Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on niin kamalaa jos 38-vuotias mies pyytää 20-vuotiasta Prisman kassatyttöä treffeille?

Vierailija
17.08.2024 |

Niin kertokaa nyt joku.

m38

Kommentit (563)

Vierailija
381/563 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näillä ehdottelijoilla taitaa olla käsitys kaikista naisista vain heidän viettiensä tyydyttäjinä.  Nuoria jahdataan ja vanhempia haukutaan, eikä älytä, ettei noin käyttäytyvää miestä kohtaan tunne kukaan mitään vetoa missään iässä.

Olet väärässä. Normaali mies voi aivan hyvin kiinnostua ja ihastua viehättäviin naisiin. Siinä ei ole vanhoilla harpuilla nokan koputtamista vaikka kuinka harmittaisi.

Kuvitteleeko joku nuoria naisia ahdisteleva setämies olevansa kiinnostava yhtään minkäänikäisten naisten keskuudessa.

Sori, mutta sellaisesta ei tykkää muut kuin ehkä oma äiti. Tosin sekin olisi toivonut normaalia poikaa.

Vierailija
382/563 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstamammat ovat kateellisia kun treffikutsut esitetään positiivisille nuorille naisille eikä norsunv**tu naamalla sähiseviin elämäänsä kyllästyneisiin mammoihin.

Olen asiakaspalvelutyötä tekevä 21-vuotias nainen. Olen iloinen ja positiivinen asiakkaille, koska se kuuluu työnkuvaan. Sähisisin kyllä mielellään naama norsun vitulla ahdistaville asiakkaille, jos se olisi mahdollista. 

Oletko sitten oikealla alalla jos et kestä asiakkaita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/563 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä mitään kamalaa varsinaisesti ole, mutta nykypäivänä lähes nelikymppinen ja parikymppinen ovat lähestulkoon kuin eri maailmoista lähtöisin.

Vierailija
384/563 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu on mukava seurata myöskin sen vuoksi, että tässä näkee luetun ymmärtämisen tason.

Avauksessa ei puhuta, että treffikutsu esitettäisiin työaikana, työpaikalla tai julkisesti. Silti tästä väitellään.

Mistään ei käy selville miten hyvin M38 ja N20 tuntevat toisensa. Ovatko kenties tunteneet pitkäänkin ja millainen heidän suhteensa on. Eikö tämä pitäisi selvittää ennen isompaa tuomitsemista tai hyväksyntää?

Sama jankkaus on nähty palstalla ennenkin ihan kyllästymiseen asti. Aloitus oli pelkkä otsikko ja retorinen kysymys. Yleensä on kohtuullista olettaa, että mitä lyhyempi jokin teksti on, sitä olennaisempi merkitys on sen jokaisella yksityiskohdalla. Ainakin jos haluaa saada sanottavansa ymmärretyksi oikein. Sinun selittelysi mukaan aloittaja ei ole edes yrittänyt.

Niin, sekin vielä. Kysymys on retorinen. Silti palstamammat ovat jo lynkkaamassa kaikkia keski-ikää lähestyviä miehiä. Ihmettelen mistä tämä kaikki viha kumpuaa?

Se kumpuaa siitä, että he, sukupuolesta riippumatta, viettävät aikaansa täällä ja muilla keskustelupalstoilla. Nämä palstat antavat hyvin vääristyneen kuvan ihmisistä ja yhteiskunnasta. Oikeassa elämässä ei ole niin paljon katkeruutta, vihaa ja epätoivoa mitä täällä näkee. Ihmiset joilla on huono olo henkisesti purkavat pahan olonsa tänne. Ei täällä käy juurikaan positiivisia tai elämäänsä tyytyväisiä ihmisiä.

Vierailija
385/563 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa niitä vokottelevia miehiä siinä kassajonossa niin jonoksi asti on kuin haluatte antaa ymmärtää. Ainakin joka kerta kun itse käyn kaupassa, kassajono on pitkä eikä siinä kukaan ehtisi mitään treffipyyntöjä ehdotella.

