Deittailen lihaksikasta miestä, tämä yllätti!
Olen deittaillut keväästä saakka miestä joka harrastaa kehonrakennusta ja olen todella yllättynyt ja hämmentynyt siitä miten paljon huomiota ja erilaista kohtelua lihaksikas mies saa osakseen verrattuna tavalliseen mieheen!
Vastaantulijat väistävät ja antavat hyvin tilaa, tuntemattomat tervehtivät tai tulevat juttelemaan. Usein miehet voivat jäädä tuijottamaan tai vilkuilevat, toiset ihaillen ja toiset happamina. Yleisimmin muut miehet kuitenkin osoittavat kunnioitusta miestä kohtaan ja kehuvat fysiikkaa jopa ääneen.
Miehen tuttavapiiriin kuuluu jokunen muukin kehonrakentaja, ja jos he liikkuvat yhdessä, niin ovat suorastaan koominen näky ja heitä kohdellaan kuin kuninkaallisia konsanaan.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin jäin nyt käsitykseen, että isot lihakset kiinnostavat ja herättävät huomiota lähinnä toisissa miehissä. Naisena en kyllä lihaksia tuijottele. Kiinnitän huomion yleensä kasvoihin.
Käsittääkseni naiset viehättyvät enemmän pitkistä ja vähemmän lihaksikkaista miehistä, joskin atleettisista, mutta ei välttämättä semmoisesta tosi lihaksikkaasta kehonrakentajatyyppisestä. Toki jokunen prosentti voi tykätäkin ja tykkääkin.
En ole varsinainen bodari, mutta aktiivinen salilla kävijä kuitenkin, ja lihasta löytyy. Jos minulla on t-paita tai hihaton, tasan jokaikinen nainen vilkaisee ensiksi hauiksiani kun kohdataan. Miehistäkin useimmat, mutta eivät kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin jäin nyt käsitykseen, että isot lihakset kiinnostavat ja herättävät huomiota lähinnä toisissa miehissä. Naisena en kyllä lihaksia tuijottele. Kiinnitän huomion yleensä kasvoihin.
Käsittääkseni naiset viehättyvät enemmän pitkistä ja vähemmän lihaksikkaista miehistä, joskin atleettisista, mutta ei välttämättä semmoisesta tosi lihaksikkaasta kehonrakentajatyyppisestä. Toki jokunen prosentti voi tykätäkin ja tykkääkin.
En ole varsinainen bodari, mutta aktiivinen salilla kävijä kuitenkin, ja lihasta löytyy. Jos minulla on t-paita tai hihaton, tasan jokaikinen nainen vilkaisee ensiksi hauiksiani kun kohdataan. Miehistäkin useimmat, mutta eivät kaikki.
Huutista tälle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehesi ei väistä? ylimielistä toimintaa. Onhan se näky kun on steroideilla pumpatut lihakset.
Näillä steroidihemmoilla on pieni paisuvainen. Täytyy kompensoilla lihaksilla. M50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehesi ei väistä? ylimielistä toimintaa. Onhan se näky kun on steroideilla pumpatut lihakset.
Näillä steroidihemmoilla on pieni paisuvainen. Täytyy kompensoilla lihaksilla. M50
Kompensoida siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutista tälle.
Huutistele vaan. Minulla on asiasta omakohtainen kokemus, sinulla ei.
Jos vaikka lihakset huomiota herättäisi, ei se välttämättä ole mitään muuta kun huomio eikä himoa.
Sanoppa miehelle että lopettaa vaikka ihantestiksi "lääkkeet". Teet vähän niinku testin että riittääkö kaverin oma teston tuotanto enää yhteenkään erektioon luonnonvoimin ilman korvaushoitoa..
Siis miehet silmäilevät toisiaan arvioiden kokoa ja muotoa kuin Laakson homometsässä konsanaan.
Ehkä noin. Olen vasta aloittelija, mutta yksi vanhempi herrasmies sanoi pari viikkoa sitten, että kun sinulla on tuollainen kroppa, niin en kyllä haluaisi lähtöviivalle kanssasi. Penkistä nousee just ja just 75 kg. Ihmiset noteeraavat yllättävän helposti, jos on edes vähän tehnyt jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on bodari ja juurikin toiset miehet katselevat häntä. Aluksi tämä aiheutti itsessäni ihmetystä, mutta nyt olen jo hyvinkin tottunut tähän ilmiöön. Naiset tosiaan ahrvemmin tuijottavat, en tosin tiedä johtuuko siitä kun itse olen mukana vaiko yleisesti eivät vain välitä. Jotkut vanhemmat naiset voivat kommentoida.
Miehenä ainakin olen kokenut, että naiset katsovat minua enemmän, jos olen naisen kanssa liikkeellä. Eli todennäköisesti naiset katsovat miestäsi vielä vähemmän kuin silloin, kun sinä olet mukana.
