Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laitatko tiukat ehdot kumppanille Tinder-profiiliin siksi, ettei tule lähdettyä huonon kanssa treffeille?

Vierailija
10.11.2023 |

Eli aina kun lähtee treffeille, niin kumppani on unelmien kumppani tai sitten ei lähde ollenkaan treffeille?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin.

tinder-nainen80

Vierailija
2/23 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään järkeä mennä sellaisen ihmisen kanssa, joka ei sytytä.

Mun kanssa pelataan kullasta, eikä säälipleijereitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Mulla on aika monta ei sanaa. Ei päihteille, tupakalle, lemmikeille ja lapsille. 

Vierailija
4/23 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisin haaskata omaa tai toisten aikaa lähtemällä tuhoon tuomituille treffeille?

Vierailija
5/23 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että johtuu pääosin pinnallisuudesta eikä erilaisuutta siedetä. Jo hyvin nuorilla voi olla vahvat mielikuvat siitä mikä puolison pitäisi olla. Tämähän on vähän sääli kun sitä unelmien prinssiä ei vaan taida aina löytyä.

Vierailija
6/23 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu livenä kuin sovelluksissa.

En deittaile, jos en ole kiinnostunut.

Mielestäni se on reilua molemmille.

N22

Vierailija
7/23 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, naisen on oltava vähintään 10 vuotta nuorempi.

Vierailija
8/23 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan vaivautuisi lähtemään treffeille sellaisen ihmisen kanssa josta ei ole kiinnostunut alunperinkään? 

Vierailija
9/23 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan vaivautuisi lähtemään treffeille sellaisen ihmisen kanssa josta ei ole kiinnostunut alunperinkään? 

Seksin takia.

Vierailija
10/23 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa sinussa on kun somen kautta pitää etsiä suhde / kumpaani?

Vierailija
11/23 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin takia.

Miksi kukaan harrastaisi seksiä sellaisen ihmisen kanssa, josta ei ole lainkaan kiinnostunut?

Vierailija
12/23 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin takia.

Miksi kukaan harrastaisi seksiä sellaisen ihmisen kanssa, josta ei ole lainkaan kiinnostunut?

Monesti sitä on kiinnostunut vähän ja ajattelee, että onhan se suhde sellaisen kanssa parempi kuin ei mitään.

Vierailija
13/23 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että johtuu pääosin pinnallisuudesta eikä erilaisuutta siedetä. Jo hyvin nuorilla voi olla vahvat mielikuvat siitä mikä puolison pitäisi olla. Tämähän on vähän sääli kun sitä unelmien prinssiä ei vaan taida aina löytyä.

Kertoo vain itsestäsi, jos kuvittelet että kriteerit koskevat (vain) ulkonäköä. Mulla, ja lie useimmilla naisilla, ne kriteerit on tiukat luonteen ja elämäntapojen suhteen, ei ulkonäön. Esim mulle pitää olla lapseton, savuton, alkoton, käydä töissä, ei olla uskonnollinen tai henkisyyshippi, ei bilettäjä jne. 

Vierailija
14/23 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi säälit sitä että joku ei kelpuuta suhteeseen ihmistä jonka kanssa ei halua suhdetta? 

Vierailija
15/23 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo vain itsestäsi, jos kuvittelet että kriteerit koskevat (vain) ulkonäköä. Mulla, ja lie useimmilla naisilla, ne kriteerit on tiukat luonteen ja elämäntapojen suhteen, ei ulkonäön. Esim mulle pitää olla lapseton, savuton, alkoton, käydä töissä, ei olla uskonnollinen tai henkisyyshippi, ei bilettäjä jne. 

Mitä vikaa henkisyydessä tai uskonnollisuudella on? Isäni on ateisti tiedeuskovainen ja äiti uskovainen. Täydentävät toisiaan.

Vierailija
16/23 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn treffeillä vain piparin takia. En minä etsi mitään muuta. Ihan sama asia kuin kaupassa käynti. En minä osta koko kauppaa jos tarviin vain kahvipaketin.

Vierailija
17/23 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin takia.

Monesti sitä on kiinnostunut vähän ja ajattelee, että onhan se suhde sellaisen kanssa parempi kuin ei mitään.

Arvaan. Lapsuudenperheessäsi ei juurikaan näytetty tunteita ja ongelmat joko juotiin tai lakaistiin maton alle? Edelleen. Läheisriippuvuuteen on saatavilla apua. https://www.amazon.com/s?k=codependency&crid=JPVEGKUVTTIG&sprefix=codep… JA BetterHelp

Vierailija
18/23 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin takia.

Arvaan. Lapsuudenperheessäsi ei juurikaan näytetty tunteita ja ongelmat joko juotiin tai lakaistiin maton alle? Edelleen. Läheisriippuvuuteen on saatavilla apua. https://www.amazon.com/s?k=codependency&crid=JPVEGKUVTTIG&sprefix=codep… JA BetterHelp

Väärin meni. Se liittyy enemmän "reikä se on rinkelissäkin" ajatteluun.

Vierailija
19/23 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tinder-profiiliin". No en kyllä. Ihmiset jotka luettelee ehtoja on kummallisia. En ikinä myöskään vastannut kenellekään, jolla oli näitä ole-älä ole- listoja.

Valitsin kyllä tiukalla seulalla, profiileille oli tiukat ehdot. Rakas sitten löytyikin. 

Vierailija
20/23 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita mitään ehtoja, vaan kerron millä mielellä olen hakemassa seuraa ja mikä taas ei ole minun juttuni. Ajatuksena oli siis, että ankeiden vaatimusten sijasta jokainen voisi itse päätellä onko sopivaa seuraa. Sain huomata, että miehet katsovat vain kuvat.