Tämä kyllä, en ole koskaan nähnyt mitään vokotteluun viittaavaakaan kassalla. Ehkäpä sitten aamun tunneilla eläkesedät häiritsevät, kun ovat yksin "jonossa".

Eivät tietenkään tee niin, jos muita on jonossa. Tämä jo kertoo sen, että itsekin tietävät homman olevan sopimatonta.

Paitsi jos jonossa on useampi setä hankaamassa itseään ja odottamassa vuoroaan treffeistä sopimiseen.

Vierailija
386/563 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa niitä vokottelevia miehiä siinä kassajonossa niin jonoksi asti on kuin haluatte antaa ymmärtää. Ainakin joka kerta kun itse käyn kaupassa, kassajono on pitkä eikä siinä kukaan ehtisi mitään treffipyyntöjä ehdotella.

Tämä kyllä, en ole koskaan nähnyt mitään vokotteluun viittaavaakaan kassalla. Ehkäpä sitten aamun tunneilla eläkesedät häiritsevät, kun ovat yksin "jonossa".

Eivät tietenkään tee niin, jos muita on jonossa. Tämä jo kertoo sen, että itsekin tietävät homman olevan sopimatonta.

Paitsi jos jonossa on useampi setä hankaamassa itseään ja odottamassa vuoroaan treffeistä sopimiseen.

Erityisesti ABClla tuo on tuttu ilmiö. Myös juuri ennen sulkemisaikaa kiihottuneita setiä tulee paikalle parveilemaan ja houkuttelemaan kyytiin. Kun on suljettu niin jäävät kyttäämään autoihinsa.

Vierailija
387/563 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut miehenä miehissä että enemmistö miehistä ei kehity tunneälyltään sellaisiksi edes vanhemmalla iällä, että osaisivat asettua toisen ihmisen asemaan ja nähdä vision siitä miltä toisesta tuntuisi jos...

Siis skenaariota jossa vanha ukko kuvittelee itsestään liikoja ja keikaroi nuorelle tytölle, kun hän yrittää tehdä työnsä ja olla ystävällinen asiakkaalle.

Tätä ei kyetä omassa mielikuvassa harjoittelemaan ja näkemään koko tilanteen älyttömyyttä. Minä vähän nuorempana miehenä isken henkisesti käsipalmua naamalleni ja odottelen kärsimättömänä koska pääsen maksamaan ostokset ja lähtemään kotiin. Mutta ukko vaan pälpättää ja paukuttelee henkseleitä. Jos olisin tytön isä, niin nappaisin niskaperseotteella äijän pihalle prisman parkkipaikalle ja vetelisin turpaan.

Just tämä.

Jokainen voisi miettiä miltä itsestä tuntuisi. Se olisi jo alku. Ensinnäkin voisi vain hoitaa ne ostokset ja lähtä tiehensä. Tosi helppoa oikeastaan.

Ei tarvi edes sanoa moi. Maksaa vain ne ostokset ja menee pois.

Onko liikaa pyydetty? Joku kassatyö on tosi raskas homma, kun pitää toistaa tervehdyksiä päivän ajan satoja kertoja ja jaksaa hymyillä, vaikka ei kauheesti hymyilytä varsinkaan nää juttelevat ukkometsot. Menis kotiinsa. Miksi pitää jäädä sössöttämään ja kuluttamaan toisen energioita. Ei kauppa ole mikään tori missä jutellaan ylimääräisiä. Menkää torille sooloilemaan.

Vierailija
388/563 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstamammat ovat kateellisia kun treffikutsut esitetään positiivisille nuorille naisille eikä norsunv**tu naamalla sähiseviin elämäänsä kyllästyneisiin mammoihin.

Olen asiakaspalvelutyötä tekevä 21-vuotias nainen. Olen iloinen ja positiivinen asiakkaille, koska se kuuluu työnkuvaan. Sähisisin kyllä mielellään naama norsun vitulla ahdistaville asiakkaille, jos se olisi mahdollista. 

On varmasti. Mun mielestä asiakkaille pitäisi saada sanoa suorat sanat. Isä on yrittäjä ja on sitä mieltä että asiakas ei todellakaan ole oikeassa, koska muuten asiaks voisi perustaa itse firman ja alkaa asiantuntijaksi.

Asiantuntija ja myyjä oikeassa ja valitsee asiakkaansa.

Kassoille lirkuttavat miehet pitäisi poistaa voimakeinoin pihalle.

Vierailija
389/563 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se voisi olla sun tytär 

Sehän se tärkein syy noille setämiehille onkin. 

Vierailija
390/563 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffipyynnöt esitetään tilanteessa, jossa toinen on vapaa sanomaan mitä haluaa. 

Mietipä, ap, mitä jos se kassatyttö haluaisikin lähteä kanssasi treffeille. Mutta ei voi, koska treffien sopiminen asiakkaan kanssa työpaikalla, muiden asiakkaiden jonottaessa ei ole ammattimaista käytöstä, ja voisi johtaa vähintään varoitukseen.

Toisaalta, jos se tyttö haluaisi sanoa että hv ruma setä, niin ei hän sitäkään voi työtehtävässään muiden asiakkaiden silmien alla tehdä. 

Jos itse olisin kauppias, käskisin työntekijöiden ilmoittaa kaikista ahdistaviksi kokemista tilanteista, ja ahdistrlijoulle napsahtaisi porttikielto. 

Vierailija
391/563 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erityisesti ABClla tuo on tuttu ilmiö. Myös ju

Mä oon abc-ritari. Olen se tyyppi jolla on samat aikeet mutta tulee hätyyttämään ne muut kiimaiset harmaat kaverit pois ruudulta.

Vierailija
392/563 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän siinä mitään kamalaa varsinaisesti ole, mutta nykypäivänä lähes nelikymppinen ja parikymppinen ovat lähestulkoon kuin eri maailmoista lähtöisin.

Olen itse 40 ja juuri tuosta syystä ei tulisi mieleenkään alkaa ehdottelemaan jollekin parikymppiselle. Hän todennäköisesti näkisi minut ahdistelevana vanhana kiimaisena setänä, vaikka olenkin nuorekas, hyvässä kunnossa, ajan hermolla enkä todellakaan mikään setä. Samoin kuin minä vastaavasti näen kaksikymppisen kokemattomana ja vasta elämänsä alussa olevana, paikkaansa vielä hakevana ja henkisesti kypsymättömänä. Vaikea kuvitella, että löytyisi yhteistä säveltä tosimielessä.

Vierailija
393/563 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla jokaisella tulee olla työrauha.

Julkinen palveluala missä olet nähtävillä ja saatavilla kaiken aikaa (kaupan ala, vakan ala, hoito-ala.jne) on muutenkin kuluttavaa.

Vierailija
394/563 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä hyvin voi kysyä miksi tarjoilijoita, sihteeriä ja siivoojia ei muka saa nipistellä takapuolesta? 

Vierailija
395/563 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kaikki miehet eivät ole häiriköitä tietenkään, sehän on selvä. Tässähän kirjoitetaan nimenomaan niistä häiriköistä, ei muita miehiä tarvitse tähän sotkea. Jos asia ei koske sinua, eli et häiriköi, turha provosoitua. On seksuaalisen ahdistelun vähättelyä väittää tapahtuneita tilanteita keksityiksi. Tyttäreni todellakin kertoo toisinaan työstään omituisia tapauksia, joita sitten kummastelemme keskenämme ja yritämme ymmärtää ihmisten aivoituksia. Hänellä ei ole mitään tarvetta keksiä tällaisia juttuja. On turha yrittää vähätellä kirjoituksiani halventamalla minua ja esittää minut ihmisenä, joka makaa monien miesten kanssa ja altistaa lapsensa aikuisten miesten lähentelyille. Olen ollut mieheni kanssa naimisissa 33 vuotta ja hyvän miehen kun tuntee, on helppo verrata huonoihin, kontrasti on melkoinen."

Aika todennäköistä, että tyttäresikin liioittelee vahvasti, koska äitikin saa aloittajan varsin viattomasta treffipyynn

Aspatyötä tekevien häiritsijöille tiedoksi, että ette suinkaan puuhastele salaa vaan edesottamuksianne seurataan, tekemisistänne keskustellaan ja menettelytavoista teitä kohtaan sovitaan henkilöstökokouksissa kohdassa "Muut asiat".

Tästä kannattaa sitten olla kiitollinen, koska jos saatte ihan oman nimetyn pykälän kokouspöytäkirjaan, alkaa olla pian kysymyksessä viranomaisasia. Sitä ennen kuitenkin hyvin pitkälle yritetään sietää ressukoita ja toimia yhdessä niin, että ainakin muut asiakkaat saisivat asioida rauhassa.

Vierailija
396/563 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On varmasti. Mun mielestä asiakkaille pitäisi saada sanoa suorat sanat. Isä on yrittäjä ja on sitä mieltä että asiakas ei todellakaan ole oikeassa, koska muuten asiaks voisi perustaa itse firman ja alkaa asiantuntijaksi.

Asiantuntija ja myyjä oikeassa ja valitsee asiakkaansa.

Kassoille lirkuttavat miehet pitäisi poistaa voimakeinoin pihalle.

Isäsi on osittain oikeassa. Pitää sanoa jos asiakas on aivan hakoteillä. Mutta asiakas on oikeassa silloin kun hän haluaa tehdä jonkun asian omalta kannaltaa oikein. Ellei se tosiaan ole mahdotonta tai aiheuta ongelmia.  Miten kassoille lirkuttavat miehet liittyvät siihen ettei 21v nainen kestä asiakkaita vaan haluaisi sähistä heille sukupuolesta ja iästä riippumatta?

Vierailija
397/563 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffipyynnöt esitetään tilanteessa, jossa toinen on vapaa sanomaan mitä haluaa. 

Mietipä, ap, mitä jos se kassatyttö haluaisikin lähteä kanssasi treffeille. Mutta ei voi, koska treffien sopiminen asiakkaan kanssa työpaikalla, muiden asiakkaiden jonottaessa ei ole ammattimaista käytöstä, ja voisi johtaa vähintään varoitukseen.

Toisaalta, jos se tyttö haluaisi sanoa että hv ruma setä, niin ei hän sitäkään voi työtehtävässään muiden asiakkaiden silmien alla tehdä. 

Jos itse olisin kauppias, käskisin työntekijöiden ilmoittaa kaikista ahdistaviksi kokemista tilanteista, ja ahdistrlijoulle napsahtaisi porttikielto. 

Meidän lähikaupassa vartija tietää jo tietyt häiriköt jotka ei pääse markettiin asioimaan. On kaljavarkaita ja sitten tytöile huonosti käyttäytyviä.

Ovat jotenkin itsensä tyhmentäneet viikonloppuisilla kosteilla retkillään. Oikeasti tulee mieleen että miten dipaninssistä on tullut viisikymppisenä lähes kehitysvammaisen oloinen tapaus.

No alkoholi ja sössitty perhe-elämä. Yksinäisyys, työ ja alkoholismi. Eikä enää ole sellaista järkeä päässä tai realismin kiikareita että ei kaunis nuori nainen kiinnostu sedistä.

Eletään jossain ihan ufoissa kuvitelmissa. Saa aina hävetä ihan helvetisti näiden kummeliukkojen takia.

