Onnistuiko Temu-tilauksesi?
Oliko tuote sellainen, kuin ajattelit sen olevan? Millä maksoit? Saitko kaiken tilaamasi?
Kiitos vastauksestasi.
Kommentit (179)
Yhden paidan tilasin itselle. Ei ollu ihan samanlainen kun kuvassa. Luulin et valitsin oikein koon,no ehkä sitten kotipaidaksi kun on vähän iso. Lapussa luki 30 asteen pesu,pesin just 60 asteessa. Ei kutistunut. Kaikki tilaukset laitan pakkasen kautta,ovat siellä 24h. Tilasin siis vähän muutakin,puolisolle oleva paita näyttää olevan hänelle sopivaa kokoa. Saa avata paketin,mutta pesun kautta käyttöön. Hyvät kengät tuli.
Vierailija kirjoitti:
Uskalsit tilata alusvaatteita kun niistä puhutaan että sisältävät monet tuotteet sellaisia kemikaleja että aiheuttavat kenties syöpää.
Linkki?
ostin juuri K-Supermarketista valmiiksi vanhentunutta ruokaa kun en huomannut tarkistaa päiväystä... Suomen laatutaso on tätä...
Ei juurikaan Äänitunnistimella oleva led paristo herätyskello oli ok 8 muuta ei oikein miellyttänyt
Vierailija kirjoitti:
Uskalsit tilata alusvaatteita kun niistä puhutaan että sisältävät monet tuotteet sellaisia kemikaleja että aiheuttavat kenties syöpää.
Tottakai puhutaan. Eikä pelkästään alusvaatteista. Epätoivoinen yritys saada ihmiset pelottelemalla ostaamaan kalliita vaatteita ja muuta tavaraa Suomesta. Aina riittää niitä, jotka uskoo kaikkeen mitä lehdissä kirjoitetaan tai tv:ssä sanotaan. Koronallakin peloteltiin niin, että jotkut ei uskaltaneet suunnilleen kämpästä ulos mennä.
Temusta tilatessa ei ongelmia, mutta AliExpress tilaus tuli rikkinäisenä eivätkä hyvittäneet hintaa :( eli se oli turha ostos.
Temusta oon tilannu korujen osia, kun teen niitä itse, hyvä laatu ollut. Klarnan kautta maksut ja aina tulleet nopeasti. He myös hyvittävät 100% jos tuote on mennyt rikki postissa, kun laitat siitä kuvan.
Ostin rytkäyttimet temusta hyviä olivat ja halpoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauanko tuote kesti ehjänä ja käyttökelpoisena ja kauanko kesti että kyllästyit / lapsesi kyllästyi siihen?
Kestävätkö ruotsalaisten halpakauppojen vaatteet kauemmin?
Ei kestä. Temun vaatteet kestää paremmin. Ei kutistu eikä veny pesussa.
Onnistui. Uudet ja kauniit mandalateipit oviin, seinäpeilejä pimeään keittiöön ja kalenterit joululahjaksi kaikille, yhteensä 11 kpl. Itselleni puhelimeen panssarilasi ja lompakkokotelo ja 2 uutta päiväkirjaa vuodelle 2026.
Vierailija kirjoitti:
Työskentelin aikoinaan ravintolassa ja me laitettiin siellä osalle purkeista elmukelmulla kannet. Se kävi kädenkäänteessä, koska elmukelmu oli telineessä ja siinä oli leikkuri sivussa. Mikään ei ole turhauttavampaa ku yrittää leikata elmukelmua saksilla tai yrittää leikata sitä pahvipakkauksen reunassa olevalla sahalaidalla. Olin etsinyt elmukelmuleikkuria kissojen ja koirien kanssa pitkään ja Temu on ainoa paikka mistä olen sellasen järkevään hintaan löytänyt. Sieltä ostin jääkaapin oveen magneetilla kiinnitettävän elmukelmuleikkurin, joka toiminyt hyvin ja palvellut jo pitkään.
Mullekin!!!! Toi! Mikä sen nimi on?
Ostin tarratapettia 5 rullaa 2m x 45cm. Kuvio sellainen vintage brittikukka. Somistin kirjoituspöydän kannen ja laatikoiden etupuolet ja tuli järjettömän kaunis! Ostin myös vanhahkon suihkukaapin pinnoille värikästä ja läpinäkyvää kuviollista teippipaperitapettia - nyt suihku vilkkuu vihreitä timantteja. Lisäksi paketissa oli 3 pashminahuivin tapaista, tosi suurta ja kaunista huivia. Ja 1 silkkihuivi ihana. Ja 100 tarralla liimattavaa koukkua. Yhteensä 27.80
Niin. Ja minäkö ostaisin Tokmannilta enää ikinä mitään??!
Vierailija kirjoitti:
Temu, Teemu vai Temutustilaus?
Teemu Temu Temutustilaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostakaa samat tavarat kalliilla kotimaasta. Näin olette paljon parempia ihmisiä.
Olemme, ainakin tunnemme vastuuta. Tunnetko sinä?
