Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet potkunyrkkeilyä harrastavasta äidistä?

Vierailija
07.02.2007 |


Vai onko siinä yhtälössä mitään outoa? Kahden pienen lapsen äiti käy hakkaamassa ja potkimassa kehässä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaa paremmin lasten kanssa. Stressikin purkautuu säkkiin.

Vierailija
2/7 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

llä ole väliä mitä harrastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen lapsen syntymää:) Raskausajaksi piti vaihtaa laji kuntonyrkkeilyyn, jottei tule potkuja vatsaan. Aivan loistava laji, pitää erityisesti hartiat ja niskan kunnossa ja vetreänä ja pepun piukkana. Valitettavasti itse en pääse enää kehään, ku tänne pikku kaupunkiin muutettiin:(

Vierailija
4/7 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Ovat yleensä muutenkin nuorekkaita ja sporttisia tyyppejä. Ei mitään pitsinnyplääjiä.

Vierailija
5/7 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa varmaan treeneissä purettua aggressiot ja jaksaa olla kärsivällinen lastensa kanssa.



Minun suosikkijumppani on muuten bodycombat...

Vierailija
6/7 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt odottelen mahan lähtöä, että pääsisi itsekin salille - ja vielä kun löytäisi aikaa ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona tehokas, hyväntuulinen, lasten kanssa leikkivä ja miehen kanssa älyllisesti keskusteleva terveellistä ruokaa laittava, työssä käyvä äiti. (Eli suunnilleen itseni vastakohta)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi