Sinkku ihminen. Voisitko asua 33 neliön yksiössä?
Kommentit (91)
Asuin opiskeluajan, yli 55-vuotiaana, juuri tuon kokoisessa kerrostaloyksiössä. Plussana parveke mäntymetsään päin ja kylpyamme. Viihdyin tosi hyvin ja oli halpa. Muutin rivitaloon kun valmistuin. Lemmikeille enemmän tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin voisin. Mutta pitäisi kyllä olla sitten turvallinen alue asua, kun kerta rivitalosta on kyse... Eli ei ainakaan Helsingissä tms.
Tämä oli hauska. Tervetuloa tutustumaan tänne Koillis- ja Pohjois-Helsingin vanhoille pientaloalueille. On rauhallista ja vehreää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin voisin. Mutta pitäisi kyllä olla sitten turvallinen alue asua, kun kerta rivitalosta on kyse... Eli ei ainakaan Helsingissä tms.
Tämä oli hauska. Tervetuloa tutustumaan tänne Koillis- ja Pohjois-Helsingin vanhoille pientaloalueille. On rauhallista ja vehreää.
Olen asunut Helsingissä vuosikausia, joten ei todellakaan tarvitse tulla tutustumaan.
Voisin. Vien enimmillään, makuuasennossa, tilaa alle 2 neliömetriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut Helsingissä vuosikausia, joten ei todellakaan tarvitse tulla tutustumaan.
Ja olet kokenut olosi turvattomaksi Pakilan, Paloheinän, Tapanilan, Tapaninvainion pientaloalueilla?
Olen asunut ja inhosin sitä. Seinät kaatui päälle. Nyt kolme kertaa noin paljon neliöitä ja olen tyytyväinen.
Asuin monta vuotta 21 neliön yksiössä. Olin siellä super onnellinen, kun pääsin eteenpäin vaikeasta elämäntilanteesta. En jäänyt yhtään kaipaamaan 90 neliön rivaria, josta sinne muutin.
Muistelen tätä kämppä vieläkin lämmöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja olet kokenut olosi turvattomaksi Pakilan, Paloheinän, Tapanilan, Tapaninvainion pientaloalueilla?
Koen Helsingin turvattomaksi asua rivitalossa, kyllä. Ei sen nyt pitäisi noin paljon sinua häiritä, että alat vänkäämään siitä.
Asuin parisen vuotta kerrostalossa 29 neliön asunnossa. Parveke oli tosin ok kokoinen ja kiva näkymä ylimmästä kerroksesta. Ei nyt ihanteellista, mutta en lopulta tarvinnut kriittisesti enempääkään tilaa.
33 neliön yksiö on todella iso yksiö. Voisin asua hyvin sellaisessa.
Asun 27.5 neliön asunnossa (ei parveketta) ei valittamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koen Helsingin turvattomaksi asua rivitalossa, kyllä. Ei sen nyt pitäisi noin paljon sinua häiritä, että alat vänkäämään siitä.
No, meitä on moneksi. Ei ollut itselle tullut mieleen, että tämä olisi jotenkin turvaton tapa asua. Enemmän noissa kerrostalolähiöissä on ongelmia.
Voisin mutta kyläilijöitä ei mahtuisi.
Kyllä varmaan jos joutuisin itse vuokrani maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinki on melkoisen laaja alue lukuisine lähiöineen ja pientaloalueineen. Ei voi yksinkertaistaa noin.
Jos eläisin yksin, asuisin yksiössä,ihan rahan takia.
Asuisin pihallisessa pienessä paljon mieluummin kuin nykyisessä yläkerran kämpässä
Ei parveke ole ihan sama asia, ainakaan useimmissa kerrostaloissa. Kerrostaloissakin on päätyasuntoja, on ylimpiä ja alimpia kerroksia, joten ei niitä naapureita välttämättä joka puolella ole.
Sitä paitsi, rivitalossa on ikkunat aina maan tasalla, joten ohi kulkevat naapurit näkevät usein ikkunoista sisään. Ahdistavaa...
Eri