Sinkku ihminen. Voisitko asua 33 neliön yksiössä?
Kommentit (91)
Voisin jos kyseessa olisi kerrostalo. Kotona käyn oikeastaan vain nukkumassa joten nykyinen asuntoni on aivan liian suuri eli 55 neliön kaksio.
Vierailija kirjoitti:
Asun 27.5 neliön asunnossa (ei parveketta) ei valittamista.
Ihailen. Olin lapseni n. saman kokoisessa asunnossa viikon ja mietin, että on tämä kyllä vähän ihmiskoe. Oma asuntonikaan ei kyllä iso ole.
Mitkä olet kokenut parhaina tilansäästämiskeinoina ( minimalismin lisäksi)
Minun asunto on 32 neliöö. Olen asunut tässä 15 vuotta. Halpa on ja rahaa säästyy palkassa paljon.
Mulla on 34,5 neliömetriä ja tämä on vähän ahdas mutta kuitenkin riittävä. Pitäisi olla ahkerampi siivoamaan ja karsimaan tavaraa jotta pienempi riittäisi.
Helposti. Olen asunutkin, ei edes ollut noin tilava saati ollut omaa takapihaa. Tuo olisi jo luksusta.
Voisin, ainakin tilapäisessä elämäntilanteessa. Mieluummin kyllä asun isommassa, sellaisessa missä on erikseen olohuone, johon voi kutsua vieraat. Piha on minusta plussaa. Laittaisin heti kukkia ja jotain mansikoita ja marjapensaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi. Ei ole sinun asiasi sanoa, miten joku toinen voi kokea minkäkin asian tai paikan. Vedä jo ne herneet sieltä nokastasi.
Ei voi, enkä vedettä hernettä nenään. Yhtä hyvin voit laajentaa pelkosi koskemaan koko maailmaa sitten. Onnea elämääsi.
En voisi, ei ole järkeä vaihtaa kun nyt 42 neliön omistus yksiö rivitalossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi. Ei ole sinun asiasi sanoa, miten joku toinen voi kokea minkäkin asian tai paikan. Vedä jo ne herneet sieltä nokastasi.
Ei voi, enkä vedettä hernettä nenään. Yhtä hyvin voit laajentaa pelkosi koskemaan koko maailmaa sitten. Onnea elämääsi.
Juu, eypä tietenkää, muuten vaan menit henk.kohtaisuuksiin. 😉😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, eypä tietenkää, muuten vaan menit henk.kohtaisuuksiin. 😉😂😂
Itsepähän ilmaisit henkilökohtaisen ja huonosti perustellun mielipiteesi. Koita kestää.
Riippuu ihan sijainnista, jossain Helsingin arvoalueella voisin joo.
Varmaankin voisin, jos olisi pakko, mutta onneksi ei tarvitse. Minulla on etätyö ja käy myös paljon vieraita, joten 3 huonetta on sopiva, keittiö + olohuone, makuuhuone ja työhuone. Mutta riippuu millainen elämäntilanne on. Piha tuo pieneen asuntoon lisätilaa.
Voisin hyvin. Jos ei ole niitä uusia asuntoja, jossa kylpyhuone vie kaikki neliöt.
Olen asunut 33 neliön kaksiossa. Se oli kyllä aika mielenkiintoinen pikkuasunto.
Mä ja mies asutaan 33 m mökissä vakituisesti, joten totta vie pärjäisin yksinkin näissä neliöissä 😄
Tuohan on jo luksus, voisin. Ensimmäinen asunto Tampereen keskustassa oli 18 neliötä..se oli vähän liian pieni.
Kyllä. Nyt meitä on kolme 80 neliössä.
Ap:n kuvailema asumismuoto olisi minulle unelma. Pieni oma tila, johon ei mahdu mitään ylimääräistä ja jossa kaikella on paikkansa.
Neliöt riittävät.
En haluaisi koskaan rivitaloon, vaan kerrostaloon. Kuten ennenkin, nykyisin, edelleen, mutta piakkoin pienempään suunnitelmissa.
Sopiva minulle.
Ei pystyisi noin pienessä enään. Autotalli on jo 200 neliötä nykyään.