Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on niin kamalaa jos 38-vuotias mies pyytää 20-vuotiasta Prisman kassatyttöä treffeille?

Vierailija
17.08.2024 |

Niin kertokaa nyt joku.

m38

Kommentit (563)

Vierailija
441/563 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsevintä tässä on sana kassatyttö. Näin sanot naisesta, jota mietit pyytäväsi ulos. 

Vierailija
442/563 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häiritsevintä tässä on sana kassatyttö. Näin sanot naisesta, jota mietit pyytäväsi ulos. 

Jos ruoho kasvaa, niin voi pelata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/563 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsevintä tässä on sana Prisma.

Vierailija
444/563 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua oikeasti hävettää miesten puolesta. Käsittämätöntä, että ruvetaan vääntämään siitä, että nelikymppinen ei välttämättä ole parikymppisen isän ikäinen, koska isiä on eri-ikäisiä tai, että jos hämillään oleva nuori ei osaa sanoa suoralta kädeltä napakasti ei, hänen täytyy jotenkin olla kiinnostunut.

Parikymppisten naisten mielestä se käärme siellä nelikymppisten housuissa on  eltaantunut mato, jota ei voi edes kuvitella, koska se on jotain niin vastenmielistä. Katselkaa ympärillenne niitä muita nelikymppisiä miehiä. Eivät ne enää niin nuorilta näytä!

Niin se varmaan on, ainakin sinun mielikuvituksessa. Ajatteleekohan vastaavasti parikymppiset nuoret miehet nelikymppisen naisen housuissa olevan mädäntynyt kirveellä tapettu vesirotta, eikä niin vastenmielistä edes halua ajatella?

Eiköhän se nykypäivänä mene niin, että isolla osalla lapsista ei ole isästä hajuakaan, kun mamma on pyllistellyt vähän siellä sun täällä. Eli nuoret tytöt eivät suinkaan yökkäile vanhemmille miehille, vaan kiinnostuvat ihan itsekin näistä ihmisinä, ystävinä, seurustelu-, sekä seksikumppaneina. Antaa melko tyhmän kuvan ihmisestä, joka ei osaa muka keskustella mistään asioista eri sukupolven ihmisten kanssa. Tulee mieleen, että miten helvetissä sellaiset aikuiset ovat omia muksujaan kyenneet kasvattamaan. Alan epäillä, että tässäkin ketjussa eniten on vaahtoamassa palstan ikäneidot, joilla ei ole kosketusta miehiin, eikä ole lapsiakaan.

Vierailija
445/563 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomiakkoja vain kiukuttaa. M28

Totta. Ja samaan aikaan yli kolmekymppiset muijat ovat kuolaamassa parikymppisille miehille baareissa, Tinderissä, saleilla ja kaupoissa. Muijat tässä niitä pedofiileja ovat. Oikein puolustavat toisiaan 

"Yli kolmekymppiset" 😂😂😂  Minkä ikäinen olitkaan? Ja eikä varmasti ole ahdistelemassa silti sankoin joukoin vaikka kuinka kuolaisi, toisin kuin saatanan vanhat miehet naisia.

Vierailija
446/563 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua oikeasti hävettää miesten puolesta. Käsittämätöntä, että ruvetaan vääntämään siitä, että nelikymppinen ei välttämättä ole parikymppisen isän ikäinen, koska isiä on eri-ikäisiä tai, että jos hämillään oleva nuori ei osaa sanoa suoralta kädeltä napakasti ei, hänen täytyy jotenkin olla kiinnostunut.

Parikymppisten naisten mielestä se käärme siellä nelikymppisten housuissa on  eltaantunut mato, jota ei voi edes kuvitella, koska se on jotain niin vastenmielistä. Katselkaa ympärillenne niitä muita nelikymppisiä miehiä. Eivät ne enää niin nuorilta näytä!

Niin se varmaan on, ainakin sinun mielikuvituksessa. Ajatteleekohan vastaavasti parikymppiset nuoret miehet nelikymppisen naisen housuissa olevan mädäntynyt kirveellä tapettu vesirotta, eikä niin vastenmielistä edes halua ajatella?

Eiköhän se nykypäivänä mene nii

Hyi helvetti mikä luuseri 🤣

Vierailija
447/563 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jännä miten vanhemmilla naisilla menee aina tunteisiin, kun vanhempi herrasmies on suhteessa 20 vuotta nuoremman naisen kanssa.

Vierailija
448/563 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se jännä miten vanhemmilla naisilla menee aina tunteisiin, kun vanhempi herrasmies on suhteessa 20 vuotta nuoremman naisen kanssa.

Ovat kateellisia. Näkevät nuorissa naisissa sen mitä itse olivat ja mitä haluaisivat yhä olla, mutta se ei ole mahdollista. Enkä tarkoita pelkästään suhteita vaan yleensäkin elämää. Nuoren naisen elämänilo on kadonnut ja tilalle on tullut katkeroitunut ja stressaantunut keski-ikäinen nainen.

Vierailija
449/563 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitens sit, jos 56-vuotias nainen pyytää tätä 38 miestä treffeille kesken työpalaverin. Vissiin ihan ok, eikö? 

Vierailija
450/563 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitens sit, jos 56-vuotias nainen pyytää tätä 38 miestä treffeille kesken työpalaverin. Vissiin ihan ok, eikö? 

Ohis. Olen itse 37 vuotias ja olisin otettu. Ja voisin lähteäkin mikäli tämä 56 vuotias olisi minua miellyttävä. Mikä treffit pitää ottaa niin vakavasti? Treffit eivät ole lupaus loppuelämän kestävästä avioliitosta vaan yksi tapa tutustua toiseen rauhassa ja syvemmin kuin vaikka työpaikan kahvihuoneessa.

Vierailija
451/563 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassaa ei lähtökohtaisesti kannata pyytää treffeille, koska asetelma ei ole tasavertainen. Noin muuten kyllä voi olla ok. Minulla on tällaisesta hieno kokemus. Ei ollut edes kyse mistään ulkoisista ja statusasioista, vaan, sellaisia tekijöitä ei ollut. Tapasimme sattumalta, mies ei ollut todellakaan vikittelemässä ja stalkkaamassa minua. Tutustuminen ja keskustelu ja muutamat tapaamiset olivat elämäni hienoimpia kokemuksia. Tein kuitenkin vaikean päätöksen enkä halunnut alkaa suhteeseen. Sen jälkeen seurustelin ikäiseni miehen kanssa, joka aiheuttikin minulle ja elämääni mittavaa tuhoa pitkäksi aikaa. En usko, että sen ikäistäni vanhemman miehen kanssa olisi käynyt samoin. Sellaisesta ei ollut mitään viitettä jälkeenpäinkään. Uskon, että olisimme olleet onnellsia, mutta ikäero olisi tuonut suhteeseem omat haasteensa. 

Vierailija
452/563 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sairasta sakkia tällä palstalla.

Vierailija
453/563 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun aihe ja otsikko av:llä jo kymmenen kymmentä kertaa nähty ,eli siis jo ikivanha...

Vierailija
454/563 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä on vain numero.

Hiljaa, Jammu-setä.

Vierailija
455/563 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny😍😍😍

Vierailija
456/563 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä on vain numero.

Hiljaa, Jammu-setä.

No eipä tuo oo viime aikoina ääntä itestään paljon pitännäkkään ...

Vierailija
457/563 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on hätyytellyt muutama ikäistäni selvästi vanhempi mies tuttavapiiristäni. Sellainen on ollut mielestäni epäasiallinen ja äklö lähestymistapa, että mies flirttailee, vihjaa tai sanoo, että olen kaunis/söpö/seksikäs/haluttava tai että mies heittää, että mene mun kanssa naimisiin. Ihan kuin olisin jokin söpö nukke enkä tasavertainen ihminen. Yksi mies oli asiallinen, kunnioittava ja tasavertainen. Emme tunteneet entuudestaan emmekä olleet sopineet treffejä. Silloin rakastuin, tajusin sen myöhemmin. Jätin kuitenkin asian siihen ja kerroin, etten halua jatkaa tästä.

Vierailija
458/563 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos 28 vuotias seukkaa 10 vuotiaan kaa? Onko OK?

Vierailija
459/563 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se nykypäivänä mene nii

Eivät kiinnostu. Tilastot sen kertovat.Suomessa heteropariskuntien ikäero on vain muutama vuosi. Suurten ikäerojen parisuhteet ovat TODELLA HARVINAISIA.NIITÄ ON VAIN 0.5% KAIKISTA SUHTEISTA. 

Vierailija
460/563 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain se, jos siinä kassalla pyydät häntä ulos. Sä nolaat nuoren naisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi