Kauppa reissu meni miehen takia täysin pölrinäksi
Jaoimme tehtävät ja miehen piti etsiä kärryyn kaikenlaista helppoa kuten kahvia maitoa levitettä jne.
Kaikki oli sellaista mitä ei osteta koskaan, pannujauhotusta, uht maitoa ja 40 sentin margariinia. Käytännössä sain tehdä tuplatyön kun piti käydä vaihtamassa nuo typerät tavarat ennen kassalle menoa.
En jaksa tätä.
Kommentit (115)
Ehkä se mies halusi juuri niitä tuotteita, jotka ensimmäisellä kerralla valitsi. Tämä olisi mielestäni kaikista rationaalisin oletus. Sinulle ne eivät kelvanneet, joten vaihdoit ne.
Vierailija kirjoitti:
Monet naiset tyytyy tyhmään mieheen koska mies on komea. Ap n tapauksessakin on niin käynyt. Mies on tyhmä eikä osaa ostaa kahvia.
Osasihan se kahvia ostaa. Pannujauhatusta voi ihan hyvin käyttää, ei se elämä siihen kaadu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pitää ostaa juuri sinun määräysten mukaan, niin hoida ostokset itse.
Sehan se miehen tarkoitus onkin, ettei tarvitsisi osallistua kaupassakäyntiin, niin esittää täysin törppöä.
Ei vaan hänen tarkoituksensa oli kerrankin saada niitä tuotteita, jotka itse haluaa, mutta AP jyräsi ja nössö antoi jyrätä, taas.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä tarvittaisiin puppaa vasuineen ap'n lohdutukseksi.
Onko kiva roiskia tuota pask aa eri ketjuihin? Muuta et voi, koska avauksesi poistatan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se mies tekee pannujauhatuskahvilla jos sitä ei taloudessa käytetä? Mies kuulostaa yksinkertaisesti vajaalta. Mutta hänen hyvät puolensa ovat varmasti muualla kuin ostosten tekemisessä.
No hän käyttäisi sitä taloudessa. Oletko vajaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehan se miehen tarkoitus onkin, ettei tarvitsisi osallistua kaupassakäyntiin, niin esittää täysin törppöä.
Ai mies on törppö kun ei kerää juuri sinun määräämiä tuotteita, vaan osaa itsekin päättää?
Jos ei ole 3 vuoden yhdessäasumisen aikana huomannut, mitä tuotteita taloudessa käytetään, vaihtoon koko ukko.
Siellä "taloudessa" voi käyttää ihan mitä tuotteita kukin haluaa. Tai näin siis reaalimaailmassa, Porvoossa toki eri hommat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se mies tekee pannujauhatuskahvilla jos sitä ei taloudessa käytetä? Mies kuulostaa yksinkertaisesti vajaalta. Mutta hänen hyvät puolensa ovat varmasti muualla kuin ostosten tekemisessä.
No hän käyttäisi sitä taloudessa. Oletko vajaa?
Taitaa olla jos ei ymmärrä että ero on vain kahvin jauhatuskarkeudessa.
Minä ainakin käytän ruokakaupasta ostamia tuotteita ihan kotonani, en missään hemmetin taloudessa, jossa on jotkut kiveen hakatut säännöt siitä, millaisia tuotteita siellä käytetään. :D
Kymmenessä vuodessa mies on oppinut aika hyväksi kaupassakävijäksi. Aika spesifejäkin juttuja voi nykyään laittaa listalle kuten tiettyjä leivontatarvikkeita, kosmetiikkajuttuja ym. Osaa myös soittaa jos tulee ongelmia.
Treeniä vaan lisää niin kyllä se siitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein kaupassa moni on ottanut pannujauhatusta ja jättänyt paketin siihen missä on suodatin jauhatus. On käynyt minullekin että kotona onkin pannujauhatusta mutta olen käyttänyt sen, joskus olen jo kaupassa huomannut että joku oli taas jättänyt paketin väärään paikkaan, mutta en lähde vaihtamaan, ihan sama. Mutta voihan olla myös niin että aloittajan mies olikin lähdössä metsään kahville, kun ei jaksa tyrannin tossun alla olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mies on törppö kun ei kerää juuri sinun määräämiä tuotteita, vaan osaa itsekin päättää?
Kun tehdään ostoslista niin siihen tulee ne aineet mitkä ruokaan tarvitaan. Jos tarvitaan esim.AB-piimää am. pannukakkuihin niin ei silloin osteta kefiiriä. Ja jos on käytetty suodatinjauhatus juhla mokkaa aina niin pannujauhatus kulta katriina on hirveetä ja sitä ei kukaan juo. Ostakoon itselleen nuo väärät tuotteet se on ihan ok, mutta listan tuotteet on juuri niitä mitä haetaan ja ostetaan. Ja kyllä, mies on törppö jos ei tätä ymmärrä tai tässä tapauksessa tekee sen tahallaan, ettei tarvitse osallistua.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin käytän ruokakaupasta ostamia tuotteita ihan kotonani, en missään hemmetin taloudessa, jossa on jotkut kiveen hakatut säännöt siitä, millaisia tuotteita siellä käytetään. :D
No sä et varmaan pyöritäkään 6 henkilön taloutta tiukalla budjetilla. Paskaa kun ei kannsta ostaa. Oli sitten vaikka törppö mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sä et varmaan pyöritäkään 6 henkilön taloutta tiukalla budjetilla. Paskaa kun ei kannsta ostaa. Oli sitten vaikka törppö mies.
Kyllä, osaan käyttää ehkäisyä ja hoitaa raha-asiani niin, ettei elämä kaadu vääränlaiseen kahviin. Ikävä, että sinä et ole osannut. Mutta niinhän tässä ketjussa on hoettu, että treeniä vaan, kyllä sinä siitä vielä opit. :)
Vierailija kirjoitti:
Jonkun mielestä on tänään hauska esittää ihmistä, joka on niin tyhmä, ettei osaa edes kirjoittaa plörinä.
tai kauppareissu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, osaan käyttää ehkäisyä ja hoitaa raha-asiani niin, ettei elämä kaadu vääränlaiseen kahviin. Ikävä, että sinä et ole osannut. Mutta niinhän tässä ketjussa on hoettu, että treeniä vaan, kyllä sinä siitä vielä opit. :)
Elämähän on ennalta arvattavissa ja ne asiat hoidetaan kunnolla mihin pystytään. Missä sanottiin että taloudessa on lapsia?
Mun mielestä sana on plörinä.
No on kyllä mies, mun mies vanhan kansan jäpikkä, osaa ostokset tehdä, tietää mitö syödään. Samoin pojat , toinen jopa enimmäkseen laittaa ruuat.
Sais mies itse syödä 40 sentin "kissanrasvansa" lusikalla.
Miehen puutteeseen kelpaa ukko kuin ukko. Kannattaisi ottaa semmonen joka on asunut ees viis vuotta yksin.
Opettele sinä kirjoittamaan suomea, pönttö!