Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauppa reissu meni miehen takia täysin pölrinäksi

Vierailija
17.08.2024 |

Jaoimme tehtävät ja miehen piti etsiä kärryyn kaikenlaista helppoa kuten kahvia maitoa levitettä jne.

Kaikki oli sellaista mitä ei osteta koskaan, pannujauhotusta, uht maitoa ja 40 sentin margariinia. Käytännössä sain tehdä tuplatyön kun piti käydä vaihtamassa nuo typerät tavarat ennen kassalle menoa.

En jaksa tätä.

Kommentit (115)

Vierailija
81/115 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän samaa. Mies ostaa halvimpia bulkkituotteita ja minä parempaa. En näe järkeä säästämisessä koska olemme hyvätuloisia. Mies vaan on aika pihinpuoleinen. Mies myös syö enemmän. Kotona hän kyllä syö niitä kalliita herkkuja muttei itse osta koska säästää.

Ratkaisin ongelman niin että käymme erikseen kaupassa ja minä ostan kaikkiaan enemmän. Maksamme ruokakulut kuitenkin puoliksi. Välillä hirvittää kun mies kantaa kotiin jotain alelaarin bulkkijauhelihaa mutta tämän kanssa vaan pitää elää.

Vierailija
82/115 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pitää ostaa juuri sinun määräysten mukaan, niin hoida ostokset itse.

Mitä se mies tekee pannujauhatuskahvilla jos sitä ei taloudessa käytetä? Mies kuulostaa yksinkertaisesti vajaalta. Mutta hänen hyvät puolensa ovat varmasti muualla kuin ostosten tekemisessä. 

No hän käyttäisi sitä taloudessa. Oletko vajaa?

Osaisiko edes? Suodattimella tulee laihaa, jos ei laita reilusti normaalia enemmän. Ja tuskin osaisi pannukahvia keitellä. Eli sinäkin olet yhtä yksinkertainen kuin AP:n mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/115 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää maksaa epäonnistuneet ostokset.

Vierailija
84/115 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille pitää kirjoittaa tarkka kauppalappu. Mielellään EAN-koodit myös että voi varmistaa niistä.

Vierailija
85/115 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodit on hyvä idea!

Vierailija
86/115 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opetus on vielä kesken. Kyllä se 30 vuodessa oppii.

Ei opi. Mun miehelle pitää olla selkeät kuvat kännykässä, jotta osaa tuoda oikean tuotteen. 

En vaan ymmärrä, ettei voi olla yhtään kiinnostusta muuhun kuin syömiseen kotihommissa. Tiskikonetta tyhjentää, koska pakko, mutta ei yhtään pistä mieleen, mihin mikin kuuluu. Sellaisetin asiat, jotka on monta kertaa näytetty, niin keksii niille omia paikkoja. 

Vierailija
87/115 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä osasin jo lapsena käydä kaupassa. Samoin omat lapseni.

Ei ole mitenkään vaikeaa normaaliälyiselle ihmisille.

Miehesi tarvitsee ilmiselvästi tukea ja henkilökohtaisen avustajan, koska ei suoriudu yksinkertaisista arjenhallinnan asioista. Ei kun sinähän oletkin itse alkanut sellaiseksi ja vielä ilmaiseksi.

Mistään vajaaälyisyysdestä ole kiinni vaan siitä, ettei kiinnosta pätkääkään. Kotonaan ei tarvinnut tehdä mitään, kun vanhemmat tehneet kaiken.

Vierailija
88/115 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalaiset on suurin osa niin typeriä että, se on heidän geeneissä jopa.  

Vierailija
89/115 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama ongelma.

Vierailija
90/115 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opetus on vielä kesken. Kyllä se 30 vuodessa oppii.

Jep. Kesken on... mieshän tässä kouluttaa, ettei tarvitse kauppaan lähteä.

Vierailija
91/115 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin.

Vierailija
92/115 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vahingossa tullut ostettua paketti pannujauhatuskahvia ja huomattua vasta kotona. Ei ongelmaa, enemmän jauhoja vaan koneeseen.

m30

Vierailija
93/115 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei kannata ottaa mukaan kauppaan, eivät osaa siellä mitään.

Vierailija
94/115 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli fiksu. Toi kaupasta kaikkea muuta kuin piti. Ei tarvinnut käydä kaupassa. Äiti hoiti ostokset. Muuhunkin tämä osaamattomuus puri.

Vierailija
95/115 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannujauhatuskahvia voi aivan hyvin käyttää suodattimessa, mutta mistä kaupasta saa ostaa 40 sentin levitettä??

Vierailija
96/115 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppareissu siis. plörinäksi vai pölniräksi-

Vierailija
97/115 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pitää ostaa juuri sinun määräysten mukaan, niin hoida ostokset itse.

Sehan se miehen tarkoitus onkin, ettei tarvitsisi osallistua kaupassakäyntiin, niin esittää täysin törppöä.

Ai mies on törppö kun ei kerää juuri sinun määräämiä tuotteita, vaan osaa itsekin päättää?

Jos ei ole 3 vuoden yhdessäasumisen aikana huomannut, mitä tuotteita taloudessa käytetään, vaihtoon koko ukko.

Todella outo kommentti. Talous on siis naisen, miehellä ei ole mitään sanomista mitä siellä käytetään? Joo, ehkä on parempi vaihtaa sellaiseen jolla ei ole omia ajatuksia ollenkaan eikä halua olla taloudessa muuta kuin maksaja 

Vierailija
98/115 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevä keino välttyä tulevilta ostosreissuilta kun ostelee vähän mitä sattuu. Kai kiltisti käyt miehen puolesta  jatkossa kaupassa kuitenkin.

Naisten rima miesten suhteen on helvetissä. 

Vierailija
99/115 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kätevä keino välttyä tulevilta ostosreissuilta kun ostelee vähän mitä sattuu. Kai kiltisti käyt miehen puolesta  jatkossa kaupassa kuitenkin.

Naisten rima miesten suhteen on helvetissä. 

Yhtä kätevää on pestä liian kuumassa pyykkiä, vaaleat pyykit tummien kanssa, sillä siitä pääsee. 

Tiskikoneeseen on kätevää laittaa puiset lastat ja leikkuulaudat sekä jotakin haurasta, jota ei siellä saisi pestä. Sillä siitä pääsee.

Siivouksessa on haasteensa. Voi mennä pinnat pilalle jos oikein kekseliääksi ryhtyy, mutta voi siivota muutamat kerrat niin huonosti ettei jatkossa tarvitse osallistua, lähinnä levittelee likaa ja murusia paikasta toiseen.

Kannattaa myös unohdella kaikki yhteiset ja lasten menot ja lasten kouluun liittyvät asiat sekä kaikkien merkkipäivät sun muut juhlat yms. Kyllä se toinen sitten lopulta kaikki hoitaa.

Seksissä voi vaan esittää ettei vaan osaa eikä opi naisen nautinnosta sitten millään. Pääsee kivasti purkamaan pikaisesti omat paineensa. 

Keskustellessa nyökytellään ja esitellään kuuntelevaa. Näin voi samalla keskittyä oleelliseen, tv:n tai kännykkään. 

Kunnes seksi loppuu ja ero tulee aina puskista. 

Vierailija
100/115 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä osasin jo lapsena käydä kaupassa. Samoin omat lapseni.

Ei ole mitenkään vaikeaa normaaliälyiselle ihmisille.

Miehesi tarvitsee ilmiselvästi tukea ja henkilökohtaisen avustajan, koska ei suoriudu yksinkertaisista arjenhallinnan asioista. Ei kun sinähän oletkin itse alkanut sellaiseksi ja vielä ilmaiseksi.

Mistään vajaaälyisyysdestä ole kiinni vaan siitä, ettei kiinnosta pätkääkään. Kotonaan ei tarvinnut tehdä mitään, kun vanhemmat tehneet kaiken.

Toisin sanoen, vajaaälyisyydestä on kyse. Normaaliälyinen ymmärtää, että lusmulla on ankea loppu. Älykäs taas kiinnostuu mistä tahansa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi