Kierrätyskeskus hakee työntekijöitä Vantaan tammistoon
Kommentit (65)
Haetaan työntekijöitä joille ei tarvitse maksaa palkkaa. Tarkoittaako vihreä siirtymä Pyhällä hengellä elämistä ?
Joku on keksinyt tuottavan bisneksen. Voisin vaikka veikata , että bonuksia maksetaan työvoimahallinnon pomoille. Tässä olis jollekin selvitettävä.
Työntekijälle maksetaan palkkaa. Se, että ketjutat toiveikkaita työttömiä tekemään hommat ilmaiseksi ei ole työn tarjoamista, vaan veronmaksajien rahoilla loisimista.
Juuri näin...törkeää veronmaksajien hyväksikäyttöä!
Vierailija kirjoitti:
Maksattaako sen minimipalkan 100 % palkkatukena veronmaksajilla?
Mitä sitten ? Ei tietenkään kannata hakea kun siitä saa rahaa joista menee veroja. Kaksi vuotta työttömänä ollut saa 100% palkkatukeen, mutta parempi jatkaa kotona makoilua
On muitakin palkkatuki työpaikkoja tarjolla. Ei työttömän tarvitse ihan kaikkeen alistua.
Ei sielä ainakaan kuntoudu. Työilmapiiri oli ihan kamala.
Vierailija kirjoitti:
Ei sielä ainakaan kuntoudu. Työilmapiiri oli ihan kamala.
Joo, teille sossupummeille on kaikki vaan ihan kamalaa, rasittavaa, inhottavaa, paskahommia ym.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette työttömät perusta jotain pienyrityksiä? Nykyään helppo laskuttaa ja paperihommat hoituu kun on näitä ukko.fi tyylisiä palveluita.
Edullisimmillaan tämmöisen voisi perustaa vaikkapa ostamalla siivoukseen tai maalaukseen tarvittavat työkalut.
Toiminimellä voit myös kokeilla erilaisia hommia (niitä mitkä ei ole luvanvaraisia) ja mahdollisesti löytää näin jotain mielekästä hommaa mihin keskittyä.
Nyt ei ehkä ole rakennusalalla buumia, mutta monet kaverit vuokraa itseään työmaille appareiksi toiminimen kautta. Ilman mitään kokemusta voi tämmönen appari veloittaa n.20e/h. Toki kesälomarahat ym pitää itse säästää tuosta.
Edes työkkärin täti ei osannut sanoa, tulkitaanko heti yrittäjäksi vaan enemmänkin varoitteli, joten ei kannata ottaa riskiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette työttömät perusta jotain pienyrityksiä? Nykyään helppo laskuttaa ja paperihommat hoituu kun on näitä ukko.fi tyylisiä palveluita.
Edullisimmillaan tämmöisen voisi perustaa vaikkapa ostamalla siivoukseen tai maalaukseen tarvittavat työkalut.
Toiminimellä voit myös kokeilla erilaisia hommia (niitä mitkä ei ole luvanvaraisia) ja mahdollisesti löytää näin jotain mielekästä hommaa mihin keskittyä.
Nyt ei ehkä ole rakennusalalla buumia, mutta monet kaverit vuokraa itseään työmaille appareiksi toiminimen kautta. Ilman mitään kokemusta voi tämmönen appari veloittaa n.20e/h. Toki kesälomarahat ym pitää itse säästää tuosta.
Ei tuollaisesta hommasta mitään virallisia papereita aleta täyttelemään. Nettona otetaan kaikki jos otetaan.
Vierailija kirjoitti:
On muitakin palkkatuki työpaikkoja tarjolla. Ei työttömän tarvitse ihan kaikkeen alistua.
On mutta ei pääse muualle.
Minä olin kierkessä ja hyvin viihdyin. Tuskin saan enää koskaan ns. normaalia työpaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksattaako sen minimipalkan 100 % palkkatukena veronmaksajilla?
Mitä sitten ? Ei tietenkään kannata hakea kun siitä saa rahaa joista menee veroja. Kaksi vuotta työttömänä ollut saa 100% palkkatukeen, mutta parempi jatkaa kotona makoilua
Sut irtisanotaan kohta ja tilalle tulee pari työkokeilijaa. Pääset sinäkin kotiisi makaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Likaisia ja kalliita mattoja oli myynnissä.
Lahjoittaja tuskin pesee niitä ensin.
Meillekkin vois tulla pari työkokeilijaa. Tarjoan kotisiivousta, lastenhoitoa ja ruuanlaittoa 9 e / pvä.
Mitäpä suotta maksamaan, kun työkokeilijalle riittää pieni korvaus ja työnantaja saa jokaisesta harjoittelijasta palkkion.
"Oi nouse, Suomi, näytit maailmalle
Sä että karkoitit orjuuden"
xDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Minä olin kierkessä ja hyvin viihdyin. Tuskin saan enää koskaan ns. normaalia työpaikkaa.
mikä kierke, se on kike
Likaisia ja kalliita mattoja oli myynnissä.