Suomalaiset sketsiviihdeohjelmat herää pe-la eloon näissä ihme karikatyyreissä. Suomi on täynnä ihan ihme hiihtäjiä. Vaikuttaa noin päällepäin normaaleilta ja ovat hyvässä virassa ja hommat on ulkoisesti kunnossa, mutta kun alkaa kuuntelemaan kassalla sitä sönkötystä, niin sehän on ihan maanista ja sairasta.

Tekisi mieli nauraa kuin sketsille että tää spedehän on totta, mutta sehän on just pelottavaa, kun on niin totta. Tätä ei saa pistettyä pauselle tai suljettua mitenkään.

Ukko vaan sössöttää viinanhajusena nuorelle just aikuistuneelle ihmiselle ja sen pitää kestää vaan. Sääliksi käy kassoja ja huonoa palkkaa mitä saavat työstään.

Harmi että elämä on niin epäreilu.

Vierailija
398/563 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä on vain numero.

Sanopa tuo siinä kohtaa kun sinua ollaan viemässä kalterien taakse. 

Oli puhe täysi-ikäisistä eikä pikkulapsista.

Vierailija
399/563 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu on mukava seurata myöskin sen vuoksi, että tässä näkee luetun ymmärtämisen tason.

Avauksessa ei puhuta, että treffikutsu esitettäisiin työaikana, työpaikalla tai julkisesti. Silti tästä väitellään.

Mistään ei käy selville miten hyvin M38 ja N20 tuntevat toisensa. Ovatko kenties tunteneet pitkäänkin ja millainen heidän suhteensa on. Eikö tämä pitäisi selvittää ennen isompaa tuomitsemista tai hyväksyntää?

Sama jankkaus on nähty palstalla ennenkin ihan kyllästymiseen asti. Aloitus oli pelkkä otsikko ja retorinen kysymys. Yleensä on kohtuullista olettaa, että mitä lyhyempi jokin teksti on, sitä olennaisempi merkitys on sen jokaisella yksityiskohdalla. Ainakin jos haluaa saada sanottavansa ymmärretyksi oikein. Sinun selittelysi mukaan aloittaja ei ole edes yrittänyt.

Niin, sekin vielä. Kysymys on retorinen. Silti palstamammat ovat jo lynkkaamassa kaikkia keski-ikää lähestyviä miehiä. Ihmettelen mistä tämä kaikki viha kumpuaa?

Se kumpuaa siitä, että he, sukupuolesta riippumatta, viettävät aikaansa täällä ja muilla keskustelupalstoilla. Nämä palstat antavat hyvin vääristyneen kuvan ihmisistä ja yhteiskunnasta. Oikeassa elämässä ei ole niin paljon katkeruutta, vihaa ja epätoivoa mitä täällä näkee. Ihmiset joilla on huono olo henkisesti purkavat pahan olonsa tänne. Ei täällä käy juurikaan positiivisia tai elämäänsä tyytyväisiä ihmisiä.

Tämä on totta. Vauvapalsta tuo ihmisten huonoimmat puolet esiin. Jos maailma olisi oikeasti tällainen mitä täällä kuvataan olisimme isoissa ongelmissa. Onneksi maailma ja ihmiset ovat oikeasti erilaisia. :)

Vierailija
400/563 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä pyytää, mutta tuskin kannattaa järkyttyä kun vastaus on "öö... Ei kiitos..." ja vähän ahdistuneen näköinen ilme. 

Itse olen kolmekymppinen ja kävin treffeillä vähän aikaa sitten itseäni 15 v vanhemman miehen kanssa. Siinä ei enää ole mitään outoa, koska molemmilla on jo elettyä elämää takana ja ollaan ihan oikeita aikuisia. Mutta antakaa nyt niiden nuorten elää elämäänsä ja kokea niitä ensimmäisiä kertoja oman ikäistensä kanssa, kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme