Sinkku ihminen. Voisitko asua 33 neliön yksiössä?
Kommentit (91)
En koska sellaiseen ei ole varaa, mutta mielelläni asuisin jos olisi.
Asun pakettiautossa joka muutettu matkailuautoksi. Eli asun todella paljon pienemmässä tilassa. Ei ongelmaa. Nautin ja rakastan nykyistä tilannettani
Olen asunut kerrostalossa ilman pihaa.
En halua asua rivitalossa. 28 neliötä on pienin yksiö jossa olen asunut, ja mahduin siihen ihan hyvin, kun tavaraa oli niin vähän. Nyt 41 neliötä ja tavaraa edelleen vähän. Pihaa en tarvitse, en edes tuota parveketta joka nyt on.
Helposti, ja olen asunut pienemmissäkin. 18 neliöön verrattuna, joka on pienin missä olen asunut, 35 neliöinen tuntui valtavalta, puhumattakaan nykyisen asunnon 58 neliöstä, tässä on jo turhankin paljon siivottavaa ja mahdollisuus haalia kaikkea turhaa roinaa ympärilleen.
En ole sinkku, mutta todellakin voisin asua yksin 33neliön yksiössä. Nyt asutaan lapsiperheenä isohkossa kolmiossa.
en, liian iso. asuin kerran 40 neliön kaksiossa ja oli ihan liian ison ja kallis. nyt 25 neliön yksiö joka juuri sopiva.
Olen asunut 18 m2 yksiössäkin ihan onnistuneesti. Pohjaratkaisu ja huonekorkeus merkkaa paljon, sitä kannattaa mieluummin funtsia kuin neliöiden määrää.
Asun 10 neliön yksiössä ja täällä on kaikki mitä tarvitsen.
Ensimmäinen asunto johon muutin, olikin juuri tuon 33m. Hyvin siinä mahtui olemaan.
Nyt on 79m ja kun ei ole enää perhettä, niin on vähän turhankin iso. Ainakin siivouspäivänä.
>simiti<
En asuisi niin pienessä asunnossa, oikeastaan se on luukku. Lapsuus meni niin pienessä luukussa, oli helpotus päästä pois jossa iso oma piha ja puutarha isossa talossa.