Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on niin kamalaa jos 38-vuotias mies pyytää 20-vuotiasta Prisman kassatyttöä treffeille?

Vierailija
17.08.2024 |

Niin kertokaa nyt joku.

m38

Kommentit (563)

Vierailija
401/563 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstamammat ovat kateellisia kun treffikutsut esitetään positiivisille nuorille naisille eikä norsunv**tu naamalla sähiseviin elämäänsä kyllästyneisiin mammoihin.

Olen asiakaspalvelutyötä tekevä 21-vuotias nainen. Olen iloinen ja positiivinen asiakkaille, koska se kuuluu työnkuvaan. Sähisisin kyllä mielellään naama norsun vitulla ahdistaville asiakkaille, jos se olisi mahdollista. 

Oletko sitten oikealla alalla jos et kestä asiakkaita?

On varmasti. Mun mielestä asiakkaille pitäisi saada sanoa suorat sanat. Isä on yrittäjä ja on sitä mieltä että asiakas ei todellakaan ole oikeassa, koska muuten asiaks voisi perustaa itse firman ja alkaa asia

Asiakas ei sitten ole asiakas ja asiakas menee muualle. Mun isällä on varaa valita asiakkaansa.

Vierailija
402/563 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstamammat ovat kateellisia kun treffikutsut esitetään positiivisille nuorille naisille eikä norsunv**tu naamalla sähiseviin elämäänsä kyllästyneisiin mammoihin.

Olen asiakaspalvelutyötä tekevä 21-vuotias nainen. Olen iloinen ja positiivinen asiakkaille, koska se kuuluu työnkuvaan. Sähisisin kyllä mielellään naama norsun vitulla ahdistaville asiakkaille, jos se olisi mahdollista. 

On varmasti. Mun mielestä asiakkaille pitäisi saada sanoa suorat sanat. Isä on yrittäjä ja on sitä mieltä että asiakas ei todellakaan ole oikeassa, koska mu

Asiakas ei sitten ole asiakas ja asiakas menee muualle. Mun isällä on varaa valita asiakkaansa.

Argumentoinnin juhlaa. 😂 Hyvä on. Sun isäs on vahvempi kuin mun isä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/563 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä mies. Elää teini ikäänsä. Tuollaiset on niitä Peter pan miehiä jotka ei koskaan kasva aikuiseksi.

Vierailija
404/563 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä ap antaa puhelinnumerosi paperilapulla ilman mitään läähätyksiä. Kassatyttö soittaa sulle jos on kiinnostunut - tai se lappu menee suoraan kuittiroskikseen. 

Vierailija
405/563 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävällinen, kohtelias käytös ja hymy eivät tarkoita automaattisesti sitä, että on kiinnostunut. Mikä hitto siinä on, että miehet niin olettavat? Sitten ihmetellään, kun naiset ovat naama nurinpäin! 

Entä jos se vanhempi mies on nuorelle naiskassalle ystävällinen, kohtelias ja vielä hymyilee. Onko hän silloin kauhea setämies?

Vierailija
406/563 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskeeko tämä myös puumanaisia? Jos 38 vuotias nainen pyytää 20 vuotiasta nuorta viatonta miehenalkua treffeille, onko hän säälittävä ja limainen nuljaska?

Vierailija
407/563 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti en häiritsisi ketään duuniajalla, paitsi jos tunnet hänet jotain muuta kautta niin sitten ok.

Jos nyt senverran ajoitat toimintaasi että ei ole jonoa, vaikka justiinsa sulkemis aikaan.

Vierailija
408/563 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa asiakkaista on hyväkäytöksisiä ja heitä palvelen mielellään. Tarkoitin kommentillani sitä, että jos joku itsestään liikoja luuleva setämies alkaa flirttailemaan, joudun silti olemaan ystävällinen hänelle. Jotkut vähä-älyiset sitten ajattellevat, että jaahas tämähän on selvästi molemminpuolista, kun tyttö oikeen hymyilee ja katsoo silmiin. 

Vierailija
409/563 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään pahaa, syntyvyys vaan nousuun ja munaa vaan mekkoon.

Vierailija
410/563 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä on vain numero.

Väärin! 20- ja melkein 40-vuotiaat ovat eri sukupolvea. Voisivat olla isä ja tytär. 

Mietipä monta paria tunnet joilla on ikäeroa n.20 vuotta? Minä tunnen muutaman.

Minä tunnen yhden jolla ikäeroa on 29 vuotta.

