Naimisissa oleva nainen, miksi pukeudut paljastavasti, kuten mikroshortseihin?
Naimisissa oleva nainen, miksi pukeudut paljastavasti, kuten mikroshortseihin?
Kommentit (142)
Tykkään itse siitä miltä näytän juoksushortseissani ja niissä on kiva juosta kuumalla. Ei ne kyllä ihan mikrot taida olla, mutta lähellä. Lisäksi naisille on aika vähän hyvännäköisiä vaihtoehtoja. Muut miehet ei kiinnosta. Nyt on pitänyt vaihtaa jo pitkiin. En minä nyt säkkiin ala pukeutua, vaikka naimisissa olenkin.
Juoksulenkeillä minäkin käytän. Mitä lyhyemmät shortsit, sitä parempi juosta.
Jotta saavat kaltaisiltani chad-miehiltä melaa mekkoon.
Vierailija kirjoitti:
Monet naiset pukeutuvat paljastavasti.
Eikä se ole ongelma. Ap:n ongelmat liittyvät hänen omiin tunteisiinsa, joita hän ei ymmärrä eikä osaa käsitellä. Incelillä keulii.
Vierailija kirjoitti:
Jotta saavat kaltaisiltani chad-miehiltä melaa mekkoon.
Sinä olet lyhyt, läski pena.
Ihan surkeet vastaus vaihtoehdot :D
Pyöräilen paljon ja se on paljon miellyttävämpää kun lahkeet ovat minimaaliset.
Niin, eikö ole ilmiselvää miksi niin pukeudutaan.
Pitäisikö pukeutua jotenkin eritavalla vain koska olen naimisissa?
Bbc-fanipojan fantasiointiketju.
Naiset yrittävät todistella markkina-arvoaan miehelle, jottei hän lähtisi vieraisiin.
Erikoinen kysymys, koska mitä avioliitto Instituuttina tähän liittyy? Samaiset odotukset ja toiveet puolisolla tai itsellä voi olla syynä myös ilman.
Mikrosortseja en itse pidä, mutta kotona boksereissa sitäkin enemmän, jos on kuuma kesäpäivä. Syy siis on ilmeinen eli kuuma päivä ja vaatteet ei itseäni miellytä, mutta tapanani on jotain kuitenkin pitää. Puolisollani ei ole asiaan ollut koskaan sen kummempaa sanallista toivetta tai mielipidettä, kuin saattaa ohimennen takapuolelta napauttaa.
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen kysymys, koska mitä avioliitto Instituuttina tähän liittyy? Samaiset odotukset ja toiveet puolisolla tai itsellä voi olla syynä myös ilman.
Mikrosortseja en itse pidä, mutta kotona boksereissa sitäkin enemmän, jos on kuuma kesäpäivä. Syy siis on ilmeinen eli kuuma päivä ja vaatteet ei itseäni miellytä, mutta tapanani on jotain kuitenkin pitää. Puolisollani ei ole asiaan ollut koskaan sen kummempaa sanallista toivetta tai mielipidettä, kuin saattaa ohimennen takapuolelta napauttaa.
Eihän puolisolla voi olla toiveita, jos ei ole puolisoa.
Helteillä lenkit on mukavampia mikroissa, salilla tykkään myös käyttää.
Mitä paljastavaa mikroshortseissa on, mitä ne muka paljastavat? Reidet? Onpa hurjaa...
Jos on mitä paljastaa, niin miksi suotta peittämään? Peitteleminen kuuluu ihan muuhun uskontoon.
Vierailija kirjoitti:
Mitä paljastavaa mikroshortseissa on, mitä ne muka paljastavat? Reidet? Onpa hurjaa...
Kyllä minulla ainakin näkyy myös osan pakaroista. Mutta joo reidet pelkästään paljastuu, jos ei ole iso perse.
Samasta syystä kuin meikkaan. En kai ihan minkänäköisenä vaan ulos lähde.