä. Naisena en kyllä lihaksia tuijottele. Kiinnitän huomion yleensä kasvoihin. 

Vierailija
38/88 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin jäin nyt käsitykseen, että isot lihakset kiinnostavat ja herättävät huomiota lähinnä toisissa miehissä. Naisena en kyllä lihaksia tuijottele. Kiinnitän huomion yleensä kasvoihin. 

Mun mies on bodari ja juurikin toiset miehet katselevat häntä. Aluksi tämä aiheutti itsessäni ihmetystä, mutta nyt olen jo hyvinkin tottunut tähän ilmiöön. Naiset tosiaan ahrvemmin tuijottavat, en tosin tiedä johtuuko siitä kun itse olen mukana vaiko yleisesti eivät vain välitä. Jotkut vanhemmat naiset voivat kommentoida.

Vierailija
39/88 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä laatikko leuka ja farkku takki myös?

Vierailija
40/88 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi