Mikä siinä on niin kamalaa jos 38-vuotias mies pyytää 20-vuotiasta Prisman kassatyttöä treffeille?
Kommentit (563)
Vierailija kirjoitti:
Mitäs mun pitäis ajatella miehenä siitä kun nuori kassaneiti sanoi mulle tulevansa mielellään töihin viikonloppuna koska muuten olis yksinäisenä kotona ja iski sitten silmää ? Hymyilee myös ihanasti minut huomatessaan.
Mut sähän ootkin se lavataituri koomikko. Ei ne tavallisini miehiin kiinnostu. Pitää osata temppuja että saa huomion.
Niin moni asia etten viitsi luetella kaikkia. Sanon vain yhden: se että joku ilmaisee kiinnostustaan kun toinen tekee työtään on aina huono alku. Mutta että joku vanha kurppa tekee sellaista on ällöttävää ja pelottavaa.
Keski-ikäinen joka jahtaa teinejä on ällöttävyyden huippu. Vartijat paikalle.
Kannustan myös häirityksi tulevia tyttöjä sanomaan suorat sanat. Se puhdistaa olon ja on hyvä ilmoittaa ääliölle että se on ääliö.
Mun vanha ukko oli tuonut ulisevan rivin viulunsoittajia taustalle ja sormuksen.
Kosi kysymättä treffeille ja suostuin. Kannattaa nähdä vaivaa kun lähtee kosiomatkalle Prismaan. Muistan kuinka kolme ulisevaa haikeamielistä viulua soitti sävelmää ja vanha ukko käveli totisena kukkakimpun kanssa ostosten kanssa maksupäätteelle ja kosi.
Eihän sitä voinut kieltäytyäkään, kun oli niin kovan vaivan nähnyt.