Lähes kaikki Kiinasta tilatut halpistuotteet ovat vaarallisia - TUKES varoittaa erityisesti lastentarvikkeista
Jotkut todellakin väittävät, että "samanlainen" tai "samannäköinen" tuote liikkeessä olisi sama asia ja oikeuttaa tilaamaan sokeasti vaarallisia "halpa" tuotteita. Perheelleen?!. Miten tyhmä Temu-tilaaja oikein on? Mitä porukkaa he ovat?
Mä kyllä ihmettelen ennemminkin miten tyhmä pitää olla, jos ei tajua että täällä myynnissä oleva täysin identtinen tuote jossa vielä lukee made in china todellakin on se sama tuote. Temu ei ole mikään kauppa, vaan ainoataan jälleeenmyynti alusta, missä useat eri yritykset myy tuotteitaan. Samoista yrityksistä tilataan myös tänne kauppoihin tavaraa. Miten tyhmä pitää olla, jos oikeasti luulee, että siellä tehtaalla on kaksi eri linjastoa joissa valmistetaan samoja tuotteita, ja laitetaan vaan jotain myrkkyjä sekaan niihin, jotka myydään temun kautta, ja toisen linjaston tuotteet jätetään myrkyttämättä, ja myydään kauppiaille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli samaa sontaa kävin tokmannilla ostamassa ja kuolen pian? Ok
Idiootti ei ymmärrä eroa vieläkään. Etkö ikinä opi? Etkö lue asioista?
Ei kannata uskoa kaikkea lukemaansa, vaan ajatella ihan itse. Kiinalaiset olisi jo kuolleet sukupuuttoon, jos kiinalaiset tuotteet olisi niin myrkyllisiä kuin mediassa pelotellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään Temun urheiluvaatteista kokemuksia? Olen katsellut sivutaskullisia trikoita, samantyylisiä olen ostanut aiemmin tokmannilta ja ne on myös made in china.
"Samantyylinen"?
Jotkut todellakin väittävät, että "samanlainen" tai "samannäköinen" tuote liikkeessä olisi sama asia ja oikeuttaa tilaamaan sokeasti vaarallisia "halpa" tuotteita. Perheelleen?!. Miten tyhmä Temu-tilaaja oikein on? Mitä porukkaa he ovat?
Hintatietoisia keski-ikäisiä, jotka eivät välitä ihmisoikeuksista tai ympäristövaikutuksista. Mahdollisesti koukuttuneita shoppailudopamiiniin, kun sitä rojua tilataan pakkomielteisestim
Jostain luin, että tyypillinen Temu-tilaaja on 35-vuotias nainen, jolla on yli neljän tonnin palkka. Vähän järkyt
Mulla on yli 4000€ palkka, mutta en osta kallista vaan siksi, että on varaa. En ole paranoidinen, vaan tajuan hyvin, että mustamaalaus johtuu puhtaasti siitä, että kotimaisten kauppojen myynti laskee, kun iso osa asiakkaista siirtyy tilaamaan halvemmalla. En osta sellaista, mitä en muutenkaan ostaisi, vaan ihan tarpeeseen. Jos vaikka tarvitsen uuden takin, en edes katso enää muualta. Menen suoraan temun sivulle, ja etsin takin sieltä.
Montako kymmentä eri ketjua temusta pitää oikein aloittaa? Jonkun henkilökohtainen missio mustamaalata Temua ja temusta ostajia, miksiköhän...
Vierailija kirjoitti:
On täysin edesvastuutonta tilailla lapsi- ja orjatyövoimalla tehtyjä tuotteita Kiinasta.
Lapsityövoiman käyttö on Kiinassa kielletty. On kyllä totta, että kiieltoa ei jokapaikassa noudateta, mutta kyllä sitä yritetään suitsia siellä. Jos haluaa olla varma, ettei osta mitään lapsityövoimalla tuotettua, ei voi ostaa käytännössä juuri mitään täältäkään. Lähes kaikki tegdään kiinassa, tai muissa halpatuotanto maissa. Jopa tuotteet jotka muka ovat Saksalaisia, Italialaisia, Ruotsalaisia, Suomalaisia, tai mitä vaan, sisältävät todennäköisesti materiaaleja ja komponentteja, jotka on valmistettu Kiinassa.
Työskentelin aikoinaan ravintolassa ja me laitettiin siellä osalle purkeista elmukelmulla kannet. Se kävi kädenkäänteessä, koska elmukelmu oli telineessä ja siinä oli leikkuri sivussa. Mikään ei ole turhauttavampaa ku yrittää leikata elmukelmua saksilla tai yrittää leikata sitä pahvipakkauksen reunassa olevalla sahalaidalla. Olin etsinyt elmukelmuleikkuria kissojen ja koirien kanssa pitkään ja Temu on ainoa paikka mistä olen sellasen järkevään hintaan löytänyt. Sieltä ostin jääkaapin oveen magneetilla kiinnitettävän elmukelmuleikkurin, joka toiminyt hyvin ja palvellut jo pitkään.