Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnistuiko Temu-tilauksesi?

Vierailija
17.08.2024 |

Oliko tuote sellainen, kuin ajattelit sen olevan? Millä maksoit? Saitko kaiken tilaamasi?

Kiitos vastauksestasi.

Kommentit (179)

Vierailija
21/179 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klarnalla maksan aina

Vierailija
22/179 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina saanut mitä tilasin. Vaatteiden kanssa pitää olla tarkka ja tarkistaa aina muiden asiakkaiden lähettämät kuvat. Muut tuotteet on aina olleet hyvälaatuisia. Useamman paketin olen jo tilannut. Synttäritarvikkeita, kissalle kaikkea, hiustarvikkeita, autoon istuinsuojia, keittiötarvikkeita, puutarhakoristeita jne. Osa sellaisia mitä myydään Suomessa paljon kalliimmalla. Mitään kemikaaleja tai meikkejä en suosittele tilaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/179 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä maksutapaa uskallatte käyttää?

Visa

btw, temu myy korttitiedot eteenpäin.

Vierailija
24/179 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Visa

btw, temu myy korttitiedot eteenpäin.

Älä valehtele.

Vierailija
25/179 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järki mutta myös vahva tunne voittivat kun päätin olla tilaamatta tuolta yhtään mitään. Olen erinomaisen tyytyväinen päätökseeni.

Vierailija
26/179 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistui, ei valittamista. Tuotteet bulkkikamaa, ei mitään yllätyksiä. Samat tavarat olisi saanut kotimaisesta kivijalkaliikkeestäkin 3 kertaa kallimmalla, mutta työttömän on pakko säästää.

Vierailija
27/179 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeesti tulee. Kaikki on ollut sellaisia kun odotinkin. Kannattaa aina lukea asiakaspalaute tavarasta. Klarnalla maksu vasta kun tavarat on tulleet. En osta mitään mikä on kosketuksessa ihoon tai sähkökäyttöinen. Lähinnä puutarhaan ym

Vierailija
28/179 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin pari nättiä ja kätevää weekender-laukkua sekä mekon. Kaikki tosi kivoja. Nopea toimitus ilman postikuluja, vaikka yhteishinta oli jotain 45 €. Maksan Klarnan kautta.

Vierailija
29/179 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko tuote kesti ehjänä ja käyttökelpoisena ja kauanko kesti että kyllästyit / lapsesi kyllästyi siihen?

Vierailija
30/179 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ja sain mitä olin tilannut. Maksoin Klarna laskulla

Vierailija
31/179 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klarna tai kortti

Vierailija
32/179 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistui oikein hyvin, eilen tuli. Tuotteet mitä pitikin. Kaksi korttia oli rutussa, tein heti reklan ja samantien hyvittivät. Maksamiseen käytän Klarnaa, maksan vasta tuotteet saatuani.

Oliskohan tämä ollut viides tilaukseni. Aina sujunut kaikki ongelmitta. Yleensä tilaan kännykuoria, hiusjuttuja, lapsille koulutarvikkeita, tarroja....

Paljonko kännykuoria ihminen tarvitsee? 

Vierailija
33/179 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä olen tilannut on ollut juuri sellaista joita halusinkin niiden olevan. Eli ok.

Vierailija
34/179 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa tilannut. Heidän korunsa ovat kuin pikkutytöille tarkoitettuja, samoin kosmetiikka inhottavan hajuista, mitä lienee aineita niihin käytetty. Heitin kaikki pois, onneksi olivat halpoja. Tilaamani ovikranssi olisi sopinut korkeintaan leikkimökin oveen. Tuotteet ovat halvan ja epäaidon näköisiä ja minikokoisia. Yhden T-paidan tilasin, mutta kaikki kyllä tunnistaa, että se on Temusta tilattu. Siispä teen siitä siivousrätin. 

Vierailija
35/179 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kertaa tilannut. Heidän korunsa ovat kuin pikkutytöille tarkoitettuja, samoin kosmetiikka inhottavan hajuista, mitä lienee aineita niihin käytetty. Heitin kaikki pois, onneksi olivat halpoja. Tilaamani ovikranssi olisi sopinut korkeintaan leikkimökin oveen. Tuotteet ovat halvan ja epäaidon näköisiä ja minikokoisia. Yhden T-paidan tilasin, mutta kaikki kyllä tunnistaa, että se on Temusta tilattu. Siispä teen siitä siivousrätin. 

Miksi et tilaa aikuisille tarkoitettuja korujen näköisiä koruja? Etkä lue tuotetietoja, katso kuvia - usein mitat kuvissa, lue arvosteluja?

Turha haukkua, kun itse ei osaa toimia oikein.

Vierailija
36/179 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko tuote kesti ehjänä ja käyttökelpoisena ja kauanko kesti että kyllästyit / lapsesi kyllästyi siihen?

Kestävätkö ruotsalaisten halpakauppojen vaatteet kauemmin?

Vierailija
37/179 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä maalainen toi firma on? Tulee vaan joku japani tai Aasia mieleen nimestä ja logosta, niin pelottaa tilata. 

Vierailija
38/179 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et tilaa aikuisille tarkoitettuja korujen näköisiä koruja? Etkä lue tuotetietoja, katso kuvia - usein mitat kuvissa, lue arvosteluja?

Turha haukkua, kun itse ei osaa toimia oikein.

Miksi olet noin töykeä?

Edesmennyttä Jaakko Kuusistoa lainaten, ystävällisyys kannattaa aina.

Vierailija
39/179 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä maalainen toi firma on? Tulee vaan joku japani tai Aasia mieleen nimestä ja logosta, niin pelottaa tilata. 

Mikset uskaltaisi tilata Japanista?! Temu on kiinalainen

Vierailija
40/179 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on toiminut ja olen tilaillut kohtuullise paljon ja aion myös jatkaa.. nopeasti perille - ei postimaksuja - tuotteet hyivä ja maksanut olen klarnalla tilauksen saatuani. Hyvin pelittää. Nyt voi vähän luksustakin sallia itselleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä