Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!

Vierailija
16.08.2024 |

Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti. 

Kommentit (29013)

Vierailija
17761/29013 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No eihän Anulla ole kuin yksi vanhana saatu poika. Ennen lasta ja lapsen jälkeen on helppo keskittyä uraan. Anu on Helenaa monta kymmentä vuotta vanhempi. Hän ei myöskään ole koskaan ollut NHL-tähden kanssa naimisissa ja elänyt Amerikassa."

Anun elämä ei tosiaan liene mullistunut eroissa päälaelleen tavalla, jota hän ei olisi itse halunnut. Ero kuin yöllä ja päivällä.

Joku Helena fanihan tämän Anu Sagimin haastattelun tänne linkkasi, lukematta tietenkään muuta kuin otsikot ja kuvatekstit.

Vierailija
17762/29013 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helenan videot Virosta ovat ihanan positiivisia. Lapsilla on hauskaa ja saavat nauttia elämästä sukulaistensa kanssa. Hellun sukulaiset vaikuttavat tosi kivoilta ja ovat hyvissä väleissä. Kertoo ihmisistä paljon eikä varsinkaan nykyaikana ole itsestään selvyys.🙌

Hellu tuntuu olevan koko suvun kanssa hyvissä väleissä. Kertoo hänestä paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17763/29013 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helenan videot Virosta ovat ihanan positiivisia. Lapsilla on hauskaa ja saavat nauttia elämästä sukulaistensa kanssa. Hellun sukulaiset vaikuttavat tosi kivoilta ja ovat hyvissä väleissä. Kertoo ihmisistä paljon eikä varsinkaan nykyaikana ole itsestään selvyys.🙌

🤣Ihana suku, kivoja Kippereitä. Just joo, teetkö arvion ihmisten luonteista muutamasta videoklipistä? Minä taas olen saanut sellaisen kuvan, että nuo Kipperit eivät ole mitenkään mukavia. 

No kyllä siitä aika paljon voi päätellä, että haluavat toistensa kanssa yhdessä aikaa viettää ja aina iloinen ja positiivinen ilmapiiri. Sinulle ilkeälle ja pahansuovalle ihmiselle tämä on tietenkin liikaa😂. 

Vierailija
17764/29013 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan Helena onnellisempi tuolla Virossa kuin Turussa? Viikoksi aina hoitamaan Villa Novaa ja viikko lasten kanssa. Tosin 2 ja 2 olisi varmaan helpompi systeemi.

Miksi pidät helpompana? Älytön rahtaaminen paikasta toiseen lyhin väliajoin.

Mikä rahtaaminen? Tavarat kahdessa kodissa, Ameriikan vaatteet voi hyvin jakaa fifty sixty. Päivittäistavarat (vuodevaatteet yms) kahdessa kodissa. 

Vähän niinkuin mökkeillessä, kotona on omat tavarat ja vaatteet, mökillä omansa.

Minä en ole puhunut tavaroista ja vaatteista mitään. Vaan lasten rahtaamisesta.

Mihin tässä lapsia rahdattaisiin? Äiti hankkii kodin Turusta, jossa hoitaa lapsiaan sen 2 vk kuukaudesta ja loppuajan voi asua ja työskennellä vaikka Virossa, Tukho

Et taida itse olla työelämässä? Missähän työssä on töitä vaan 2 vkoa kuussa ja sitten 2 vkoa vapaata? Mistä työstä saa niin palkkaa, että voi maksaa asunnon kulut Turusta, perheasunnon kokoinen, sekä toiselta paikkakunnalta, jossa työpaikka? Nevö hööd, mutta jos sellainen on, niin vinkkaa mullekin, saatan hakea sitä paikkaa 🐝

Vierailija
17765/29013 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu Sagim Ilta-Sanomissa: Kaikissa miehissäni on aina ollut kontrolloiva puoli, sellainen, että heidän pillinsä mukaan pitää tanssia.

*Anu Saagim on hyvällä mielellä, hän ei ole katkera, päinvastoin. Anu sanoo, että hänellä on entistä aviomiestään paljosta kiittäminen. Anu puhuukin erittäin kauniisti ex-miehestään ja toivoo tämän jonakin päivänä löytävän uuden suhteen.*

Ehkä Anu on saanut ex-mieheltään sellaisen diilin, johon hän voi olla tyytyväinen nytkin reilun 60 v iässä. Piti ihan googlata, että mikä hänen ikänsä on.

Anu on tehnyt ahkerasti töitä, ollut mm lehden päätoimittaja.

Asuiko Anukin americassa, luulin että asuin sen edellisen vaimon kanssa, jonka kanssa oli kolme tytärtä.

Vierailija
17766/29013 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

virveli mukana mutta en nähnyt että kalastellaan, isovanhemmat mukana, tyttöä ei näy

Näytti olevan aika reipas tuuli, ilmeisesti matala ranta eikä laituria, josta viskellä.

H on itse kertonut, ettei ole kovin suunnittelmallinen. 

Aivan, virvelit mukaan hiekkarannalle. Taattu saalis. 

Tässä ei varmaan ollut tarkoitus edes kalastaa vaan esitellä Natalielle, että kyllä Hellukin kalastushommat osaa.

Onpa lapsellinen viesti lapselliselta ihmiseltä. Tämä kertoo vain omasta ajatusmaailmastasi. Kuule jo Minnesodan aikoihin, on Hellu kalastanut lasten kanssa. Usein oli kuvia. 

Vierailija
17767/29013 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣Ihana suku, kivoja Kippereitä. Just joo, teetkö arvion ihmisten luonteista muutamasta videoklipistä? Minä taas olen saanut sellaisen kuvan, että nuo Kipperit eivät ole mitenkään mukavia. 

No kyllä siitä aika paljon voi päätellä, että haluavat toistensa kanssa yhdessä aikaa viettää ja aina iloinen ja positiivinen ilmapiiri. Sinulle ilkeälle ja pahansuovalle ihmiselle tämä on tietenkin liikaa😂. 

Onko eka kerta tänä vuonna? Edellisellä reissulla Helenalla ja Kippereillä ei ollut varaa laivalippuihin, jäi reissu tekemättä.

Vierailija
17768/29013 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

virveli mukana mutta en nähnyt että kalastellaan, isovanhemmat mukana, tyttöä ei näy

Näytti olevan aika reipas tuuli, ilmeisesti matala ranta eikä laituria, josta viskellä.

Yllätys, meren rannalla voi todella saada kalaa jopa hiekkarannalta. Meilläpäin juuri talvisin on virvelit viritettynä rannalla ja kalaa tulee. 

Vierailija
17769/29013 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hellu tuntuu olevan koko suvun kanssa hyvissä väleissä. Kertoo hänestä paljon.

Hyvä että edes oman sukunsa kanssa.

Vierailija
17770/29013 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Et taida itse olla työelämässä? Missähän työssä on töitä vaan 2 vkoa kuussa ja sitten 2 vkoa vapaata? Mistä työstä saa niin palkkaa, että voi maksaa asunnon kulut Turusta, perheasunnon kokoinen, sekä toiselta paikkakunnalta, jossa työpaikka? Nevö hööd, mutta jos sellainen on, niin vinkkaa mullekin, saatan hakea sitä paikkaa 🐝"

No mm. laivalla on yleensä noin. Sitähän on ehdoteltu täällä jo aikaisemminkin. Lapsille asunto Turkuun ja äiti voi työskennellä laivalla joko helsingissä tai turussa. Ei tarvitse kahta kämppää.

Vierailija
17771/29013 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa näytti onneksi olevan silti. Toki hiekkalapiot ja hiekkalinnan rakentaminen olisi tuonne paremmin sopinut tai leijan lennättäminen. Ainakin veljen jälkikasvu ja kummipoikani ovat tykänneet. 

Olen tuo suunnitelmallisuudesta kirjoittajanut

Vierailija
17772/29013 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu Sagim Ilta-Sanomissa: Kaikissa miehissäni on aina ollut kontrolloiva puoli, sellainen, että heidän pillinsä mukaan pitää tanssia.