Vierailija
411/563 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On varmasti. Mun mielestä asiakkaille pitäisi saada sanoa suorat sanat. Isä on yrittäjä ja on sitä mieltä

Elämä on sellaista että voimakkain määrää. Kehässähän ne asiat selvitetään sivistyneessä maailmassa. Ne jotka ei uskalla kehään astua on hiljaa. 

Toni Halmeella oli aikoinaan sanonta että jumala armahtaa mutta hän ei. Mielestäni tämä on hyivn suomalaista ajattelutapaa.

Vierailija
412/563 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa niitä vokottelevia miehiä siinä kassajonossa niin jonoksi asti on kuin haluatte antaa ymmärtää. Ainakin joka kerta kun itse käyn kaupassa, kassajono on pitkä eikä siinä kukaan ehtisi mitään treffipyyntöjä ehdotella.

Tämä kyllä, en ole koskaan nähnyt mitään vokotteluun viittaavaakaan kassalla. Ehkäpä sitten aamun tunneilla eläkesedät häiritsevät, kun ovat yksin "jonossa".

Eivät tietenkään tee niin, jos muita on jonossa. Tämä jo kertoo sen, että itsekin tietävät homman olevan sopimatonta.

Paitsi jos jonossa on useampi setä hankaamassa itseään ja odottamassa vuoroaan treffeistä sopimiseen.

Erityisesti ABClla tuo on tuttu ilmiö. Myös ju

Kuvatkaa näitä tyyppejä. Näistä saa hyvät naurut.

Näitä voisi alkaa kuvaamaan. Siis kaikki jotka joutuu odottelemaan jonossa vuoroaan ottaa puhelimet käteen ja kuvaa nää spedet talteen ettei häviä historian hämärään.

Vierailija
413/563 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. 

Vierailija
414/563 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra 47 on hassu hahmo.

Vierailija
415/563 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herra 47 on hassu hahmo.

Mies 38 on uus herr nelseiska.

Vierailija
416/563 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrskähti krapulainen nauru, kun aloin kuvitella sitä tilannetta kun apc:lla ilta hämärtää ja kassa tietää että kohta ne raahautuu liikenteeseen luolistaan. Kymmenet herra nelkytseiskat tyköistuviin laittautuneena. Tukka kammattu silavalla pitkin pientareita ja kaulukset on harjattu näkyville. Meno on kuin saku sammakon kosiomatkalla, eikä ollakaan voi tää olla totta, myös kengissä on kaulukset kammattu näkösälle. Tosi on kyseessä ja kengissä on oikein vyönsolki.

Odottavan aika on pitkä ja kohta työvuorokin päättyy, mutta lopussa on tämä illan kohokohta. Viimeinen koitos ennen kuin pääsee vapauteen.

Vierailija
417/563 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vapaa-ajalla asialliset kysymykset ovat ok, mutta älä koskaan häiritse työntekijää työpaikallaan, se ei sovi. Hän on siellä työntekijänä, ei naisena tai miehenä. Työssä olevaa putkimiestä ei pyydetä treffeille sen enempää kuin kassaneitiäkään."

En kerro mikä työpaikka silloin oli kyseessä, mutta minua tuli pyytämään ihan suoraan työpaikalta vähän päälle 20v nainen ravintolaan. Vähän epäillen menin ja kuinka ollakaan, päädyttiin viettämään varsin kiihkeä yö.

Meillä taas n. 40 v setämies sai aikoinaan töissä huomautuksen, kun ei ymmärtänyt jättää 20 v. kesäharjoittelijaa rauhaa. 

-ohis

Oliko huomauttaja keski-ikäinen nainen?

Vierailija
418/563 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyrskähti krapulainen nauru, kun aloin kuvitella sitä tilannetta kun apc:lla ilta hämärtää ja kassa tietää että kohta ne raahautuu liikenteeseen luolistaan. Kymmenet herra nelkytseiskat tyköistuviin laittautuneena. Tukka kammattu silavalla pitkin pientareita ja kaulukset on harjattu näkyville. Meno on kuin saku sammakon kosiomatkalla, eikä ollakaan voi tää olla totta, myös kengissä on kaulukset kammattu näkösälle. Tosi on kyseessä ja kengissä on oikein vyönsolki.

Odottavan aika on pitkä ja kohta työvuorokin päättyy, mutta lopussa on tämä illan kohokohta. Viimeinen koitos ennen kuin pääsee vapauteen.

Tyypillinen palstamamma taas juonut koko viikonlopun ja lapset nälissään.

Vierailija
419/563 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavat lapset on aina nälissään. Ei niille mikään riitä.

Vierailija
420/563 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavat lapset on aina

Samoin lihavat naiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme