Jos et ole tyytyväinen elämääsi, niin miksi et muuta sitä?
Mikään ei muutu ellet itse ala muuttamaan niitä asioita (jos sinulla on vaikea masennus tai sairaus kysymys ei ole tarkoitettu sinulle).
Kommentit (346)
Vierailija kirjoitti:
Joo, heti ku saan miljoonia!
Pyri pikemminkin miettimään mitä sinun pitää muuttaa elämässäsi nyt, jotta pystyt saamaan niitä miljoonia.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin koen outona, että ketju keskittyy niin paljon rahaan. On paljon asioita, millä pystyy parantamaan elämäänsä ilman rahaa tai vähällä rahalla. Esim. elämänlaatuni parani, kun aloin kävelemään joka päivä puoli tuntia. Olen virkeämpi, mieli rauhoittuu levolliseksi ja painokin putosi vähän. Nukun paljon paremmin ja pystyin vähentämään unilääkkeitä.
Isompiin sitten varmaan tarvii rahaakin, mutta minusta jokainen voi aloittaa jostakin. Ja olen tälläinen raihnainen, köyhä keski-ikäinen täti, ettei mene muilla kommentoijilla nuoruuden innon piikkiin 😀
Jokainen toki määrittelee ne omat tavoitteensa, mutta kyllähän raha elämässä aika tärkeää on, koska se mahdollistaa monia muita asioita. Rahan puute sen sijaan vähentää lisää stressiä ja vähentää vapauttasi tehdä niitä asioita mitä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Miten voin muuttaa sen, että kavereilla ei ole aikaa nähdä?
Hankit uusia, daa? Seuraava kysymys.
Eikös toisaalta sanota, että itseään ei pääse pakoon. Eli loppupeleissä ei ole niin väliä, mitä kivaa tekemistä keksit ja miten elämäsi kehystät. Ja jos teet kivoja juttuja, teet niitä kuitenkin vain saadaksesi muut somessa kateelliseksi. Tämä on siis av-viisautta 🙄
Jos on työtön, voi haluta ihan pois tuilta, koska jo tunne itsenäisyydestä parantaa elämänlaatua. Ihmisten asenteet ovat myös kiristyneet.