Naimisissa oleva nainen, miksi pukeudut paljastavasti, kuten mikroshortseihin?
Naimisissa oleva nainen, miksi pukeudut paljastavasti, kuten mikroshortseihin?
Kommentit (142)
Tuosta puuttuu kaikki oikeat vastaukset. Käytän lyhyitä shortseja puutarhatöissä.
Käytän pyöräillessä helteillä, koska on mukavat.
Enemmistöllä näyttäisi olevan hyvä tarkoitus
Ovat mukavat pyöräillessä, kuntosalilla ja bilettäessä.
Kyllä nämä kristillisen patriarkaatin edustajat ovat sitten sairaita. Pakonomainen vimma yrittää kontrolloida naisten pukeutumista.
Miksi en pukeutuisi, jos kroppa sen kestää? Ei se ole kutsuhuuto kenellekään, pukeudun kuten huvittaa.
Miksi minä muuttaisin pukeutumistani vain sen takia, että menen naimisiin? Kuulostaa tosi oudolta. Eiköhän se mies ole tyylini alunperinkin hyväksynyt.
Olisi aika huolestuttavaa jos nainen ei saisi pukeutua niinkuin itse haluaa vaikka olisi naimisissa
Mitä paljastavaa mikroshortseissa on? Googlasin sillä hakusanalla ja tuli osumina kaikkea muuta kuin paljastavia housuja. Eiväthän nuo paljasta yhtään mitään.
Ymmärtäisin kysymyksen, jos olisi puhe jostain haaroista auki olevista housuista tai esim. yläosattomasta kesäasusta.
Vierailija kirjoitti:
Olisi aika huolestuttavaa jos nainen ei saisi pukeutua niinkuin itse haluaa vaikka olisi naimisissa
10 vuoden kuluttua koittaa tuo aika, valitettavasti.
Koska on kesä. Talvella en käytä. Talvella taas joku kyselee, miksei Suomalaiset naiset käytä minihametta ja korkokenkiä. Sään ja olosuhteiden mukaan.
Tässä kuumuudessa ei kai ole väliä onko naimisissa vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä paljastavaa mikroshortseissa on? Googlasin sillä hakusanalla ja tuli osumina kaikkea muuta kuin paljastavia housuja. Eiväthän nuo paljasta yhtään mitään.
Ymmärtäisin kysymyksen, jos olisi puhe jostain haaroista auki olevista housuista tai esim. yläosattomasta kesäasusta.
Eihän ne paljasta, jos ei ole iso perse. Idea on siinä että osa pakaroista pursuaa ns. lahkeista.
Nämä esim.
https://www.deviantart.com/bigandthickstuff/art/Pawg-loves-wearing-her-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne paljasta, jos ei ole iso perse. Idea on siinä että osa pakaroista pursuaa ns. lahkeista.
Nämä esim.
https://www.deviantart.com/bigandthickstuff/art/Pawg-loves-wearing-her-…
tai tällaiset
tai jos vähän peittävämpää haluaa
Itse tilasin tällaiset
https://www.etsy.com/listing/1494192818/up-meia-lua-v-cut-short-shorts
Blondivaimo29
Vierailija kirjoitti:
Miksi minä muuttaisin pukeutumistani vain sen takia, että menen naimisiin? Kuulostaa tosi oudolta. Eiköhän se mies ole tyylini alunperinkin hyväksynyt.
Samaan aikaan toisaalla joku mies kirjoittaa viestiä "miksi vaimoni lakkasi käyttämästä vanhoja nättejä shortsejaan mentyämme naimisiin :(".
Olen kolmen lapsen hot mama ja tykkään pitää Ilman rintsikoita pikkutoppia joka jättää vatsan ja selän paljaaksi ja pikkushortseja. Toivon että joku vielä kerran katsoo, kun makkarissa on hommat hiljenneet, luultavasti vähän autistinen mieheni on aina ollut surkea sängyssä ja kuormittava henkisesti ja minäkin vanhenen. On aika kutkuttava ajatus että joku katsoisi minua seksuaalisesti kun työntelen kaksosvaunuissa jakautuneiden munasolujeni äänekkäitä tuotoksia ja lanteideni vanhempi hedelmä, luultavasti autistinen hänkin, kävelee vieressä valittamassa kaikessa.
Koska Suomessa ei naimisissa olevien tarvitse pukeutua burkhaan. Täällä on niin vähän lämmintä aikaa, että silloin voi pukeutua kevyemmin.