Naimisissa oleva nainen, miksi pukeudut paljastavasti, kuten mikroshortseihin?
Naimisissa oleva nainen, miksi pukeudut paljastavasti, kuten mikroshortseihin?
Kommentit (142)
Oletko ostanut vaimollesi yksityisen saaren, missä voi ottaa aurinkoa ilman toisten miesten katseita? Ai et? No sitten turpa kiinni ja töihin.
Laitan mikrosortsit koska pillu paljaana ulkoilu on laitonta. Aurinkoa otan mieluiten pillu paljaana tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen kysymys, koska mitä avioliitto Instituuttina tähän liittyy? Samaiset odotukset ja toiveet puolisolla tai itsellä voi olla syynä myös ilman.
Mikrosortseja en itse pidä, mutta kotona boksereissa sitäkin enemmän, jos on kuuma kesäpäivä. Syy siis on ilmeinen eli kuuma päivä ja vaatteet ei itseäni miellytä, mutta tapanani on jotain kuitenkin pitää. Puolisollani ei ole asiaan ollut koskaan sen kummempaa sanallista toivetta tai mielipidettä, kuin saattaa ohimennen takapuolelta napauttaa.
Varmaan siksi että jos mies ei edes elätä naista niin tällä ei ptäisi olla mitään sanavaltaa naisen tekemisiin. Avioliitossa on teoriassa vähän.
Vierailija kirjoitti:
Huoraamisgeeni on naisissa vahvana.
Ei incelejä tähän ketjuun, kiitos.
Ksoka haluan vilautella salaista paikkaani kaikille miehille, ja heti kun mies katsoo voin uhriutua seksuaalisesta häirinnästä. Tämä on kiva peli! Naiset on tässä aina voittajina.
Naiset pukeutuvat enemmän ajatellen toisia naisia kuin miehiä.
Miehiä varten ei kannata pukeutua, koska he eivät kiinnitä siihen mitään huomiota. Kysyppä joltakin mieheltä, että mitä jollakin oli päällä, kun tavattiin. Vastaus on: en kiinnittänyt mitään huomioita!
Mutta naiset arvostelevat toisen naisen pukeutumista hyvin "tyylitietoisella" asenteella ilkeillen.
Minä pukeudun ihan miten huvittaa, miellytti se muita tai ei!!
En pukeudu ketään miestä varten, pukeudun itseäni varten ja on kiva näyttää hyvältä ja seksikkäältä näin 50 vuotiaana. Toki otan katseet vastaan erittäin mielelläni, minulla on suht treenattu kroppa, etenkin reidet ja peppu. Farkkushortsit istuu hyvin.
Mitä paljastavaa on muka mikroshortseissa? Mitä ne muka paljastavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä paljastavaa mikroshortseissa on, mitä ne muka paljastavat? Reidet? Onpa hurjaa...
Kyllä minulla ainakin näkyy myös osan pakaroista. Mutta joo reidet pelkästään paljastuu, jos ei ole iso perse.
Googlehaulla "mikroshortsit" ei tule mitään pakaroita paljastavia housuja. Ihan normaaleilta kesähousuilta näyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei incelejä tähän ketjuun, kiitos.
Vaihdapa sinäkin ne minisortsisi käytännöllisiin verkkahousuihin. Kylällä puhutaan.
Missäs tällaisia mikroshortseihin pukeutuneita mammoja näkee? Meilläpäin se on lähinnä yläasteikäisten vaate.
Vierailija kirjoitti:
Tämä juuri, ja iän karttuessa pätee yhä enemmän. Joku lukioikäinen vielä miettii, että tykkääkö pojat kun tisuvako näkyy, ja osa parikymppisistäkin, mutta vanhemmiten joko a) ei kiinnosta kenenkään mielipide tai b) jos on kiinnostunut muodista niin muiden naisten mielipiteet kiinnostaa ehkä vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä juuri, ja iän karttuessa pätee yhä enemmän. Joku lukioikäinen vielä miettii, että tykkääkö pojat kun tisuvako näkyy, ja osa parikymppisistäkin, mutta vanhemmiten joko a) ei kiinnosta kenenkään mielipide tai b) jos on kiinnostunut muodista niin muiden naisten mielipiteet kiinnostaa ehkä vähän.
Just eilen näin kaupassa sellaisen ehkä 16 v. blondin jolla oli niin avonainen kaula-aukko, että kaikki vastaantulijat varmaan jännitti että koska sieltä pulpahtaa toinen ketunnenä esiin. Ei takkia, vaikka ulkona oli aivan jäätävä viima. Ja voimakas ruiskurusketus, tottakai. On ne jotenkin lutusia tossa vaiheessa.
Mieheni ei tyydytä minua, joten pukeudun miellyttääkseni hyvin nuoria miehiå.
Käytän vain kotona, silloin kun pojan mustat kaverit on meillä.Ne on jäänyt pari kokoa liian pieniksi, koska olen keskittynyt pakaratreenin salilla yli kymmenen vuoden ajan.
Kauppa käy paljon paremmin mikroshortseissa.
Kokeilin kerran lököverkkareita. Tienestit jäi heikoiksi.
Miehelläni on mikropenis. Hän ei ole vuosiin pannut minua ilman valtavaa mustaa penisjatketta.Sain mieheltäni lahjaksi pienet shortsit, jotka peittävät noin puolet pakaroista. Hän haluaa panna jatkeella, kun käytän niitä. Olen kyllästynyt jatkeeseen ja siksi lenkkeilen nykyään pikkushortseissa paikkojen ohi, joisaa mustat pojat hengailevat.