Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naimisissa oleva nainen, miksi pukeudut paljastavasti, kuten mikroshortseihin?

Vierailija
17.08.2024 |

Vaihtoehdot

Kommentit (142)

Vierailija
41/142 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat mustasukkaiselta hullulta, ap.

Vierailija
42/142 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että aika moni mies on mustasukkainen, kun vaimot ovat treenanneet muhkeat pakarat. Tällöin naiset saavat huomiota myös isoilta, mutta miehet eivät voi kasvattaa sitä salilla. Tilanne on hankala, koska isoperseinen nainen seurustelee sujuvammin isojen kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/142 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista vaatepakkomiellettä. Onko psykiatria diagnoosia muiden vaatteita kyttääville. Varastetut vaatteet on rikollisuutta mutta että kyttää vaatteita mitä muut käyttää on sairaus. 

Vierailija
44/142 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä muiden huomiossa niin tärkeää on? 

Vierailija
45/142 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen lisää rakastajia

Vierailija
46/142 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa näytellä peppuaan!

Vierailija
47/142 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan luonnostaan melko iso peppu, jota olen treenaamalla muokannut vielä isommaksi. Tykkään eniten takaapäin asennosta, mutta mieheni ei yletä enää perille saakka, kun peppu niin iso. Mikroshortsit ovat tehokas asuste isomman seuran saamisessa.

Vierailija
48/142 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on niin hieno takamus!

Vierailija
49/142 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut aviossa 50 vuotta, käytän mikrosortseja. Joka päivä mökillä, olen ja elän yksin. Häiritseekö? 

Olet aviossa ( naimisissa) mutta elät yksin?

Vierailija
50/142 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pukeutunut niin, enkä ole nähnyt tarpeelliseksi muuttaa tyyliäni avioliiton vuoksi.

Vierailija
51/142 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yleisesti odotetaan naiselta peittävämpää pukeutumista, jos on naimisissa? Eikö sellainen ole vähän vanhanaikaista ajatusmaailmaa.

Vierailija
52/142 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alunperin hankin mikroshortsit, koska halusin huomiota mieheltäni. Aika pian huomasin, että nuo isommat pojat alkoivat katselemaan siihen malliin, että tunsin itseni todella seksikkääksi. Siitä lähtien olen käynyt todella paljon salilla treenaamassa peppua.

🥰

Vierailija
53/142 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on niin pieni, ettei edes kärki yletä sisään takaapäin, vaan se jää isoksi treenattujen pakaroideni väliin. Minäkin tarvitsen tyydytystä, mutten aio pettää. Käytän mikroshortseja, koska välillä se johtaa siihen, että minut otetaan väkisin isolla.

Vierailija
54/142 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin miehet ovat todella kohteliaita minulle, rientävät edelle avaamaan oven ja auttavat kaikessa mahdollisessa.

Vierailija
55/142 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä onko naimisissa vai ei, ei ole mitään merkitystä vaatteiden valinnoissa. Miesten outo käsitys, että naiset pukeutuvat heitä varten, on niin väärä kuin olla voi.  Harva nainen pukeutuu miesten katseita varten, vaikka pukeutuisi ns. paljastavastikin. 

Noin yleisesti kysyisin kuitenkin, miksi nykyään ei ole mitään väliä miltä näyttää ja millaisissa vermeissä julkisesti esiinnytään.  Mielestäni sillä miltä näytetään, todellakin on väliä.   Asenne, ettei kenellekään kuulu, miten pukeudun, on todella itsekästä ajattelua. Onhan nuo  pelkät tiukat trikooalushousut keskikaupungilla täysin asiattomia.  Kohtelias ja muita kunnioittava ihminen ottaa pukeutumisessakin toiset, ajan, paikan ja tilanteen huomioon.

Vierailija
56/142 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sitten pitäisi pukeutua ja kenen mukaan? Jokaisella on oikeus vetää päälleen ihan mitä tykkää eikä siihen ole kenelläkään nokankoputtamista. 

Minä kyllä mietin mikä minulle ja vartalolleni sopii ja välitän siitä, että pukeutumiseni sopii paikkohin ja tilanteisiin mihin menen.   Sivistynyt maailma ei mielestäni toimi niin, ettei mistään tarvitse mitään välittää. Eikös se ole hyvä kun ottaa muutkin huomioon, eikä vain ajatella pelkästään minäminä ja minulla on oikeus. Jos kaikki vain ajattelevat joka asiassa omia oikeuksiaan ja pelkästään itseään, kuten nykyään tuntuu tapahtuvan, huonosti käy.

Vierailija
57/142 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun oli tarkoitus pitää kotona vain mieheni kanssa. Sitä kesti vajaan viikon, kun jotenkin kiinnosti niin paljon miten ihmiset suhtautuisivat minuun. Aika pian halusin lenkkeillä eri reittiä kuin mieheni ja suunnitelin lenkin joka menisi läpi puiston, jossa hengailee paljon miestäni isompia ja tummempia poikia.

Vierailija
58/142 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun niin, koska haluan näyttää hyvältä, Mitä pahaa siinä on?

Vierailija
59/142 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko totta miehet kertovat mistä pitävät vaimon yllä?

Vierailija
60/142 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi mun pukeutuminen jotain häiritsee. Tykkään pukeutua vähän "slut"- tyylisesti, koska siitä tulee seksikäs olo.