*Anu Saagim on hyvällä mielellä, hän ei ole katkera, päinvastoin. Anu sanoo, että hänellä on entistä aviomiestään paljosta kiittäminen. Anu puhuukin erittäin kauniisti ex-miehestään ja toivoo tämän jonakin päivänä löytävän uuden suhteen.*

Ehkä Anu on saanut ex-mieheltään sellaisen diilin, johon hän voi olla tyytyväinen nytkin reilun 60 v iässä. Piti ihan googlata, että mikä hänen ikänsä on.

Anu on tehnyt ahkerasti töitä, ollut mm lehden päätoimittaja.

Taisi olla ihan toinen vaimo Amerikan vuosina.

Vierailija
17773/29013 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VMP

Armeijassa : Vapautus muusta palveluksesta

Inttikielellä vempulaa.

Vierailija
17774/29013 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä jankataan Anu Saagimista? Toistetaan nyt kuitenkin : Hän asui Ristomatin kanssa Amerikassa noin viisi vuotta. Kysykää asianosaisilta, jos ette usko, tosin kyllä lehdet kirjoittivat paljon tästä pariskunnasta aikoinaan.

Vierailija
17775/29013 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Et taida itse olla työelämässä? Missähän työssä on töitä vaan 2 vkoa kuussa ja sitten 2 vkoa vapaata? Mistä työstä saa niin palkkaa, että voi maksaa asunnon kulut Turusta, perheasunnon kokoinen, sekä toiselta paikkakunnalta, jossa työpaikka? Nevö hööd, mutta jos sellainen on, niin vinkkaa mullekin, saatan hakea sitä paikkaa 🐝"

No mm. laivalla on yleensä noin. Sitähän on ehdoteltu täällä jo aikaisemminkin. Lapsille asunto Turkuun ja äiti voi työskennellä laivalla joko helsingissä tai turussa. Ei tarvitse kahta kämppää.

Mä vastasin viestiin, jossa esitettiin, että voi asua 2 vkoa Turussa ja sitten 2 vkoa missä itse haluaa ja tehdä töitä, vaikka Tukholmassa tai Virossa. Epäilin, että sellaisia työpaikkoja ei i h a n kauheesti ole olemassa, mutta näköjään niitä on ja suorastaan revitään duuniin 🐜🐜 Jep jep😆

Vierailija
17776/29013 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän Helena haluaa, että me näemme niin paljon kuvia ja videoita hänen lapsistaan? 

Vierailija
17777/29013 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi onkin ihmeellistä, että Helena haluaa asua kaukana perheestään ja lapsistaan Minnesotassa. Virossa näyttää viihtyvän.

Siksi onkin ihmeellistä, ettei kesällä lähtenyt Viroon tapaamaan vanhempiaan ja sukulaisiaan.

Vierailija
17778/29013 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta jokaisella ihmisellä pitäisi halutessaan olla oikeus yksityisyyteen. Mikko Koivulla, ja hänen kihlatullaan ja lapsillaan ei ole. Se on kamalaa. Ahdistaisi todella, jos itse joutuisin olemaan siinä tilanteessa. 

Vierailija
17779/29013 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, miten ihania videoita meren rannalta ja vaikka mitä muuta Helenan instassa. Ja nämäkö pitäisi kieltää?

Kyllähän hän videoida voi, mutta on todella typerää jakaa ne kaikki lähes 15 tuhannelle someseuraajalleen. Mitä hänen pitää noilla todistaa? 

Lasten isä haluaa että lasten yksityisyyttä kunnioitetaan, joten Helena ei voi kävellä sen pyynnön ylitse. 

Yleensähän tuollaiset perhekuvat ja -videot jaetaan perheen omissa, yksityisissä ryhmissä. Ei julkisesti. On outoa.

Vierailija
17780/29013 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa näytti onneksi olevan silti. Toki hiekkalapiot ja hiekkalinnan rakentaminen olisi tuonne paremmin sopinut tai leijan lennättäminen. Ainakin veljen jälkikasvu ja kummipoikani ovat tykänneet. 

Olen tuo suunnitelmallisuudesta kirjoittajanut

Kummipoikasi?

Ketju on lukittu.