Kiitos kun kerroit, tuo oli mielenkiintoista. Näin rumana naisena sanoisin, että ei kohdella hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedäthän sen, että suurin osa naisista ei katso sinun hauista vaan mautonta pukeutumista. Itse en voi sietää hihatonta paitaa miehellä. En ollenkaan ja tulee se huomattua. Myös liian kireä t-paita haukan kohdalta tekee saman oksetuksen. Eli ne kaikki katseet ei varmasti tule hyvällä. Valitettavasti.
Pakko naisena kertoa kokemus. Olen itse urheilullinen ja miehet kyllä kysyvät lihaksista ja voimasta. Enemmän kuin naiset. Tosin on naisiakin joskus.
Aika monen mielestä liian isot lihakset miehellä ei ole kaunista. Ei minustakaan, vaikka omaan isot lihakset itse. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedäthän sen, että suurin osa naisista ei katso sinun hauista vaan mautonta pukeutumista. Itse en voi sietää hihatonta paitaa miehellä. En ollenkaan ja tulee se huomattua. Myös liian kireä t-paita haukan kohdalta tekee saman oksetuksen. Eli ne kaikki katseet ei varmasti tule hyvällä. Valitettavasti.
Pakko naisena kertoa kokemus. Olen itse urheilullinen ja miehet kyllä kysyvät lihaksista ja voimasta. Enemmän kuin naiset. Tosin on naisiakin joskus.
Aika monen mielestä liian isot lihakset miehellä ei ole kaunista. Ei minustakaan, vaikka omaan isot lihakset itse. :)
No ihan sama se on naisten rintojen kanssa. Tulee noteerattua, että säälittävät eripariset riipputissit ja sen jälkeen keskittyy naisen naamaan. Ei se miesten vilkaisu rintavarustukseen yleensä tarkoita, että miehellä olisi seksuaalisia ajatuksia naista kohtaan.
-eri-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltaa mammoille. Tutkimustulokset kyllä kertoo hieman toista.
Tämä ei välttämättä tule kovin suurena yllätyksenä, mutta uuden tutkimuksen mukaan naiset pitävät lähes yksimielisesti vahvoja miehiä puoleensavetävinä.
Royal Society Journal Proceedings B -lehdessä julkaistussa tutkimuksessa on kyselty 160 naisen näkemyksiä siitä, millaiset miesten vartalot ovat heistä puoleensavetävämpiä.
Tutkimuksessa 160 naiselle näytettiin valokuvia miesten vartaloista, joista pää oli rajattu pois. Toisissa kuvissa oli yliopisto-opiskelijoita ja toisissa kuntosalilta rekrytoituja miehiä, jotka kävivät salilla 35 kertaa viikossa ja joille tehtiin voimatesti.
Tuloksia analysoitaessa ilmeni, että miehen vahvuus oli ylivoimaisesti tärkeämpi tekijä puoleensavetävyydessä kuin esimerkiksi pituus. Vahvuus selitti 70-prosenttisesti tulosten eroja, mutta pituudesta
Lihasmassan kasvaessa myös voima kasvaa.
"Lihasmassan kasvaessa myös voima kasvaa."
Ei tosin loputtomiin. Voimanostaja on pienempi, mutta vahvempi kuin kehonrakentaja.
Ihmiset voivat tosiaan katsoa monesta eri syystä, ei välttämättä ihaillakseen, vaan syy voi olla myös päinvastainen. Se riittää, että poikkeaa jotenkin muista ja ympäristökin vaikuttaa: Kouvolassa katsotaan, Helsingissä ja Berliinissä ei jne.
On tullut tätä pohdittua, kun minua on aina katsottu, nuoresta pitäen. Nyt vanhempanakin katsotaan, mutta miten paljon, siinä on eroa. Työmatkalla maaseudun kaupungeissa melkein kaikki katsovat, jopa kääntyvät perään katsomaan, kun taas pk-seudulla se on paljon vähäisempää. Pari kertaa on oltu niin varmoja, että olen venäläinen, että joku mies on tullut puhuttelemaan minua venäjäksi. Nuo ovat tapahtuneet Mikkelissä ja Kouvolassa.Pukeudun ehkä feminiinisemmin kuin naiset keskimäärin maaseudulla. Mutta en ole kuitenkaan ihan hirveän laittautunut, ei ole mitään tekokynsiä tms.
On mielenkiintoista millaisia oletuksia ihmisillä voi olla ulkonäköön liittyen. Palstallakin se näkyy päivittäin eli esimerkiksi väitetään, että komeat pettävät tai kauniit ovat ylimielisiä. Ennakkoluuloistahan on kyse, sillä ulkonäkö ei määritä luonnetta.
Ihmiset arvostavat edelleen fyysistä voimaa ja isoa kokoa. Peruja luolamies ajoilta.
No niinpä. Eiköhän ihmisten pitäisi tietää, ettei kaikki katselu ja huomaaminen tapahdu hyvällä. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Miten sitä steroideilla pumpataan? Onko steroidipumppu?
Lihaksikkaat miehet 🤮