Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkku ihminen. Voisitko asua 33 neliön yksiössä?

Vierailija
16.08.2024 |

Jossa pieni oma piha alue. Rivitalossa.

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin voisin. Mutta pitäisi kyllä olla sitten turvallinen alue asua, kun kerta rivitalosta on kyse... Eli ei ainakaan Helsingissä tms.

Tämä oli hauska. Tervetuloa tutustumaan tänne Koillis- ja Pohjois-Helsingin vanhoille pientaloalueille. On rauhallista ja vehreää.

Olen asunut Helsingissä vuosikausia, joten ei todellakaan tarvitse tulla tutustumaan. 

Ja olet kokenut olosi turvattomaksi Pakilan, Paloheinän,  Tapanilan, Tapaninvainion pientaloalueilla? 

Koen Helsingin turvattomaksi asua rivitalossa, kyllä. Ei sen nyt pitäisi noin paljon sinua häiritä, että alat vänkäämään siitä.

Helsinki on melkoisen laaja alue lukuisine lähiöineen ja pientaloalueineen. Ei voi yksinkertaistaa noin.

Kyllä voi. Ei ole sinun asiasi sanoa, miten joku toinen voi kokea minkäkin asian tai paikan. Vedä jo ne herneet sieltä nokastasi.

Vierailija
62/91 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin jos kyseessa olisi kerrostalo. Kotona käyn oikeastaan vain nukkumassa joten nykyinen asuntoni on aivan liian suuri eli 55 neliön kaksio. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun 27.5 neliön asunnossa (ei parveketta) ei valittamista. 

Ihailen. Olin lapseni n. saman kokoisessa asunnossa viikon ja mietin, että  on tämä kyllä vähän ihmiskoe. Oma asuntonikaan ei kyllä iso ole.

Mitkä olet kokenut parhaina tilansäästämiskeinoina ( minimalismin lisäksi)

Vierailija
64/91 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun asunto on 32 neliöö. Olen asunut tässä 15 vuotta. Halpa on ja rahaa säästyy palkassa paljon.

Vierailija
65/91 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 34,5 neliömetriä ja tämä on vähän ahdas mutta kuitenkin riittävä. Pitäisi olla ahkerampi siivoamaan ja karsimaan tavaraa jotta pienempi riittäisi.

Vierailija
66/91 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Olen asunutkin, ei edes ollut noin tilava saati ollut omaa takapihaa. Tuo olisi jo luksusta.

Vierailija
67/91 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, ainakin tilapäisessä elämäntilanteessa. Mieluummin kyllä asun isommassa, sellaisessa missä on erikseen olohuone, johon voi kutsua vieraat. Piha on minusta plussaa. Laittaisin heti kukkia ja jotain mansikoita ja marjapensaan.

Vierailija
68/91 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi. Ei ole sinun asiasi sanoa, miten joku toinen voi kokea minkäkin asian tai paikan. Vedä jo ne herneet sieltä nokastasi.

Ei voi, enkä vedettä hernettä nenään. Yhtä hyvin voit laajentaa pelkosi koskemaan koko maailmaa sitten. Onnea elämääsi. 

Vierailija
69/91 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi, ei ole järkeä vaihtaa kun nyt 42 neliön omistus yksiö rivitalossa.

Vierailija
70/91 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi, enkä vedettä hernettä nenään. Yhtä hyvin voit laajentaa pelkosi koskemaan koko maailmaa sitten. Onnea elämääsi. 

Juu, eypä tietenkää, muuten vaan menit henk.kohtaisuuksiin. 😉😂😂

Vierailija
71/91 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, eypä tietenkää, muuten vaan menit henk.kohtaisuuksiin. 😉😂😂

Itsepähän ilmaisit henkilökohtaisen ja huonosti perustellun mielipiteesi. Koita kestää.

Vierailija
72/91 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan sijainnista, jossain Helsingin arvoalueella voisin joo. 

Vierailija
73/91 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin voisin, jos olisi pakko, mutta onneksi ei tarvitse. Minulla on etätyö ja käy myös paljon vieraita, joten 3 huonetta on sopiva, keittiö + olohuone, makuuhuone ja työhuone. Mutta riippuu millainen elämäntilanne on. Piha tuo pieneen asuntoon lisätilaa. 

Vierailija
74/91 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hyvin. Jos ei ole niitä uusia asuntoja, jossa kylpyhuone vie kaikki neliöt. 

Olen asunut 33 neliön kaksiossa. Se oli kyllä aika mielenkiintoinen pikkuasunto. 

Vierailija
75/91 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ja mies asutaan 33 m mökissä vakituisesti, joten totta vie pärjäisin yksinkin näissä neliöissä 😄

Vierailija
76/91 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on jo luksus, voisin. Ensimmäinen asunto Tampereen keskustassa oli 18 neliötä..se oli vähän liian pieni. 

Vierailija
77/91 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Nyt meitä on kolme 80 neliössä.

Ap:n kuvailema asumismuoto olisi minulle unelma. Pieni oma tila, johon ei mahdu mitään ylimääräistä ja jossa kaikella on paikkansa. 

Vierailija
78/91 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neliöt riittävät.

En haluaisi koskaan rivitaloon, vaan kerrostaloon. Kuten ennenkin, nykyisin, edelleen, mutta piakkoin pienempään suunnitelmissa.

Sopiva minulle.

Vierailija
79/91 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pystyisi noin pienessä enään. Autotalli on jo 200 neliötä nykyään. 

Vierailija
80/91 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihavaja on tuon kokoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä