Mikä siinä on niin kamalaa jos 38-vuotias mies pyytää 20-vuotiasta Prisman kassatyttöä treffeille?
Kommentit (563)
Suomiakkoja vain kiukuttaa. M28
Sitä ei pidetä soveliaana, koska myyjä on siellä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Koskeeko tämä myös puumanaisia? Jos 38 vuotias nainen pyytää 20 vuotiasta nuorta viatonta miehenalkua treffeille, onko hän säälittävä ja limainen nuljaska?
Tietenkin on.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Ja samaan aikaan yli kolmekymppiset muijat ovat kuolaamassa parikymppisille miehille baareissa, Tinderissä, saleilla ja kaupoissa. Muijat tässä niitä pedofiileja ovat. Oikein puolustavat toisiaan
Mua oikeasti hävettää miesten puolesta. Käsittämätöntä, että ruvetaan vääntämään siitä, että nelikymppinen ei välttämättä ole parikymppisen isän ikäinen, koska isiä on eri-ikäisiä tai, että jos hämillään oleva nuori ei osaa sanoa suoralta kädeltä napakasti ei, hänen täytyy jotenkin olla kiinnostunut.
Parikymppisten naisten mielestä se käärme siellä nelikymppisten housuissa on eltaantunut mato, jota ei voi edes kuvitella, koska se on jotain niin vastenmielistä. Katselkaa ympärillenne niitä muita nelikymppisiä miehiä. Eivät ne enää niin nuorilta näytä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se kassatyttö ei edes pääse pakoon siitä kassatuolilta. Ajattele kuinka häntä ahdistaa kun näkee sinut jonossa vonkaamassa uudestaan ja huomaa että valitsit taas hänen kassansa. Lopeta nuo typeryydet ja anna nuoren naisen jatkaa rauhassa elämäänsä!
Saahan se kassa jatkaa rauhassa elämäänsä. Tosin ahdistava elämä taitaa tulla kun ei osaa sanoa tiukasti ei. Taitaa kiinnostaa sitten vähän kuitenkin?
Sinulle ei on siis "ehkä sittenkin", kun vain jaksaa tarpeeksi yritttää?
Tyttäreni on 19v ja on todella kyllästynyt hänen mielestään vanhoihin ja typeriin miehiin. Ei voi käsittää miten ne luulevat itsestään liikoja.
Vierailija kirjoitti:
Saat kokea niin. Mutta älä sekoita tätä mihinkään isä-tytärjuttuihin. Kyseessä on ihan erilainen ihmissuhde. (Jos siis edes suhteeksi asti kehittyy.)
Uskottele itsellesi mitä haluat. Parikymppinen tyttö isänsä ikäisen miehen kanssa, kertoo kyllä ympäristölle ihan tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä on vain numero.
Väärin! 20- ja melkein 40-vuotiaat ovat eri sukupolvea. Voisivat olla isä ja tytär.
Mietipä monta paria tunnet joilla on ikäeroa n.20 vuotta? Minä tunnen muutaman.
En yhtään. Ajatus noin suuresta ikäerosta etoo.
Oletko puhunut asiasta jonkun ammattilaisen kanssa?
Miksi pitäisi? Minulla ei ole isäsuhteessani ongelmaa, enkä halua ennenaikaisesti omaishoitajaksi.
Olen tapaillut paljon nuorempia naisia ja heitä on yleensä yhdistänyt itse asiassa
Elektra much?
Kaikille se isän ikäinen tarkoittaa eri asiaa. Esim. Isäni on minua 30 vuotta vanhempi, mieheni on minua 12 vuotta vanhempi.
Älä silti pyydä treffeille kun toinen on töissä.. Toivo, että tapaatte baarissa tai jossain siviilielämässä.
Vierailija kirjoitti:
Koskeeko tämä myös puumanaisia? Jos 38 vuotias nainen pyytää 20 vuotiasta nuorta viatonta miehenalkua treffeille, onko hän säälittävä ja limainen nuljaska?
Kyllä koskee, jos nuori mies tekee työtään kassalla, baarissa, putkimiehenä tms. Silloin ei ruveta ehdottelemaan ja vänkäämään. Eri ikäisten suhteet ovat todella ok, jos se molemmille sopii. Yleensä ikäerosuhteissa on parempi, jos se nuorempi ottaa ensimmäisen askeleen. Te sekotatte asiat nyt joko provomielessä tai sitten ei ymmärrys on aika matala.
Se jos tyttö kieltäytyy. Sehän on ikäsyrjintää. Hän ei tiedä myöskään mitä voi menettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Ja samaan aikaan yli kolmekymppiset muijat ovat kuolaamassa parikymppisille miehille baareissa, Tinderissä, saleilla ja kaupoissa. Muijat tässä niitä pedofiileja ovat. Oikein puolustavat toisiaan
Varsinkn Gambiassa.
Vierailija kirjoitti:
Tyttäreni on 19v ja on todella kyllästynyt hänen mielestään vanhoihin ja typeriin miehiin. Ei voi käsittää miten ne luulevat itsestään liikoja.
Siis sinuunkin : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat kokea niin. Mutta älä sekoita tätä mihinkään isä-tytärjuttuihin. Kyseessä on ihan erilainen ihmissuhde. (Jos siis edes suhteeksi asti kehittyy.)
Uskottele itsellesi mitä haluat. Parikymppinen tyttö isänsä ikäisen miehen kanssa, kertoo kyllä ympäristölle ihan tarpeeksi.
Ja kuvittele miten sen tytön kaverit räkättää ku tytön kumppani hengaa noiden 20 vuotiaiden seurassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuvittele miten sen tytön kaverit räkättää ku tytön kumppani hengaa noiden 20 vuotiaiden seurassa...
Mikäs siinä. Välillä vaan käydään laittamassa isukki nukkumaan ja nuoret jatkaa biletystä.
Koska se on töissä ja olet puolet vanhempi? 38 v mies joka ei kelpaa ikäisilleen naisille on hylkiö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haukku haavaa tee.
Eihän siinä mitään. Kyllä kassahenkilönkin kanssa voi lähteä kahveelle. Minä ainakin ilahtuisin treffipyynnöstä. Eipä niitä liikaa tule.
Ei, vaan kohtelias.