Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauppa reissu meni miehen takia täysin pölrinäksi

Vierailija
17.08.2024 |

Jaoimme tehtävät ja miehen piti etsiä kärryyn kaikenlaista helppoa kuten kahvia maitoa levitettä jne.

Kaikki oli sellaista mitä ei osteta koskaan, pannujauhotusta, uht maitoa ja 40 sentin margariinia. Käytännössä sain tehdä tuplatyön kun piti käydä vaihtamassa nuo typerät tavarat ennen kassalle menoa.

En jaksa tätä.

Kommentit (115)

Vierailija
61/115 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opetus on vielä kesken. Kyllä se 30 vuodessa oppii.

Hevonpaskaa. Oma mieheni oppi jo ensimmäisellä yhteisellä kauppareissulla esim sen mitä maitoa käytän. Jotkut miehet tekevät tahallaan huonosti asiat, koska eivät halua, että joutuvat jatkossa tekemään tiettyjä asioita.

Ja sinum mielestä mies ei saa ostaa muuta maitoa kuin sitä, mitä sinä käytät?

Jos sinne kauppaan on nimenomaan lähdetty hakemaan hänen käyttämää maitoa, niin tietenkään ei saa ostaa jotain muuta tilalle, lisäksi saa.

Ootko oikeesti noin tyhmä vai esitätkö vain?

Vierailija
62/115 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opetus on vielä kesken. Kyllä se 30 vuodessa oppii.

Hevonpaskaa. Oma mieheni oppi jo ensimmäisellä yhteisellä kauppareissulla esim sen mitä maitoa käytän. Jotkut miehet tekevät tahallaan huonosti asiat, koska eivät halua, että joutuvat jatkossa tekemään tiettyjä asioita.

Ja sinum mielestä mies ei saa ostaa muuta maitoa kuin sitä, mitä sinä käytät?

Missä niin sanoin? Kyllä kaupasta saa ostaa vaikka viittä erilaista maitoa, jos haluaa. Ei ole pakko riidellä siitä mitä maitoa otetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/115 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruvetkaa käymään vuorotellen kaupassa. 

Vierailija
64/115 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoissa ei ole tuulettajan hihnaa ollut enää pitkiin aikoihin, jäähdyttimissä on ollut termostaattiohjattu sähkötuuletin jo vuosikymmeniä. Ohjaustehostimetkin on muuttuneet jo sähköisiksi, joten ohjaustehostimen hydraulipumpun hihnakin alkaa olla jo historiaa.

Laturin- ja ilmastoinnin kompuran hihna kyllä on mutta sekään ei ole enää vanhanaikainen "remmi".

Vierailija
65/115 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se ukko voi viisas olla, kun akkakaan ei osaa edes kirjoittaa. 

Vierailija
66/115 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autoissa ei ole tuulettajan hihnaa ollut enää pitkiin aikoihin, jäähdyttimissä on ollut termostaattiohjattu sähkötuuletin jo vuosikymmeniä. Ohjaustehostimetkin on muuttuneet jo sähköisiksi, joten ohjaustehostimen hydraulipumpun hihnakin alkaa olla jo historiaa.

Laturin- ja ilmastoinnin kompuran hihna kyllä on mutta sekään ei ole enää vanhanaikainen "remmi".

Jaahas, siinä näet, ei ole ollut esillä ruokapöydässä eikä muuallakaan.

Vierailija
67/115 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä osasin jo lapsena käydä kaupassa. Samoin omat lapseni.

Ei ole mitenkään vaikeaa normaaliälyiselle ihmisille.

Miehesi tarvitsee ilmiselvästi tukea ja henkilökohtaisen avustajan, koska ei suoriudu yksinkertaisista arjenhallinnan asioista. Ei kun sinähän oletkin itse alkanut sellaiseksi ja vielä ilmaiseksi.

Vierailija
68/115 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän suurin osa tietää auton rekisterinumeron? Sillä ne osat varaosaliikkeestä ostetaan.

Vierailija
69/115 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No menepä sinä autoliikkeessä valkkaamaan autoon oikeat varaosat hyllystä, kun olet niin fiksu. Jos mies tietää ne niin sinunkin pitää automaattisesti tietää.

Minä menin. Ostin vanhaan Opeliin uuden startin. Ei ollut vaikeaa. Yhtä helppoa kuin öljypohjan tiivisteen ostaminen aiemmin.

Nainen

Vierailija
70/115 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi tarvitsee ilmiselvästi tukea ja henkilökohtaisen avustajan, koska ei suoriudu yksinkertaisista arjenhallinnan asioista. Ei kun sinähän oletkin itse alkanut sellaiseksi ja vielä ilmaiseksi.

Oliko kyse tästä asiasta, no ei ollut. Mutta ihan hauska kommentti.

Vierailija
71/115 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla tempulla mies haluaa päästä eroon kaupassa käynneistä !

Vierailija
72/115 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan. Aloittajan mies ei mitä ilmeisimmin osaa käydä kaupassa. 

Vierailija
73/115 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä puhu paskaa.

Vierailija
74/115 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia mieslapsen oppimaa käytöstä. Pienenäkin pistettiin aina tytöt tekemään asiat, jotka eivät parempaa sukupuolta huvita.

Vierailija
75/115 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP Olet läski, kiukkuinen läjä. Olette molemmat taatusti rumia

Vierailija
76/115 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tarinahan on provo.

Mutta kummallista tuo, että suosituimmat selitykset miehen toiminnalle ovat todellinen tai teeskennelty vajaaälyisyys, eikä se kaikista ilmeisin, että hän valitsi ne tuotteet jotka itse halusi.

Vierailija
77/115 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
78/115 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIehen tahtävät katppareissulla on kantaa, maksaa ja olla hiljaa.

Vierailija
79/115 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan. Aloittajan mies ei mitä ilmeisimmin osaa käydä kaupassa. 

No osaahan se kaupassa käydä, ostaa vaan tuotteita ohi tarpeen.

Vierailija
80/115 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako sun mies kuitenkin kirjoittaa yhdyssanat yhteen? Sinä saatanan tollo et osaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi