Toi Roman Schatz on kyllä ihanan seksikäs mies. Ton kanssa
kyllä varmaan ois kiva peuhata sängyssä, on ihan mielettömän seksikäs. Uuh.
Kommentit (11)
Musta se on aina vaikuttanut hieman homohtavalta, siis jo ennen tätä enemmän julkisuudessa vietettyä aikaa. Mutta on kai siis ainakin julkisesti kai hetero? En koe puoleensavetäväksi, sinänsä ihan hauska väriläiskä kotimaiseen julkkisarsenaaliin.
joka BTW on todella kaunis nainen, että tuskinpa Roman on homo...
älykäshän se on ja tietoinen poliittisuudestaan ja kärkevyydestään, mutta en mäkään tiedä, voisko sen kanssa elää.
eli ihan hyvät mahikset sulla olis päästä sen sen kanssa sänkyyn. Senkun menet vaan ja ehdotat!
Pystyykö joku jotain esimerkkiä sanomaan?
nimeä en muista, mutta joku tähän Suomeen viitaten..Sini-valkonen kansi..
hab seinen roman glesen: lässt denken dass es viel gewöhnlicher in d-land als hier ist... übrigens: laut neuer rechtschreibung schreibt man dass heutzutage mit zwei s also dass!
mutta mihinkään muuhun ei sitten kelpaisikaan.