Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kierrätyskeskus hakee työntekijöitä Vantaan tammistoon

Vierailija
17.08.2024 |

Hyvä palkka ja edut.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskis se on.

Vierailija
42/65 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätyskeskuksern työkokeiluun mennessä piti kirjoittaa paperi alle, ettei voi perustaa samanlaista yritystä. Se niistä kirpputori / vintage haaveista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako sinne tuoda akkuvikaisen Teslan?

Entäs mielenvikaisen akan?

M60

Vierailija
44/65 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nä perustaisin jonkun firman, niin millä perusteella saisin tuollaista työvoimaa?

Jotkut antaa mulle ensin ilmasiks tuotteet mitä myydä ja sitten vielä työntekijät joille ei tartte maksaa palkkaa.

Mahtaa olla rikas kierrätyskeskuksen omistaja, kuka lienee. Millä oikeudella? Ja kieltää työläisiään perustamasta samanlaista firmaa.

Joku hyvävelikerholaisjuttu?

Vierailija
45/65 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette työttömät perusta jotain pienyrityksiä? Nykyään helppo laskuttaa ja paperihommat hoituu kun on näitä ukko.fi tyylisiä palveluita. 

Edullisimmillaan tämmöisen voisi perustaa vaikkapa ostamalla siivoukseen tai maalaukseen tarvittavat työkalut. 

Toiminimellä voit myös kokeilla erilaisia hommia (niitä mitkä ei ole luvanvaraisia) ja mahdollisesti löytää näin jotain mielekästä hommaa mihin keskittyä. 

Nyt ei ehkä ole rakennusalalla buumia, mutta monet kaverit vuokraa itseään työmaille appareiksi toiminimen kautta. Ilman mitään kokemusta voi tämmönen appari veloittaa n.20e/h. Toki kesälomarahat ym pitää itse säästää tuosta.

Siinähän joutuisi ihan tekemään töitä. Työtön loisii mieluummin Kelan rahoilla kun ei tarvitse tehdä mitään. Olisiko aika leikata sossutukia jotta vätykset saadaan vähän aktivoitumaan.

Vierailija
46/65 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
47/65 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaan palkkatuki rahat on loppu - Koivukylän kierke lopettaa. 🙏😂

Vierailija
48/65 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kaksi kierrätyskeskusta, jotka on jouduttu sulkemaan, koska ne "työntekijät" varastivat kaiken parhaan päältä ja myivät sitten itse eteenpäin.

Vierailija
49/65 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastamisen jalon taidon siellä oppii varmasti.

Vierailija
50/65 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette työttömät perusta jotain pienyrityksiä? Nykyään helppo laskuttaa ja paperihommat hoituu kun on näitä ukko.fi tyylisiä palveluita. 

Edullisimmillaan tämmöisen voisi perustaa vaikkapa ostamalla siivoukseen tai maalaukseen tarvittavat työkalut. 

Toiminimellä voit myös kokeilla erilaisia hommia (niitä mitkä ei ole luvanvaraisia) ja mahdollisesti löytää näin jotain mielekästä hommaa mihin keskittyä. 

Nyt ei ehkä ole rakennusalalla buumia, mutta monet kaverit vuokraa itseään työmaille appareiksi toiminimen kautta. Ilman mitään kokemusta voi tämmönen appari veloittaa n.20e/h. Toki kesälomarahat ym pitää itse säästää tuosta.

Tuosta jää muutama euro tuntipalkaksi kun maksat itse kaikki vakuutukset ja pitää järjestää sijainen jos itse sairastuu. Pitää laskuttaa ainakin 50€/h.

Sannan ja kumppaneiden YEL-uudistuksen takia menee pakkaselle. Alkava mikroyritys ei luultavasti selviä minimimaksusta.

Vierailija
51/65 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako kelvata tuollainen työ työttömille?

Ääliö, oon ollut tuollaisessa ilmaiseksikin. En tosin suosittele kenellekään, paitsi sinun kaltaisille mussuttajille.

Eli makoillaan mieluummin kun tehdään jotain tukiensa eteen.

Vierailija
52/65 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kierrätyskeskuksern työkokeiluun mennessä piti kirjoittaa paperi alle, ettei voi perustaa samanlaista yritystä. Se niistä kirpputori / vintage haaveista.

Eli pitää kieltäytyä toiminnasta, jota ajatellen siellä Kierrätyskeskuksessa voisi oppia jotain hyödyllistä????

Vierailija
53/65 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan kallis kirpputori.

Vierailija
54/65 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon työkokeilun jälkeen en ole jalallani astunut kyseisen firman tiloihin. Tavarat lahjoitan apua vähävaraisille ryhmässä.

Vierailija
55/65 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta jää muutama euro tuntipalkaksi kun maksat itse kaikki vakuutukset ja pitää järjestää sijainen jos itse sairastuu. Pitää laskuttaa ain

Mun poika teki myös tuota jonkin aikaa, mutta laskutti kyllä lähemmäs tuon 50€. 

Vierailija
56/65 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös yrittäjätkin käytä tätä?

kätevää kun saa työntekijän 9 eur päiväpalkalla

Vierailija
57/65 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli pitää kieltäytyä toiminnasta, jota ajatellen siellä Kierrätyskeskuksessa voisi oppia jotain hyödyllistä????

Ei ne tietenkään pysty kieltämään sitä etteikö joskus tulevaisuudessa työkokeilija perustaisi saman alan yritystä. Kilpailukielto on aina määräaikainen.

Vierailija
58/65 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka puolella hakevat epätoivon vimmassa ilmaisia työkokeilijoita.

Vierailija
59/65 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hobby Hall takaisin.

Vierailija
60/65 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliita, käytettyjä ja haisevia takkeja 25 eurosta ylöspäin. Viereisestä Citymarketista ostin syksyksi tikkitakin 13 euroa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme